Die komt er ook volgens Arnesen. Hoogste prio op dit moment.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet er sowieso nog een centrale verdediger komen.
Dat is wel een beetje een Slot dingetje, met die middenvelders centraal achterin. Deed ie bij AZ met Clasie (en nog een aantal geloof ik)quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Hendriks als back up. Die speelt in de oefenwedstrijden ook alleen maar lb. Zonde eigenlijk, maar ja. Centraal kiezen ze blijkbaar nu liever Fer of Burger.
Eigenlijk minimaal 2 of misschien wel 3.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet er sowieso nog een centrale verdediger komen.
Waarom? Vind 'm een stuk logischer dan die van Berghuis.quote:
Nouja, 2 is voldoende. Geertruida moet daar komen te spelen en die is er vanaf oktober weer.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eigenlijk minimaal 2 of misschien wel 3.
Haps is veel te blessuregevoelig. Heeft ook nu wel de leeftijd om door te selecteren.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Vind 'm een stuk logischer dan die van Berghuis.
Voor ons zou 8mln+ ook wel lekker zijn. Hopelijk wil Haps dan wel blijven en bijtekenen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk wil Haps dan wel blijven en bijtekenen.
Als hij niet wil bijtekenen kan je die ook beter verkopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, 2 is voldoende. Geertruida moet daar komen te spelen en die is er vanaf oktober weer.
Dat is wel weer zo ja, maar denk dat dat wel goed gaat komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als hij niet wil bijtekenen kan je die ook beter verkopen.
Duurt wel erg lang. Ik weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo ja, maar denk dat dat wel goed gaat komen.
Beter dan Malacia, alleen een beetje blessuregevoelig. Die Noor zal ook wel komen, ben benieuwd hoe goed die is.quote:
quote:‘We zijn rond met een linksachter, maar de club wil 11 miljoen euro. Terwijl hij er maar zes waard is’.
Voor Berghuis is het natuurlijk een totaal ander moment van z'n carrière. Ik vind het jammer dat een club als Club Brugge, hoewel de beste van België, blijkbaar een stap omhoog is.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom? Vind 'm een stuk logischer dan die van Berghuis.
Voor ons zou 8mln+ ook wel lekker zijn. Hopelijk wil Haps dan wel blijven en bijtekenen.
Nou, prima toch. Paar ton en een doorverkoop percentage.quote:
Arnesen had het erover in 1 van die interviews, meen dat ie iets zei dat ie verwacht dat daar de komende weken wel nieuws over zou komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Duurt wel erg lang. Ik weet het niet hoor.
Ik vind Haps echt (heel veel) stukken minder. Vind hem echt een waardeloze back en aanvallend een blind paard (beetje overdreven misschien, maar ik ben geen fan).quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter dan Malacia, alleen een beetje blessuregevoelig. Die Noor zal ook wel komen, ben benieuwd hoe goed die is.
Haha, zes. Ja, doei!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
https://www.hln.be/belgis(...)lyiEgsWxQF%3Famp%3D1
Je onderschat Malaciaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, prima toch. Paar ton en een doorverkoop percentage.
In principe is Brugge een vergelijkbare stap t.o.v. Ajax, maar dan minder dubieus. De Belgische competitie is niet minder dan de Eredivisie en ze worden de laatste jaren heel vaak kampioen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor Berghuis is het natuurlijk een totaal ander moment van z'n carrière. Ik vind het jammer dat een club als Club Brugge, hoewel de beste van België, blijkbaar een stap omhoog is.
Maar ik vind het dus ook van hun uit een rare transfer. Linksbacks zijn geen spelers waar je een groot deel van je transferbudget aan uit zou moeten geven.
Dit ging over Vente, of ik heb verkeerd gequote.quote:
Oh tuurlijk, was even vergeten dat er nog een ander gerucht was geplaatstquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ging over Vente, of ik heb verkeerd gequote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |