quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Even een voorzetje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet er nog heel veel bij.
Minstens n centrale verdediger, een spits, een vervanger voor Berghuis en het liefst nog een middenvelder omdat ik denk dat talenten als Antonnuci toch nog wat tekort gaan komen.
Met de huidige selectie gaan we het nog lastig krijgen om bij de eerste 6 te eindigen vrees ik.
Wat het middenveld betreft ben ik toch een beetje van mening dat we het moeten doen met wat we momenteel hebben, op misschien een 6 na. Maar wel als laatste prioriteit.quote:
Eens, al denk ik dat de spitspositie hiervan misschien wel de laagste prioriteit heeft. Ze zijn bezig om een controlerende middenvelder te zoeken, dus geen speler die zou concurreren met Antonucci. En terecht, want daarvoor heb je Til en evt Kkc alquote:
Dat lijkt me eerlijk gezegd praktisch uitgesloten. Zeker aangezien de huidige selectie ook nog inclusief Berghuis isquote:Met de huidige selectie gaan we het nog lastig krijgen om bij de eerste 6 te eindigen vrees ik.
Maarja, wie wil nu Diemers.quote:Diemers sluit vertrek bij Feyenoord niet uit na ‘eerlijk gesprek met Slot’
Mark Diemers sluit niet uit dat hij deze zomer vertrekt bij Feyenoord. De middenvelder bereidt zich momenteel in Oostenrijk voor op het nieuwe seizoen, waarin hij verzekerd wil zijn van speeltijd op het Rotterdamse middenveld. Mocht de kans op speeltijd afnemen, dan sluit Diemers niet uit dat hij na de zomer elders actief is. "Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken", vertelt hij tegen RTV Rijnmond.
Diemers durft nog niet te ver vooruit te kijken. De rechtspoot zag hoe de concurrentie op het middenveld bij Feyenoord flink toenam deze zomer. "Het is afwachten wat mijn rol wordt" beseft Diemers. "Ik maak nu minuten en train goed. In de eerste week heb ik een heel eerlijk gesprek gehad met Arne Slot. Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken. Natuurlijk in samenspraak en nu heb ik er nog geen reden toe. Ik heb voor drie jaar getekend en ga ik niet zomaar weg. Ik ga ook zeker kansen krijgen en sta er nu positief in. Ik heb het nu naar mijn zin, we spelen leuk en ik ben er trots op dat ik dit shirt draag."
Terugblikkend op het afgelopen seizoen is Diemers niet ontevreden. "Als je kijkt waar ik vandaan kom met Fortuna en hoeveel ik gespeeld heb bij Feyenoord, ben ik positief", vervolgt hij. "Alleen heb ik niet constant gespeeld. Ik stond zes keer in de basis in de Europa League en was goed in toppers tegen PSV en AZ. Maar dat was wel vaak als het team uitblonk. Ik kon er niet bovenuit stijgen als het team ook minder was. Op het begin gaat alles ook sneller en daar is een aanpassing voor nodig. Maar de druk is het verschil. Je moet elke wedstrijd top zijn. Bij een andere club lopen ze al de polonaise als je n keer in de drie duels goed speelt."
Dat het spel van Diemers hem ook vaak op kritiek kwam te staan het afgelopen seizoen, neemt hij voor lief. De middenvelder wordt vaak verweten dat zijn handelingssnelheid te wensen overlaat en veelvuldig betrokken is bij omschakelmomenten van de tegenstander. "Kritiek hoort erbij en ik blijf stocijns doorgaan", aldus Diemers. "Zelf verzamel ik mensen om me heen die kritisch naar me kijken. Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."
zegt weinig geks toch? behalve dat hij goed speelde in toppers, maar dat kan ik ook vergeten zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het kader van goed nieuws
[..]
Maarja, wie wil nu Diemers.
Verzekerd zijn van speeltijd trouwens.
Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zegt weinig geks toch? behalve dat hij goed speelde in toppers, maar dat kan ik ook vergeten zijn
Afronden die hap, al is het maar voor die 4 miljoen. Weg ermee.quote:Uiteraard werd Arnesen ook gevraagd naar de situatie rond Steven Berghuis, maar daar ging hij niet op in. "De zaak ligt in handen van juristen", citeerde Dennis van Eersel. "Ik ga en wil er verder niets over zeggen. Het gaat om een contractuele zaak en ik ga daar niet over."
als je dat goed doet is dat ook zoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."
Als hij denkt dat zijn wegdraaien en dribbelen een overtal veroorzaakt en hij daar geen stappen in hoeft te maken zou ik even anderen zoeken om mee te analyseren. Verder prima teksten inderdaad, hij kan ook gewoon niet veel beter. Ik blijf het een speler vinden voor maximaal Heerenveen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afronden die hap, al is het maar voor die 4 miljoen. Weg ermee.
als hij het inzicht van frenkie de jong had en de power van gini dan was het waar geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar daar wringt de schoen nou juist bij zijn spel.
Gaat een mooi seizoen worden, heb er bijzonder veel zin in.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:11 schreef Maastoren het volgende:
Wordt een lang seizoen. Had wel verwacht dat er nog een spits bij zou komen. Voorin echt wel heel magertjes allemaal.
Wordt Feyenoord kampioen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat een mooi seizoen worden, heb er bijzonder veel zin in.
Dit lees ik elk seizoen weer hierquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat een mooi seizoen worden, heb er bijzonder veel zin in.
Ik heb wel vaker gelijk hoor!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had in 2016 gelijk, dus roept ie het elk jaar maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |