JA WAAR DAN LUL WAAR STAAT DAT DAN? IK GA TOCH NIET ALLES DOORSCROLLEN DAARquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gewoon een screencap van braddie die op jou reageerde op FOK!
helpt het als ik 18:20 zeg? weet alleen de datum niet hahaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
JA WAAR DAN LUL WAAR STAAT DAT DAN? IK GA TOCH NIET ALLES DOORSCROLLEN DAAR
Ik zag het ook een tijdje geleden staanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
JA WAAR DAN LUL WAAR STAAT DAT DAN? IK GA TOCH NIET ALLES DOORSCROLLEN DAAR
Laat maar zitten, ga niet terugzoeken in die groepquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
helpt het als ik 18:20 zeg? weet alleen de datum niet haha
nu is juist het perfecte moment om terug te zoeken, je wordt ervoor betaald terwijl je collega's thuis zitten te gamenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ga niet terugzoeken in die groep
zou me weinig verbazenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:43 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hebben we hier naast meeleesbraddie ook meeleeskarteldebielen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nu is juist het perfecte moment om terug te zoeken, je wordt ervoor betaald terwijl je collega's thuis zitten te gamen
volgens mij maken ze Braddie belachelijk voor zijn uitkering terwijl ze zelf de hele dag thuiszittenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:43 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Dus @Solotovski is een speelbal geworden tussen de Braadmaffia en het Looijkartel?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik keek ook even en zag een FOK! bericht van jou langskomen, ik zou de deuren maar op slot doen
Bezorgers bellen gewoon aan, pannenkoekquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik keek ook even en zag een FOK! bericht van jou langskomen, ik zou de deuren maar op slot doen
Ik verdenk @Mortaxxquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:43 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Zou ook de gordijnen dichtdoen @Solotovski voor je het weet schijnen ze met een laserpen bij je naar binnenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Heb toch bijna altijd de jaloezieën dichtquote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zou ook de gordijnen dichtdoen @:Solotovski voor je het weet schijnen ze met een laserpen bij je naar binnen
Nee niemand. Jij?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:57 schreef Sheffield het volgende:
Zit iedereen hier in het Looijkartel ineens?
Kartelvorming mag niet van de EU. Behalve als het OPEC heet dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:57 schreef Sheffield het volgende:
Zit iedereen hier in het Looijkartel ineens?
wederom beelden van zijn opa's begrafenis online gezet, zijn moeder er bij betrekken en 1000euro op zijn hoofd hebben gezetquote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Context?
Zat het looij kartel in het echerm?
Dominos.nl down???
Triest.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wederom beelden van zijn opa's begrafenis online gezet, zijn moeder er bij betrekken en 1000euro op zijn hoofd hebben gezet
1:48.10
achjaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wederom beelden van zijn opa's begrafenis online gezet, zijn moeder er bij betrekken en 1000euro op zijn hoofd hebben gezet
Ik vind het echt veel en veel te ver gaan in die telegramgroep manquote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wat een triest kutvolk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |