Dit werkt net zo goed als braddie spoiler niks dusquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:14 schreef Boze_Eend het volgende:
ik heb lifehack als je water in een cola fles doet denkt het water dat het cola is en de slechte stoffen in het water gaan dan weg want ze zijn bang voor de prik van cola
Hij is nu rijk en succesvolquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:13 schreef Fugue het volgende:
Zosk dronk dat ook een keer en we weten allemaal hoe het daarmee is afgelopen
Dan zal water ook wel niet gevaccineerd zijn als het bang voor prikken is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:14 schreef Boze_Eend het volgende:
ik heb lifehack als je water in een cola fles doet denkt het water dat het cola is en de slechte stoffen in het water gaan dan weg want ze zijn bang voor de prik van cola
Ben jij gevaccineerd?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zal water ook wel niet gevaccineerd zijn als het bang voor prikken is.
😂quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan hij helemaal niet op met the Great Wall
Ja jij ookquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nice. Ben je in iedergeval goed beschermd.
Het is weer een biets sessie met dat keyboard.quote:
Hij heeft gewoon goodlifequote:
Dat is niet bestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:41 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
hij had zijn scherm kapotgemept haha
Context?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:41 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
hij zat undercover bij de looijtjes en die zeiden weer nare dingenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Context?
Zat het looij kartel in het echerm?
Dominos.nl down???
Ah.. ja ik zie het, ik zit daar ook undercoverquote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zat undercover bij de looijtjes en die zeiden weer nare dingen
Is dit recent?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:41 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
Heel nicequote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:41 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe en waar?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ah.. ja ik zie het, ik zit daar ook undercover
die hadden gewoon zin in een lang weekendquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:31 schreef Solotovski het volgende:
laffe honden op t werk hier, de helft is weer ziek![]()
alleen een collega en ik zijn nog niet ziek geweest dit jaar.
ja idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die hadden gewoon zin in een lang weekend
En zo krijgen die kartelkneuzen weer precies wat ze willen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:41 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik trouwens ook een keer gedaan, per ongeluk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:41 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
Hij begrijpt dat nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En zo krijgen die kartelkneuzen weer precies wat ze willen.
Braddie heeft weinig te doen maar die guys hebben echt geen levenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:37 schreef Solotovski het volgende:
Zat net ff in die telegramgroep van het looijkartel. maar tyfus wat een sneue kneusjes zeg
vond het wel redelijk schokkend wat ik las in die appgroep tbhquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Braddie heeft weinig te doen maar die guys hebben echt geen leven
ik keek ook even en zag een FOK! bericht van jou langskomen, ik zou de deuren maar op slot doenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vond het wel redelijk schokkend wat ik las in die appgroep tbh
wat serieus? waar?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik keek ook even en zag een FOK! bericht van jou langskomen, ik zou de deuren maar op slot doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |