Lees dit helaas veel te vaak. Ook op TinnitusTalk.com genoeg nieuwe instromers met deze klacht.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef Rupibma het volgende:
Hi,
Ik heb al jaren tinnitus, kan er prima mee leven. Na een eerste vaccin merk ik dat het een stuk erger is geworden. Wat rond gegoogled en besloten dat ik de gok niet ga wagen en geen tweede vaccin neem.
Iemand ook tinnitus ontwikkeld na een vaccin of dat het is verergerd?
Nope, het is wel erger geworden. Dat komt 100% door het vaccin.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je hebt tinnitus niet gekregen door je vaccin, toch?
Tja, kijk gelukkig kan ik het redelijk goed negeren. Ik merk het eigenlijk alleen als ik alleen ben. Maar ik vind het wel echt zuur voor die nieuwe groep, zullen vast erg gestresst zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Lees dit helaas veel te vaak. Ook op TinnitusTalk.com genoeg nieuwe instromers met deze klacht.
Yup, kreeg het door medicijnen. Heb zelfs 2 soorten, door twee verschillende medicijnen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare reactie?
Medicijnen/vaccins kunnen tinnitus wel degelijk verergeren.
Ja, las ook dat het na een tweede nog erger kan worden. Ik skip dus.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:35 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[ afbeelding ]
Springt er ook best wel uit op VAERS.
Dat weet ik, maar ik kies er voor geen tweede te nemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:37 schreef devlinmr het volgende:
Na Corona kan het ook
https://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=32078
VAERS data kun je niet gebruiken om een causaal verband aan te tonenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:35 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[ afbeelding ]
Springt er ook best wel uit op VAERS.
Was een losse opmerking dat de thematiek van het topic volgde.quote:
Afweging die je zelf moet maken. Geen idee wat voor risico covid voor jou meebrengtquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik kies er voor geen tweede te nemen.
Ik heb over een paar weken een afspraak bij een KNO arts, zal het met hem bespreken. Het is pulsatiel, daar kan men nog weleens wat aan doen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Afweging die je zelf moet maken. Geen idee wat voor risico covid voor jou meebrengt
Klopt. Het zijn anecdotes en niet-geverifieerd. Dit zijn gewoon gebruikers-rapportages. Ik zie het echter wel als een indicatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
VAERS data kun je niet gebruiken om een causaal verband aan te tonen
Ik snap je. Vandaar dat ik ook wilde polsen hoe het op fok zit en ook als kleine waarschuwing naar mijn mede Tinnitus mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:43 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn anecdotes en niet-geverifieerd. Dit zijn gewoon gebruikers-rapportages. Ik zie het echter wel als een indicatie.
Voor mij als Tinnituspatient een reden om de kat nog even uit de boom te kijken. Tinnitus is erg genoeg dat ik zelfs een kleine kans op verergering graag links laat liggen.
Dank voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik snap je. Vandaar dat ik ook wilde polsen hoe het op fok zit en ook als kleine waarschuwing naar mijn mede Tinnitus mensen.
Ik durf niet meer tbh, maar ik ben benieuwd wat de kno arts gaat zeggen. Ik vermoed niets, want ben meestal beter geïnformeerd dan zij over tinnitus. 🤓quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:50 schreef TARDIS het volgende:
Sterkte maar weer TS, ik hoop dat je toch nog overweegt de tweede prik te nemen.
100% ja?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nope, het is wel erger geworden. Dat komt 100% door het vaccin.
Waarom?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:50 schreef TARDIS het volgende:
Sterkte maar weer TS, ik hoop dat je toch nog overweegt de tweede prik te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |