quote:DE HELE ZOMER PRATEN OVER SPORT BIJ SBS6
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zijn deze hele zomer zeven dagen per week met hun talkshow te zien. Ook Hélène Hendriks is van de partij. Tijdens het EK praten ze voor en na de avondwedstrijd over het EK, Oranje en alle overige randzaken.
Italië en Turkije trappen het Europees kampioenschap voetbal af in Rome en dus zitten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp klaar om een zomer lang te praten over sport. Met hun talkshow DE Oranjezomer zijn ze niet alleen dagelijks tijdens het EK te zien, maar aansluitend ook tijdens de Tour de France én de Olympische Spelen.
Slot Zeist
Vanuit Slot Zeist zal het trio zeven dagen per week, twee keer per dag - voor en na de avondwedstrijd - op hun kenmerkende satirische en kritische manier praten over het EK, het Nederlands elftal en alle overige randzaken. Vaste gasten als Hans Kraay jr., Valentijn Driessen, Wim Kieft, Jan Boskamp én de net gestopte Feyenoordtrainer en ex-bondscoach Dick Advocaat schuiven aan als analist.
Wat heeft dit met Kuipers te maken?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Kuipers verliest door deze blunder de WK-finale.
Ja, en PSV speelt vaker uit.quote:
Daar droomt Makkelie stiekem wel van natuurlijk.quote:
Op dit woord zou ik nu een foute grap kunnen maken.quote:
Promes heeft wel de gunfactor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op dit woord zou ik nu een foute grap kunnen maken.
Hallo, goenavund (lol)quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op dit woord zou ik nu een foute grap kunnen maken.
Inderdaad, voor de VAR zou het een flinke fout geweest zijn maar 1 die je door je positie kan maken. Maar die hele VAR lijkt me uitgevonden voor deze situaties. Als je dan niet eens laat checken kun je er net zo goed weer mee stoppen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Tsja, als je terug kan kijken is het gek dat je dat niet doet. Dat gifje stond binnen de 5 minuten op fok waarop het duidelijk geen penalty bleek, hoe kan de var, die deze beelden meteen zagen, daar nou niet op wijzen?
Heb hem vaak genoeg gezien en gehoord de afgelopen weken idd. Al is t maar over Colbrelli en Roglicquote:
https://www.bol.com/nl/nl/p/7line-iptv-box/9200000085014792/quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand een link naar bol.com![]()
Vraag het voor een vriend
www.bol.comquote:Op donderdag 8 juli 2021 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand een link naar bol.com![]()
Vraag het voor een vriend
Elk android TV kastje kan dat, moet je nog wel een of ander IPtv Abo aanschaffenquote:Op donderdag 8 juli 2021 00:02 schreef TheGentleman het volgende:
wat voor kastje is dat waar derksen t over heeft?
nee joh gewoon myiptv app downloaden en link plaatsenquote:Op donderdag 8 juli 2021 00:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl/p/7line-iptv-box/9200000085014792/
800 staat er, geen 3000quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl/p/7line-iptv-box/9200000085014792/
Volgens mij heeft er nog nooit een Deen clean op een fiets gezeten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:06 schreef Marcoss het volgende:
Nav vandaag is Vingegaard dubieuzer dan Wout eigenlijk
Dat was lulkoek van bejaarde renners op hun retour.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:08 schreef Marcoss het volgende:
Verdachtmakingen mbt wattages kwam vooral van Belgische renners. Pogacar wel uit NL, maar dat kwam uit de hele wereld
Daar was Sterling al bezig met zijn schwalbe.quote:
Jij vindt het niet rullevant?quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:18 schreef monkyyy het volgende:
De telegraaf, dat is een krant waar ik niet over te spreken ben.
KUTKRANTquote:
De T is een kutkrant!quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:18 schreef monkyyy het volgende:
De telegraaf, dat is een krant waar ik niet over te spreken ben.
Hij moest een slalom beweging maken ...quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:20 schreef monkyyy het volgende:
Hij maakt de zweefduik al voordat ze elkaar aanraakten
De Engeltjes zijn wel op een heel vervelende manier bezig om al het voetbal naar zich toe te trekken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
In Spanje hoor ik al dat het een UEFA dingetje is dat Engeland in de finale moet
duwtje in je knie doet wel iets met je evenwichtquote:Op donderdag 8 juli 2021 00:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tijd voor een brilletje voor beiden, je ziet toch gewoon op de beelden dat er contact is? En ja, veel te weinig voor een penalty uiteraard.
Het is weer eens tijd lijkt mequote:Op donderdag 8 juli 2021 00:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Engeltjes zijn wel op een heel vervelende manier bezig om al het voetbal naar zich toe te trekken.
Vandaar de NL scheidsrechters ook, die zijn voor lagere bedragen om te kopen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
In Spanje hoor ik al dat het een UEFA dingetje is dat Engeland in de finale moet
Geen zin om Jan Roos langer dan een minuut aan te horen. Dennis zal wel weer iets geks gedaan hebben en Wilfred zal het wel niet goedgekeurd hebben, nou zeg.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:44 schreef RipCity het volgende:
Wilfred en z'n ladyshave. Helemaal afgeslacht.
Verder schuift Hélène Hendriks aan met het laatste nieuws over de Olympische Spelen en videobellen we met Martijn Krabbendam en Valentijn Driessen over Oranje, Louis van Gaal, Feyenoord en Ajax.quote:
Zo mediageilquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bas Nijhuis pakt uit en vraagt vriendin live voor de camera's ten huwelijk
Bas Nijhuis heeft donderdagmiddag live in de uitzending van Veronica Inside op Radio Veronica zijn vriendin Chantal Koebrugge ten huwelijk gevraagd. De 44-jarige scheidsrechter lokte zijn vriendin per helikopter naar de radiostudio, in de tuin van Slot Zeist, en ging daar op één knie. Koebrugge zei 'ja'.
Vanuit de studio keken presentator Wilfred Genee, sidekick Niels van Baarlen en nieuwslezers Florentien van der Meulen live naar het huwelijksaanzoek. Ze zagen de vriendin van Nijhuis aankomen per helikopter, waarna Nijhuis haar toesprak: "Ik weet: je houdt hier helemaal niet van. Je vindt het echt verschrikkelijk. Maar anders kreeg ik je nooit mee hiernaartoe. Ik ben stapelgek op je en daarom wil ik je ook vragen: wil je met me trouwen?" Koebrugge reageerde zonder aarzeling: "Ja."
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390812
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bas Nijhuis pakt uit en vraagt vriendin live voor de camera's ten huwelijk
Bas Nijhuis heeft donderdagmiddag live in de uitzending van Veronica Inside op Radio Veronica zijn vriendin Chantal Koebrugge ten huwelijk gevraagd. De 44-jarige scheidsrechter lokte zijn vriendin per helikopter naar de radiostudio, in de tuin van Slot Zeist, en ging daar op één knie. Koebrugge zei 'ja'.
Vanuit de studio keken presentator Wilfred Genee, sidekick Niels van Baarlen en nieuwslezers Florentien van der Meulen live naar het huwelijksaanzoek. Ze zagen de vriendin van Nijhuis aankomen per helikopter, waarna Nijhuis haar toesprak: "Ik weet: je houdt hier helemaal niet van. Je vindt het echt verschrikkelijk. Maar anders kreeg ik je nooit mee hiernaartoe. Ik ben stapelgek op je en daarom wil ik je ook vragen: wil je met me trouwen?" Koebrugge reageerde zonder aarzeling: "Ja."
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390812
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |