Geniaalquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jazeker, stop de vraag dan stopt het aanbod. Blijkbaar moeilijk te begrijpen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 01:13 schreef totebel het volgende:
Als we het dan toch over touwtje springen hebben... kaatsen die neppers dan terug tegen je kin? Of blijven ze tegen alle zwaartekrachtregels in rechtop staan zonder ook maar een centimeter te bewegen? Just asking for a friend 🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef goldback het volgende:
Ik las op het andere forum dat Roggel een RlS krijgt.
Vreselijk. Wie wil dat nou zien?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef goldback het volgende:
Ik las op het andere forum dat Roggel een RLS krijgt.
Na aanleiding van jouw post ook even uitgeprobeerd. Nu ben ik wel wat gewend, maar deze filters maken je echt een ander mens. Ik herkende mijzelf bijna niet terug. Dat is dan wel schrikken als we Sarah een keer in het echt zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:40 schreef -Spring het volgende:
Ik heb voor de grap die filters eens uitgeprobeerd die Saar ook gebruikt. (Op Insta kun je zien welke dat zijn en direct op je eigen foto toepassen.)
Geen porem. Er blijft niks meer van jezelf over.
Hoe werken die filters dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Na aanleiding van jouw post ook even uitgeprobeerd. Nu ben ik wel wat gewend, maar deze filters maken je echt een ander mens. Ik herkende mijzelf bijna niet terug. Dat is dan wel schrikken als we Sarah een keer in het echt zien.
Welk forum ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef goldback het volgende:
Wie wilt dat vals sekreet nu nog een podium geven?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:05 schreef goldback het volgende:
Nou, zolang iedere scheet die iemand op insta zet hier tot in den treure geanalyseerd wordt is het niet heel vreemd dat men denkt dat het kijkers zou kunnen scoren.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wie wilt dat vals sekreet nu nog een podium geven?
* DancingPhoebe vouwt zichzelf in lotushoudingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, zolang iedere scheet die iemand op insta zet hier tot in den treure geanalyseerd wordt is het niet heel vreemd dat men denkt dat het kijkers zou kunnen scoren.
Je hoeft immers niet geliefd te zijn om kijkers te trekken, als ze zo'n grote afkeer van je hebben dat ze zich willen kunnen ergeren aan alles wat je doet werkt het ook.
The one you love to hate.
Daar lijkt toch geen hondt naar.quote:
Ligt er aan wie het produceert en dus de edits bepaalt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:35 schreef DKUp het volgende:
De Hazes-docu was puur genieten natuurlijk. Wat een slinks wicht.
Raggel doet alles voor geld, dat is wel duidelijk.
Een Raggel-RLS met Saartje Smoeltje is natuurlijk wel popcorn-vermaak.
Ik heb het over een rls.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, zolang iedere scheet die iemand op insta zet hier tot in den treure geanalyseerd wordt is het niet heel vreemd dat men denkt dat het kijkers zou kunnen scoren.
Je hoeft immers niet geliefd te zijn om kijkers te trekken, als ze zo'n grote afkeer van je hebben dat ze zich willen kunnen ergeren aan alles wat je doet werkt het ook.
The one you love to hate.
Ja natuurlijk wel op de manier dat je Raggel en Co belachelijk kan makenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ligt er aan wie het produceert en dus de edits bepaalt.
Als dat de eigen hoek is wordt het niet interessanter dan een lange infomercial voor het hazesimperium.
Met slepende rechtzaken over beelden die ze proberen uit de docu te houdenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel op de manier dat je Raggel en Co belachelijk kan maken
Heftig hè? Ik zou geen bekenden op mn Insta willen als ik zulke filters zou gebruiken. Hartstikke genant.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Na aanleiding van jouw post ook even uitgeprobeerd. Nu ben ik wel wat gewend, maar deze filters maken je echt een ander mens. Ik herkende mijzelf bijna niet terug. Dat is dan wel schrikken als we Sarah een keer in het echt zien.
wijnen wijnen wijnenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
O! De bevestiging is binnen! Vincent TV Producties gaat het maken.
De makers van Chateau Meiland. Lijkt me een partij die gewoon gaat filmen en daarna lekker zn eigen gang gaat? Maar dat is 100% op niks gebaseerd
Rossana, u weet wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:12 schreef DKUp het volgende:
Samen met Rosanna Kluivert…..
Rosanna Kluivert u weet wel van het hondencentrum (oh ja die was er niet) op een tropisch eiland en lekker haar zakken vullen……
Slechte intenties had ze niet inderdaad. Wel een puinhoop met al die organisaties.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:27 schreef Noek het volgende:
Zij had toch wel honden. Volgens mij is dat enorm uitvergroot en uiteindelijk heeft zij wel veel honden opgevangen ed. Volgens mij doet ze dat nog steeds.
Is geen slecht mokkel, ze werkte wel samen met dierenlot en die zijn niet helemaal fris maar daar zit ze dan ook niet meer bij.
Als je haar story bekijkt, zie je boven aan een lijntje daar staat hoe de filter heet, en als erop drukt dan kan je hem zelf uitproberen. Ik had opeens soort van kattenogen, en ik herken mijn gezicht niet, dus ik weet nu niet precies wat ze allemaal hebben omgebouwd. Ik heb iets dikkere lippen, egalere huid maar ook iets met mijn jukbenen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe werken die filters dan?
Nou ik ben een keer iemand tegen gekomen met het uitgaan en dan na een drankje, insta's uitgewisseld, ik moest echt even naar mijn telefoon, weer terug naar het gezicht en weer naar mijn telefoon en ik dacht, ben jij dit????quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
Heftig hè? Ik zou geen bekenden op mn Insta willen als ik zulke filters zou gebruiken. Hartstikke genant.
Het probleem met veel van die celebs die "ook iets goeds voor de wereld willen doen" is dat ze het schoolvoorbeeld lijken te zijn van het spreekwoord "the road to hell..." Als je geld gaat ophalen, je naam er voor gebruikt, educate yourself!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:27 schreef Noek het volgende:
Zij had toch wel honden. Volgens mij is dat enorm uitvergroot en uiteindelijk heeft zij wel veel honden opgevangen ed. Volgens mij doet ze dat nog steeds.
Is geen slecht mokkel, ze werkte wel samen met dierenlot en die zijn niet helemaal fris maar daar zit ze dan ook niet meer bij.
Toch zit ze nog steeds in de honden dus denk dat het meer is dan iets goeds te willen doen. Volgens mij is het echt haar roeping wel en of je nu bekend bent of niet, dat doet er helemaal niet toe.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het probleem met veel van die celebs die "ook iets goeds voor de wereld willen doen" is dat ze het schoolvoorbeeld lijken te zijn van het spreekwoord "the road to hell..." Als je geld gaat ophalen, je naam er voor gebruikt, educate yourself!
Pas geleden ook al een minirel rond Monica Geuze die een collab deed met een ander influencetypeje voor weeshuizen in afrika ofzo. Iedereen die even googlet op de weeshuisindustrie in Afrika weet dat dat iets is waar je ver van moet blijven. Waarom doe je het minste dat je zou moeten voor je ergens je eigen geld insteekt, niet voordat je je volgers oproept om hún geld ergens in te steken. Dan ben je toch te dom om te poepen?
Boeiend, ze lijkt een goed hart te hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:45 schreef totebel het volgende:
Ergo, Ros is ook niet bepaald een lampje
Nou, eigenlijk heeft Rachel best een zwaar leven gehad. Eerst door je ouders in de armen van die jaren oudere dronkenlap geduwd en daarna alleen maar drank, drank en drank. Daar zou iedereen kierewiet van worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:35 schreef DKUp het volgende:
De Hazes-docu was puur genieten natuurlijk. Wat een slinks wicht.
Raggel doet alles voor geld, dat is wel duidelijk.
Een Raggel-RLS met Saartje Smoeltje is natuurlijk wel popcorn-vermaak.
Wat een bagger zal dat worden zeg, daar kun je leuke GIF’jes en quotes mee scoren![]()
![]()
Schiet op met dit geneuzel. Raggel had de scheidings papieren al klaar. Plus is het van het zelfde laken een pak als haar ouders.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk heeft Rachel best een zwaar leven gehad. Eerst door je ouders in de armen van die jaren oudere dronkenlap geduwd en daarna alleen maar drank, drank en drank. Daar zou iedereen kierewiet van worden.
Want laten we niet doen alsof André Hazes een heilige was. Hij was een geweldige zanger als je van dat genre houdt en zijn zoon kan in die zin echt helemaal niet aan hem tippen. Maar het was een vervelende zuipschuit en Rachel plukt nu eindelijk de zoete vruchten na dat zware leven met hem. In die zin kan ik haar geen ongelijk geven. Ja, manipulatief en schijnheilig, maar geef haar eens ongelijk?
Kun je het beter andersom hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:38 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou ik ben een keer iemand tegen gekomen met het uitgaan en dan na een drankje, insta's uitgewisseld, ik moest echt even naar mijn telefoon, weer terug naar het gezicht en weer naar mijn telefoon en ik dacht, ben jij dit????
Op insta was het een soort van model, maar in het echt leek het er helemaal niet op.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:36 schreef Michellee het volgende:
[..]
Als je haar story bekijkt, zie je boven aan een lijntje daar staat hoe de filter heet, en als erop drukt dan kan je hem zelf uitproberen. Ik had opeens soort van kattenogen, en ik herken mijn gezicht niet, dus ik weet nu niet precies wat ze allemaal hebben omgebouwd. Ik heb iets dikkere lippen, egalere huid maar ook iets met mijn jukbenen?
Ik kan het niet eens ontcijferen bij mijn eigen gezicht
Xandra Brood heeft het ook niet makkelijk gehad met Herman, die zie je ook niet doordraaien of lijkenpikken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Schiet op met dit geneuzel. Raggel had de scheidings papieren al klaar. Plus is het van het zelfde laken een pak als haar ouders.
Die jongen van leef wordt zo geleefd.quote:
Ja, die rent binnenkort weer gillend terug. Het kleutertje.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:36 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Die jongen van leef wordt zo geleefd.
Ik heb natuurlijk geen idee of het een Hazes is, hij heeft de looks van zijn moeder en niet de stem van Andre, hoe wanhopig ook hij hem wil imiteren met zogenaamde humor, hotelovernachtingen, zuipen, schuin marcheren, etc. .
Wat ik wel bijna weet, in ieder geval ieder mens zou dat voelen, dat hij binnenkort bijna stikt van van de druk die moeder en vriendin (wurgslangen) op hem uitoefenen. Dat ie geen lucht meer krijgt, waar hij zo naar snakte en Monique verweet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |