Ik vind het bijzonder dat ze niet een aantal laten gaan zoals Wanty en dan reageren op anderen. Dan heb je tenminste een aantal proleten voorinquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie Quick Step op alles reageren, maar niet overnemen.
Ach er zitten nog echt wel 10-20 kanshebbers tussen. Floprit, we kunnen wat anders gaan doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:51 schreef Szura het volgende:
Daar gaat de favoriet voor meest onopvallende renner
Ik krijg steeds meer vertrouwen in Reto Hollensteinquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:51 schreef Chiappucci het volgende:
Goldstein en Bennett willen blijkbaar ook niet in aanmerking komen voor de onzichtbaarste renner.
Ik ben blij voor het pooltje, maar dat is het wel.quote:
Arcas is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer vertrouwen in Reto Hollenstein
Matige semantische discussie ditquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe kun je de meest onopvallende renner zijn, als je opvalt door niet op te vallen?
Hilaire zal wel hebben geschreeuwd dat iemand mee moet want anders komen ze nooit in beeld.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is een beetje laat Georg.
Mijn adoptierenner. Ik had niks anders verwachtquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is een beetje laat Georg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |