Ok, neem anders een gemiddelde?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:39 schreef mspoez het volgende:
Ligt aan de mate van de beperking én aan zijn emotionele leeftijd.
In dat topic zei iemand die met ze werkte dat er wel patronen zijn. Ik kan het alleen niet meer vinden dus een aoart topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:42 schreef cosmosis het volgende:
Net zoals een intelligent persoon valt dat natuurlijk niet te beantwoorden. Elk persoon denkt anders, zwakbegaafd of niet.
Kans is klein inderdaad. De gedachtegang zal een stuk simplistischer zijn en meer zwart/wit denken, nuanceren is niet echt weggelegd voor zwakbegaafden. Maar daarnaast zal maar een klein percentage zwakbegaafden waarschijnlijk interesse hebben in een carriere als drillrapper.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
In dat topic zei iemand die met ze werkte dat er wel patronen zijn. Ik kan het alleen niet meer vinden dus een aoart topic.
Over het algemeen zal iemand met een iq van 110 niet zo snel drillrapper worden lijkt me?
Waarom niet? Zie het als een rapper Sjors maar dan wat meer g4ngst3r.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Over het algemeen zal iemand met een iq van 110 niet zo snel drillrapper worden lijkt me?
Waarom zouden 'zulke' mensen allemaal hetzelfde denken? Je hebt toch ook genoeg hoogbegaafde mensen die compleet verschillend denken?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:36 schreef Chai het volgende:
Iemand hier opperde dat de drillrapper die Peter neerschoot zwakbegaafd is. Ik ben wel benieuwd naar de psyche van zulke mensen, hoe besluiten ze, is er geen empathie? Hoe zijn ze in de omgang?
Dit is geen bashtopic, maar pure interesse in een groep die ik niet van dichtbij meemaak.
Ja, dit. Consequenties van keuzes worden slechter overzien, veel kortetermijndenken. Weinig leerbaar, dus ook matig leren van ervaringen. Daardoor dus weer dezelfde fouten maken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het lijken mij bij uitstek mensen die meer richting instant bevrediging/effect functioneren en minder goed kunnen plannen voor de langere termijn. Vandaar ook dat deze groep kennelijk een groter risico loopt op verslavingen, financiele problemen, betrokkenheid bij de "snelle" criminaliteit, etc.
Wat is een drillrapper überhauptquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
In dat topic zei iemand die met ze werkte dat er wel patronen zijn. Ik kan het alleen niet meer vinden dus een aoart topic.
Homofiele gevoelens hebben is denk ik niet 1op1 te matchen met zwakbegaafdheid....quote:
Het ging mij eerder om zijn Emotionele intelligentie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Homofiele gevoelens hebben is denk ik niet 1op1 te matchen met zwakbegaafdheid....
Dat is over het algemeen ook het geval bij intelligente mensen...Ik zie niet in dat dit een eigenschap is specifiek van zwakbegaafden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:58 schreef Document1 het volgende:
Primair gericht op het vervullen van de eigen behoefte. Die van een ander zien ze meestal niet eens en als ze die zien is het voor eigen gewin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |