SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Dat is gewoon net als patéquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leverworst wel. Smeerworst niet.
Hurghquote:
Allang!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ok...
MAARRRR...
Is het spookhuis klaar?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ok. We zijn nu dus de zeesterren SC
Patrick!!!quote:
Het lijkt mij machtig mooi om zo'n bijeenkomst met van die zweverige gekkies compleet te verstoren door extra debielerig mee te gaan doenquote:
Wat praat jij over chakraquote:
De oude Koningin van deze SC ging regelmatig naar dat soort shit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het lijkt mij machtig mooi om zo'n bijeenkomst met van die zweverige gekkies compleet te verstoren door extra debielerig mee te gaan doen
Komt omdat er geen hele aura is. Zitten wat onderbrekingen in en ik zie ook heel veel grijs en zwarte auraquote:
Is die rolstoeler uit Texas Chainsaw?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ook nog een fatsoenlijke dichte foto:
[ afbeelding ]
Past er mooi bij.quote:
Ben meer van het live and let livequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het lijkt mij machtig mooi om zo'n bijeenkomst met van die zweverige gekkies compleet te verstoren door extra debielerig mee te gaan doen
Oh dat vind ik dan weer wel lekkerquote:
Nee, die heeft een toegangskaartje vast.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is die rolstoeler uit Texas Chainsaw?
die van mij is roze denk ik met ledlampjesquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt omdat er geen hele aura is. Zitten wat onderbrekingen in en ik zie ook heel veel grijs en zwarte aura
Over wie hebben we het dan ook alweer?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oude Koningin van deze SC ging regelmatig naar dat soort shit.
Hoezoquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van jou kan ook wel een oppeppergebruiken
Ik maak ook diorama's heur...quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volwassenheid is ook een onbereikbaar stadium voor jou hč
Als "volwassen zijn" inhoudt dat ik niets leuks meer kan doen, hoeft het niet zo voor me.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pics?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik maak ook diorama's heur...
Hele mooie
Volwassenheid is een stadium waar niemand naar zou moeten streven, zodra je dat bereikt ben je klaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen ruimte of niet in de collectie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi modelletje, voorlopig kan ik die niet bouwen
Ja zal morgen wat erop gooien, moet ik de externe drive voor hebben.quote:
Dan is het tijd om morgen de monteur te bellenquote:
Nou... here you goquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van mij is roze denk ik met ledlampjes
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volwassenheid is een stadium waar niemand naar zou moeten streven, zodra je dat bereikt ben je klaar.
Volgens mij ken jij die ook redelijk goed, Amsterdam.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over wie hebben we het dan ook alweer?
dat van de kinderen klopt niet hoorquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou... here you go
urakleur: roze
Staat voor: onvoorwaardelijke liefde, verzoening en zachtaardigheid, de kleur van de wijze raadgever.
Positieve eigenschappen: de drager van een helderroze aura is een vredestichter van nature en een vriend van iedereen die kwetsbaar is . hij/ zij heeft een speciale band met kinderen en dieren en koestert anderen van kindsbeen af. Het is een goede zaak als iemand met deze aura kunt vinden om je te helpen als jij je met iemand wilt verzoenen of als je persoonlijke problemen hebt of kwetsbaar bent.
Negatieve aspecten:
Hardroze kan een teken zijn van sentimentaliteit en soms ook van overmatige bezitterigheid ten opzichte van familieleden, vooral als het om kinderen gaat.
Een bijna doorzichtig roze kan emotionele uitputting aangeven, wat misschien een gevolg is van een te grote emotionele betrokkenheid bij het adviseren of begeleiden van anderen.
Als het roze wazig is, kan het gaan om iemand die zich sterk in andermans standpunt verliest dat hij / zij bijna niet in staat is een duidelijke keuze te maken zonder dat anderen hem daarin flink sturen.
Koraalroze is een teken van onbeantwoorde liefde.
nou nou nou.....
Oh, derp, tuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij die ook redelijk goed, Amsterdam.
Of niet!!!quote:
soms eindigt zo'n bouwsessie ook met wat 'GA ER NOU EENS EEN KEER IN ACHTERLIJK KLEREDING MET JE VEEL TE KLEINE HAAKJES ZIT AL ZESTIG LITER SNELDROGENDE ALLESLIJM OP DUS BLIJF &^$#(__+ ZITTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben echt slecht in bouwen van dat soort dingen. Ik ben er veel te lomp voor en heb een slechte motoriek
Priegelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
soms eindigt zo'n bouwsessie ook met wat 'GA ER NOU EENS EEN KEER IN ACHTERLIJK KLEREDING MET JE VEEL TE KLEINE HAAKJES ZIT AL ZESTIG LITER SNELDROGENDE ALLESLIJM OP DUS BLIJF &^$#(__+ ZITTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Heel rustgevende hobby ook
Ahhhhhh neee okquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij die ook redelijk goed, Amsterdam.
Als je de juiste tegenkomt dan voel je een raar kriebeltje onder je navel en dan ga je naar de huisarts en die zegt, ja joh gaat heen en vermenigvuldigd u, dan zie je jouw ongeboren kinderen in zijn pretogen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat van de kinderen klopt niet hoor
Nou nou nou... niet alles kan kloppen hequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat van de kinderen klopt niet hoor
Nee hoor, nog steeds niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de juiste tegenkomt dan voel je een raar kriebeltje onder je navel en dan ga je naar de huisarts en die zegt, ja joh gaat heen en vermenigvuldigd u, dan zie je jouw ongeboren kinderen in zijn pretogen.
Die van mij is gewoon turqoise hoorquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt omdat er geen hele aura is. Zitten wat onderbrekingen in en ik zie ook heel veel grijs en zwarte aura
Ze heeft een nieuw Bosch poesjequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... dat had ik door.
Wordt wel eens tijd dat die weer langs waait
Aurakleur: turkooisquote:
Dit is wel een beetje vreemd hoorquote:
Ik kan er ook helemaal geen flaus meequote:Op donderdag 8 juli 2021 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen idee welke kleur mijn aura zou zijn.Is wel eens iemand geweest die ze zag ofzo en die zei dat ik een mooi aura had maar dat het een beetje wegvloeide aan de kanten. Whatever that means. Is ook al heel veel jaar geleden dus misschien is mijn aura inmiddels wat minder vloeibaar.
Blurple auraquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal geen flaus meeWel ooit eens iemand die het volgens eigen zeggen kon zien en die zei dat ik veel blauw en paars had. Zal wel
Zo'n leuk mensquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
En ik ken haar eigenlijk niet eens echt.
Vandaar je lavalamp.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal geen flaus meeWel ooit eens iemand die het volgens eigen zeggen kon zien en die zei dat ik veel blauw en paars had. Zal wel
quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geloof ik maar nooit echt ergens lang tegelijkertijd gepost. Ze kwam hier in het begin van het dorp ook nog wel eens toch?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof ik maar nooit echt ergens lang tegelijkertijd gepost. Ze kwam hier in het begin van het dorp ook nog wel eens toch?
Net ervoor, vaste bewoner.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof ik maar nooit echt ergens lang tegelijkertijd gepost. Ze kwam hier in het begin van het dorp ook nog wel eens toch?
Als mensen een beetje 'nuchter zweverig' zijn vind ik het nog wel leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ook paars en nog andere kleuren maar geen idee, Niet echt onthouden ofzo. Ik vind dingen al snel een beetje zweverig.
Volgens mij kwam ik misschien ook wel net ervoor, ik weet het niet meer precies, maar toen ik hier ging posten kwam ze nog af en toe maar was ze er niet meer zo vaak.quote:
quote:
Ahhhhh die is idd alweer een forse tijd ondergedokenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een hondje zegt waf. Een poesje..
Stiekem heb ik wel eens geoefend of ik het kan zien... geen succes want ook geen motivatie verderquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik geloof wel in bepaalde dingen, kan idd zweverig overkomen, maar in veel dingen zit meer waarheid dan mensen denken of voor openstaan. 🤔
Dacht dat je al langer hier was.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik misschien ook wel net ervoor, ik weet het niet meer precies, maar toen ik hier ging posten kwam ze nog af en toe maar was ze er niet meer zo vaak.
Kan ook. Ik weet het echt niet meer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je al langer hier was.
Ik sta werkelijk overal voor open maar zodra het onzin is ga ik dansen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik geloof wel in bepaalde dingen, kan idd zweverig overkomen, maar in veel dingen zit meer waarheid dan mensen denken of voor openstaan. 🤔
Ik heb blijkbaar een natuurlijke gave die ik moet ontwikkelen etc, maar heb nog niet echt die drang, als het komt , komt het , en anders nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stiekem heb ik wel eens geoefend of ik het kan zin... geen succes want ook geen motivatie verder
Wat is onzin hč?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sta werkelijk overal voor open maar zodra het onzin is ga ik dansen.
Dat doe ik sowieso welquote:
quote:
Wat dat aangaat ben ik een enorme sneeuwvlokquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een natuurlijke gave die ik moet ontwikkelen etc, maar heb nog niet echt die drang, als het komt , komt het , en anders niet
Prima toch ook, val er ook niemand mee lastig, bemoei me lekker met mezelfquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat dat aangaat ben ik een enorme sneeuwvlok![]()
![]()
Maar goed, zit daar niet echt op te wachten vooralsnog
Weet wel wie ik leuker vind..niet die van de B52's dusquote:
The other one is perfect and right en die snap ik precies.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet wel wie ik leuker vind..niet die van de B52's dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |