SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ben blond met blauwe ogen dus ik ben in het zuiden ook welkom.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het gewoon een erg fijn vakantieland is, in ieder geval het westen dan.
Oh ja, goed nieuws voor Joop en mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blond met blauwe ogen dus ik ben in het zuiden ook welkom.
Ik ook, maar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blond met blauwe ogen dus ik ben in het zuiden ook welkom.
Werd op Schiphol nog door een knakker van de douane ofzo aangesproken, even apart genomen (huehue) en kreeg een paar vragen. Met wie ik reisde, waar ik heen ging, waar ik had geboekt, wat ik ging doen. Ik schrok me dood. Dus die man grapjes maken over de KKK 'maar ik was blond dus hoefde me geen zorgen te maken'. En ik moest uitkijken voor slangen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, goed nieuws voor Joop en mij.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werd op Schiphol nog door een knakker van de douane ofzo aangesproken, even apart genomen (huehue) en kreeg een paar vragen. Met wie ik reisde, waar ik heen ging, waar ik had geboekt, wat ik ging doen. Ik schrok me dood. Dus die man grapjes maken over de KKK 'maar ik was blond dus hoefde me geen zorgen te maken'. En ik moest uitkijken voor slangen.
laat ik duidelijk zijn: er zijn vast een boel goeie die dan gestraft worden.. maar zolang "iedereen" alles maar negeert en vind dat ze "recht" hebben op een vakantie en negeren maatregelen omdat "ze het zo moeilijk hebben afgelopen jaar" kunnen ze imho echt de vinkentering krijgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou je het mooi vinden dat niemand op vakantie kan?
Pehehehe.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werd op Schiphol nog door een knakker van de douane ofzo aangesproken, even apart genomen (huehue) en kreeg een paar vragen. Met wie ik reisde, waar ik heen ging, waar ik had geboekt, wat ik ging doen. Ik schrok me dood. Dus die man grapjes maken over de KKK 'maar ik was blond dus hoefde me geen zorgen te maken'. En ik moest uitkijken voor slangen.
Als ik zoiets tegen m'n moeder ofzo zeg dan schiet ze helemaal in de verdediging omdat m'n broer wel naar Frankrijk gaat. 'Die heeft ook hard gewerkt en is eraan toe!!~`1!!'quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
laat ik duidelijk zijn: er zijn vast een boel goeie die dan gestraft worden.. maar zolang "iedereen" alles maar negeert en vind dat ze "recht" hebben op een vakantie omdat "ze het zo moeilijk hebben afgelopen jaar" kunnen ze imho echt de vinkentering krijgen.
ik ben dat gedrag gewoon zat
Boomers.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik zoiets tegen m'n moeder ofzo zeg dan schiet ze helemaal in de verdediging omdat m'n broer wel naar Frankrijk gaat. 'Die heeft ook hard gewerkt en is eraan toe!!~`1!!'
Ik:![]()
![]()
M'n zus:![]()
![]()
![]()
Lijkt me best geinig.quote:
Okay, duidelijke uitleg. ik deel je mening verder niet hoor maar kan je enigszins wel begrijpen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
laat ik duidelijk zijn: er zijn vast een boel goeie die dan gestraft worden.. maar zolang "iedereen" alles maar negeert en vind dat ze "recht" hebben op een vakantie en negeren maatregelen omdat "ze het zo moeilijk hebben afgelopen jaar" kunnen ze imho echt de vinkentering krijgen.
ik ben dat gedrag gewoon zat
Dat is sowieso iets geks dat mensen overal maar menen recht op te hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens ben ik vrij simpel, als je het aandurft om te boeken en gewoon braaf de maatregelen volgt, mij best. Maar ga niet lopen roepen dat je "recht" zou hebben op een buitenlandvakantie als iets toch op rood schiet.
van mij mag jequote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik heb ook recht op 100 cavia's en ja dat heb ik verdiend"
WHIEPquote:
dan is het meer:quote:
Dit klinkt echt fantastisch.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het meer:
WHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEPWHIEP
beetje als zo'n tour de france toeterquote:
Kan je goed snorkelen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was weer even tien en op weg naar snorkelles dankzij spotify![]()
Hoe diep ga je dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik krijg oorpijn als ik te diep ga
In India.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Hallo * slaat op klok* is het al vijf uur?
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het meer:
Ik zou zo iemand serieus niet nemen huehue.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het ook zo dat als je hard praat tijdens een overleg dat je dan serieuzer genomen wordt?
Ga op de markt staan, mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand serieus niet nemen huehue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ga een colaatje pakken.
Vrijdag, yolooooBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Helemaal losgeslagenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga een colaatje pakken.
Vrijdag, yoloooo
Handig!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, https://moordatlas.nl/
Ken je die al?
Ja echt wel ! Bij mij in de tuin is het echt heel warm, wel lekker op zich, niet zo benauwd als gisteren ookquote:
Vraag me de hele week al af waarom ik een jas aan heb.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt wel ! Bij mij in de tuin is het echt heel warm, wel lekker op zich, niet zo benauwd als gisteren ook
Omdat we in Nederland wonen, en we die "you never know wat voor weer het straks is"-houding hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me de hele week al af waarom ik een jas aan heb.
Hou van zijn zangstem, had 'm afgelopen december moeten zien in Carré, maar ja..coronaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar dit gedicht vond ik niet zo sterk
Ja, ik ook. Is één van de stemmen die echt gegraveerd staan in mijn zielquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hou van zijn zangstem, had 'm afgelopen december moeten zien in Carré, maar ja..corona
Ja echt hč? Ook met viool erbij, 1 en al kippenvel danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Is één van de stemmen die echt gegraveerd staan in mijn ziel
Maar sowieso, 50 gram heb je ook niet zomaar in je neusquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:33 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
raar verhaal, 50 gram gedroogd zaad hoeveel fapjes zijn dat wel niet? zoveel vragen
50 gram coke is echt veel hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:33 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
raar verhaal, 50 gram gedroogd zaad hoeveel fapjes zijn dat wel niet? zoveel vragen
Tegenwoordig bij bijv. Zalando staat vaak wel of het groot of klein uitvalt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:42 schreef Easy-Rider het volgende:
Voor broeken en schoenen ga ik liever naar de winkel om het te passen
Weinig winkels meer hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:42 schreef Easy-Rider het volgende:
Voor broeken en schoenen ga ik liever naar de winkel om het te passen
Ja hier stond er bij een broek 'is van ander submerk en valt kleiner uit, bestel een maat groter'. Kon hem aantrekken met de knoop dicht dus dat was ook een leugen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegenwoordig bij bijv. Zalando staat vaak wel of het groot of klein uitvalt.
Maar dan nog, ik heb in het verleden weleens wildere weekenden gehad, en de max die ik ooit haalde met een vriend was 8 gram, maar was dus slechtere kwaliteit, anders had ik dit niet na kunnen vertellen denk ik, hahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Meestal neem je je coke ook niet allemaal in 1x he.
8 gram coke = veel geld.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik heb in het verleden weleens wildere weekenden gehad, en de max die ik ooit haalde met een vriend was 8 gram, maar was dus slechtere kwaliteit, anders had ik dit niet na kunnen vertellen denk ik, hahaha
160 euro de manquote:
Ach ja, geen spijtquote:
Was meer bezig met slapenquote:
Hahaha ja was ook wel nodig 😉quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
Er komt een nieuwe film met Jason Momoa op Netflix. Film boeit me niet maar wil de film wel zien.
Ik vond hem het "leukst" in Game of Thronesquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
Er komt een nieuwe film met Jason Momoa op Netflix. Film boeit me niet maar wil de film wel zien.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond hem het "leukst" in Game of Thrones
Nee dat snap ik wel! Maar super goed aangebracht dusquote:
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel! Maar super goed aangebracht dus
Als het goed is ga ik binnenkort weer aan de slag met 's nachts treinen schoonmakenquote:
Ik weiger dit aan te klikken.quote:
lastig zitten ook geen knopjes meer opde tvquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
Afstandsbediening kapot, uiteraard op vrijdagavond
Ouderwets naar de tv lopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
Ben ik ineens blij dat mijn telefoon eigenlijk mijn afstandsbediening is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
Rare uitdrukking eigenlijk. Otters zweten namelijk helemaal nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Het is gvd mooi weer ineens. Zweet als een otter.
Ja dat wel, maar niet voor volumequote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:02 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
lastig zitten ook geen knopjes meer opde tv
Wel hele lekkere pizza is datquote:
Als er infrarood op je telefoon zit kan je daar nog wat mee goochelenquote:
Maar het water gutst wel van hun vachtje. Net als bij mij nu.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rare uitdrukking eigenlijk. Otters zweten namelijk helemaal niet
Oh even kijkenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als er infrarood op je telefoon zit kan je daar nog wat mee goochelen
Daardoor lijkt het wel alsof ze zweten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het water gutst wel van hun vachtje. Net als bij mij nu.
quote:
of je gaat er meer op letten waardoor het zo lijktquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Die afzuigkap van het restaurant gaat alleen maar meer herrie maken lijkt het.
Omg ik ben nu ook gearriveerd in de 21e eeuw hoor jongensquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daardoor lijkt het wel alsof ze zweten.
[..]
Ik had koptelefoon met muziek op en hoorde net nog. En ik ben half doof.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
of je gaat er meer op letten waardoor het zo lijkt
oke dan wordt het waarschijnlijk erger.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had koptelefoon met muziek op en hoorde net nog. En ik ben half doof.
mooi he techniekquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg ik ben nu ook gearriveerd in de 21e eeuw hoor jongensHet werkt via m'n telefoon, hoe cool
Daar is de vve mee bezig. Maar al dat juridische gedoe gaat niet heel vlot.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke dan wordt het waarschijnlijk erger.
al een geluidsmeting aangevraagd?
Jammer is dat.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is de vve mee bezig. Maar al dat juridische gedoe gaat niet heel vlot.
Wat een slappe hap ook, ze hadden hem toevallig direct na de moord op de Vries, dood hebben gevonden na “zelfdoding” in zijn celquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Da fuck wat een raar verhaal over die Taghi weer, dat hij tientallen miljoenen heeft geboden om in het buitenland een hoge Nederlandse diplomaat te ontvoeren om in ruil voor zijn leven vrij te komen.
Ja zo zou ik het ook wel regelen als ik hier dictator was, wat nou grote bek en bedreigen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een slappe hap ook, ze hadden hem toevallig direct na de moord op de Vries, dood hebben gevonden na “zelfdoding” in zijn cel
Ik zou je beleid steunenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo zou ik het ook wel regelen als ik hier dictator was, wat nou grote bek en bedreigen.
*Gooit biljet met kruisje naast US in de stemboxquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo zou ik het ook wel regelen als ik hier dictator was, wat nou grote bek en bedreigen.
Stemmen zijn niet nodig tochquote:
Naast?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Gooit biljet met kruisje naast US in de stembox
Oooohja, even Taghi bellen voor wat wapens, of oude Jan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stemmen zijn niet nodig tochgewoon een staatsgreep en hoppa
![]()
Tijdje terug lagen er bij mij híer in het park in kanaleneiland tig kalasjnikovs begravenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja, even Taghi bellen voor wat wapens, of oude Jan.
Ah.... daar had ik ze dus gelaten!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tijdje terug lagen er bij mij híer in het park in kanaleneiland tig kalasjnikovs begraven
Marokkanenwapens waarschijnlijk, via oude Jan het land in gebracht.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tijdje terug lagen er bij mij híer in het park in kanaleneiland tig kalasjnikovs begraven
Haha ja las dat ook, huh?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Had je dat gezien over de buurt genoten van Delano G.?
Hij was zo’n beleefde goede jongen, ja altijd dansen. Soms ook treiteren zoals iemand afpersen met een vuurwapen. Maar verder altijd U en vrolijk.
Hoezo treiteren met een vuurwapen
Hoe heet die Nederlandse crimineel ook al weer die in Libanon zit? Blijkbaar is hij de mastermind achter veel in het criminele circuit 🤔quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Marokkanenwapens waarschijnlijk, via oude Jan het land in gebracht.
Eeeeuhm dat weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe heet die Nederlandse crimineel ook al weer die in Libanon zit? Blijkbaar is hij de mastermind achter veel in het criminele circuit 🤔
Found it!!! Mink Kok!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm dat weet ik dan weer niet.
Blijkbaar normale gang van zaken in de wijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Had je dat gezien over de buurt genoten van Delano G.?
Hij was zo’n beleefde goede jongen, ja altijd dansen. Soms ook treiteren zoals iemand afpersen met een vuurwapen. Maar verder altijd U en vrolijk.
Hoezo treiteren met een vuurwapen
Nee joh die is old skool. Heeft niets met Taghi, wel een goede correspondent.quote:
Mijn ouders zijn zoquote:
Nou @Budapestenaar en ik niet hoor.. wij zijn nu al saaie bejaardenquote:
Als je gewoon een broodje bakpao wil en je komt net een stuiver tekort, pak je dat ding gewoon... beetje dreigen dat je die 5 cent niet gaat betalen. Heel gewoon...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar normale gang van zaken in de wijk
Buda = Gergi?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou @:Budapestenaar en ik niet hoor.. wij zijn nu al saaie bejaarden
They do whatever they want.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dragen die ook binnen een zonnebril?
Is dat niet normaal dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dragen die ook binnen een zonnebril?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Soms beklijft er iets, zo werkt mijn breintje.
Hoe is je seksleven dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar van Gergi heb ik ook een saaie bejaarde gemaakt![]()
Daarover gesproken, bijna bedtijd.
quote:
Zoals het een echte autist betaamtquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aftellen tot exact 08:00 en dan tot 08:09
Hoe zit het met de profielen die je van iedereen zou aanleveren trouwens?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat Kwiwi wel in van de vele vluggertjes tussendoor, waarom weet ik niet maar ik weet dat wel zeker
Niks mis meequote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat Kwiwi wel in van de vele vluggertjes tussendoor, waarom weet ik niet maar ik weet dat wel zeker
Oeh godvers, heb je dat onthouden?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe zit het met de profielen die je van iedereen zou aanleveren trouwens?
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoals het een echte autist betaamtOrde en regelmaat.
Ja, hoe lang wachten we hier nu inmiddels al wel niet opquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe zit het met de profielen die je van iedereen zou aanleveren trouwens?
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, hoe lang wachten we hier nu inmiddels al wel niet op
Allemaal fictiefquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er valt al vrij veel uit de OP te halen
In die tijd kon je je ouders nog behoorlijk gek maken met je looksquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je dit zo bekijkt, wat is de wereld verandert in
Van sommigen kan ik hem zo uit de mouw schudden, die van jou ook zeker wel maar die is toch wel erg gelaagdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allemaal fictief
Ja jemig, ik wil gewoon een volledig profiel
Dit was nog vrij laat, lief volk wel, weinig wippen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je dit zo bekijkt, wat is de wereld verandert in
Nou ben je wel heel positiefquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Waarschijnlijk zijn ballie en ik nog eerder getrouwd dan dat US met zijn beloofde profielschetsen komt
Dat overleef je niequote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Waarschijnlijk zijn ballie en ik nog eerder getrouwd dan dat US met zijn beloofde profielschetsen komt
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Voor de regulars moet het ook wel lukken. Momenteel maar weinig die echt helemaal niks loslaten over zichzelfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van sommigen kan ik hem zo uit de mouw schudden, die van jou ook zeker wel maar die is toch wel erg gelaagd
Achteraan sluiten dan maarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar mijn profiel eigenlijk🤔
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Nou ja dit is er wel een die zeer dwingend in jullie beider profiel terug gaat komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Er zitten nog wel wat mysteries tussen maar ik vermoed juist niet, dat is het dan gewoon of zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de regulars moet het ook wel lukken. Momenteel maar weinig die echt helemaal niks loslaten over zichzelf
Nu ben ik wel benieuwd wie de mysteries zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten nog wel wat mysteries tussen maar ik vermoed juist niet, dat is het dan gewoon of zo.
Genoeg inwoners die af en toe wat zeggen maar ook weer niks, toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wie de mysteries zijn![]()
Oh ja... checkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg inwoners die af en toe wat zeggen maar ook weer niks, toch?
watquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg inwoners die af en toe wat zeggen maar ook weer niks, toch?
Jij niet joh, jij bent een lieverd, scherp af en toe om het niet saai te maken, je bent open en je hebt een hart van goud.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij niet joh, jij bent een lieverd, scherp af en toe om het niet saai te maken, je bent open en je hebt een hart van goud.
Was meer een grapje. Je zei dat sommige users soms "wat" zeggen. Dus zeg ik watquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij niet joh, jij bent een lieverd, scherp af en toe om het niet saai te maken, je bent open en je hebt een hart van goud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nou, dat is dus blijkbaar het toverwoord om een profielschets te krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was meer een grapje. Je zei dat sommige users soms "wat" zeggen. Dus zeg ik wat
Nou dan heb je hem zondererg dat complimentje, jij hoort hier echt wel bij en ik hoop dat je je hier veilig voelt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was meer een grapje. Je zei dat sommige users soms "wat" zeggen. Dus zeg ik wat
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:24 schreef Ama het volgende:
@:uitstraling ziet mij als een luie vretende blower denk ik.Nou ja kijk, zelfspot maakt eigenlijk ook weer alles goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gvd wat doe je aardig ineens, dit ken ik niet van je.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dan heb je hem zondererg dat complimentje, jij hoort hier echt wel bij en ik hoop dat je je hier veilig voelt.
tegen mij is ie nooit gemeen, ook als ik een keer niet aardig ben tegenover hemquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Gvd wat doe je aardig ineens, dit ken ik niet van je.
Valt me altijd wel op maar ik snap het wel en ik geef het een logisch plekjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
tegen mij is ie nooit gemeen, ook al ben ik een keer niet aardig tegen hem
Valt eigenlijk wel mee hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Gvd wat doe je aardig ineens, dit ken ik niet van je.
Dat had mijn zus eensquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
Eigenlijk is zo'n profielschets ook niet altijd ff leuk om te lezen, denk je oh, zien mensen mij zo? 🤔 hahaha
Is uitgezet ook die database omdat Fok daarom zo traag was.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:32 schreef Ama het volgende:
Ik krijg ineens nog amper meldingen van quotes enz, wat is deze.
Dit herken ik wel jaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had mijn zus eensWe waren een gezelschapsspel aan het spelen, waarbij je 1 van de 4 woorden op een kaartje moest kiezen die dan het beste bij een bepaalde speler zouden passen. En die speler koos dan ook voor zichzelf het meest passende woord.
Alle drie onafhankelijk van elkaar gekozen voor het woord "couchpotato" voor m'n zus, en zij had "sportief" uitgekozen voor zichzelfIs ze nog jaren gepikeerd over geweest
Je wordt genegeerd???quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:32 schreef Ama het volgende:
Ik krijg ineens nog amper meldingen van quotes enz, wat is deze.
Wat supergrappig!!! Hahaha, echt precies het tegenovergestelde ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had mijn zus eensWe waren een gezelschapsspel aan het spelen, waarbij je 1 van de 4 woorden op een kaartje moest kiezen die dan het beste bij een bepaalde speler zouden passen. En die speler koos dan ook voor zichzelf het meest passende woord.
Alle drie onafhankelijk van elkaar gekozen voor het woord "couchpotato" voor m'n zus, en zij had "sportief" uitgekozen voor zichzelfIs ze nog jaren gepikeerd over geweest
Geweldig accentquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Oostenrijkers versta ik alleen de oude mannen, vrouwen kan ik daar niet verstaan.
Heh?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Oostenrijkers versta ik alleen de oude mannen, vrouwen kan ik daar niet verstaan.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Bijna plaatsvervangende schaamte voor onze buurtgenoten.![]()
Max-fans zetten Albergen op de kaart in Oostenrijk https://www.dumpert.nl/item/100003855_5502a1c2
Hoop geen gerrie aan de bovenkantquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Ben thuis. Gelijk naar het toilet voor gerrie derrie maar denk dat er aan de bovenkant ook wat uit moet
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Ben thuis. Gelijk naar het toilet voor gerrie derrie maar denk dat er aan de bovenkant ook wat uit moet
Nee k ook nietquote:
Wtfquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezien (en geroken), fecaal braken.
Je moet zuiveringszout kopen, theelepel van dat mengen met water en dan voel je je daarna echt stukken beter als je last hebt van je buik en/of maagquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee k ook niet![]()
Ken je dat gevoel dat het wel moet maar niet komt?
Vriendin van me heeft daar ook mooie verhalen overquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb in mijn witte tijd ook wel eens champignonsoep over me heen gehad en niet zo'n beetje ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft daar ook mooie verhalen overDie beginnen dan vaak met "ik heb weer nieuwe schoenen nodig".
Ik zou echt geen persoon zijn om in de zorg te werkenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb in mijn witte tijd ook wel eens champignonsoep over me heen gehad en niet zo'n beetje ook niet
Ik wilde vroeger patholoog ofzo worden maar dan zijn de mensen al dood. Dat scheelt een stuk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou echt geen persoon zijn om in de zorg te werken![]()
same.... t' is wat doodgaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekendquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
Misselijk zijn is toch zo naar he. Begon al op werk
Dan kun je nog vieze dingen tegenkomen. Je moet soms de maaginhoud bekijken he, voor onderzoek e.d.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger patholoog ofzo worden maar dan zijn de mensen al dood. Dat scheelt een stuk.
colaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je moet zuiveringszout kopen, theelepel van dat mengen met water en dan voel je je daarna echt stukken beter als je last hebt van je buik en/of maag
Ja maar je hebt geen patiënt onder je handen die doodsangsten uit staat. Het ergste is dan al gebeurdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kun je nog vieze dingen tegenkomen. Je moet soms de maaginhoud bekijken he, voor onderzoek e.d.
Heupbot verwijderd wegens chronische pijn bij een oud vrouwtje, ja volgens mij kunnen de drains het niet aan maar ok wat ziet die heup er rood en opgezwollen uit en hij voelt ook warm, even voelen hoor...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou echt geen persoon zijn om in de zorg te werken![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
Misselijk zijn is toch zo naar he. Begon al op werk
lekker luchtje vast...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heupbot verwijderd wegens chronische pijn bij een oud vrouwtje, ja volgens mij kunnen de drains het niet aan maar ok wat ziet die heup er rood en opgezwollen uit en hij voelt ook warm, even voelen hoor...
Dat is waar ja. Ik heb die droom nooit echt gehad. Want bij mij was het al vrij snel duidelijk dat VWO niet haalbaar is/was,.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je hebt geen patiënt onder je handen die doodsangsten uit staat. Het ergste is dan al gebeurd
Ik heb wel vwo maar ik ben geen betaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik heb die droom nooit echt gehad. Want bij mij was het al vrij snel duidelijk dat VWO niet haalbaar is/was,.
Verpleger heb ik wel even kort overwogen, maar daar uiteindelijk niet voor gekozen..
Dit klinkt erg erg goor.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je moet zuiveringszout kopen, theelepel van dat mengen met water en dan voel je je daarna echt stukken beter als je last hebt van je buik en/of maag
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je bij Holland&Barret krijgen
Stuk minder goor dan kots of diarreequote:
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is uitgezet ook die database omdat Fok daarom zo traag was.
Je kunt ook Omo waspoeder eten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je bij Holland&Barret krijgen
Aan die opmerking hebben we wat ja 😑quote:
Wanneer had je sushi, was dat gister? Zat er iets raars tussen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wil niet over eten nadenken of praten
Bel de dokter, dit is niet goedquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wil niet over eten nadenken of praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |