Ik las een tijdje geleden een interview met Wanders, vertrekkend gevangenisdirecteur. Ze zei het volgende over Ridouan Taghi (bron):quote:
Hoor net op het nieuws dat de dochter van Peter daar vandaan gaat komen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:47 schreef TLC het volgende:
Wat heeft een vliegtuig uit Ghana met dit gebeuren te maken ??
Niet op letten hoor, de poster waar je op reageert heeft een enorm slechte reputatie en staat bekend om zijn ongefundeerde onzin. Hij is zelf geen haar beter.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
Vind dit altijd zo'n stomme opmerking. Ik ben 1 van de eerste moderne Delano's (1988), ben gewoon Hollands, heb een prima carrière enz. Altijd erg jammer dat de naam zo vaak in een negatief daglicht wordt gezet. Niet elke Delano is een idioot, bedankt
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, het zal. Gaan speculeren hoe of wat als die het overleeft,
dat denk ik ook helaas....quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mij lijkt het waarschijlijk dat hij nooit meer wat zegt.
Een calculerende sociopaat als Holleeder die de nek van een überpsychopaat Taghi zal omdraaien? Als het niet in diens voordeel werkt, zal hij dat niet snel doen. Waarom zou hij ook?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als Willem ballen heeft, draait die morgen eigenhandig Taghi zijn nek om.
Verrek er zou vanavond toch een trauma_arts ergens op tv komen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gaat ons niks aan natuurlijk.
Eerlijk gezegd vind ik het al heel wat dat hij het schijnbaar al meer dan 24 uur heeft overleefd.
Mij lijkt het meest waarschijnlijke scenario dat hij momenteel in slaap wordt gehouden (kunstmatige coma), en ze de komende uren en dagen gaan kijken hoe zijn lichaam uit zichzelf herstelt, bepaalde functies weer oppakt en dergelijke, of niet.
Afhankelijk daarvan kunnen ze dan zijn levensverwachting nader bepalen (en dan mogelijk adviseren om alsnog behandeling te staken, als hersenactiviteit niet hersteld of verbeterd bijvoorbeeld).
Fok! Heeft in dit topic al 302 verschillende diagnoses geleverd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:06 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Alsof jij er niet hebt over nagedacht.
Ze zitten samen in de Ebi, denk je dat Taghi daar wat te zeggen heeft?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Denk je serieus dat WIllem ook maar wat voorstelt naast Taghi?
Dit is ook wat ik trouwens de hele tijd poog te postuleren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Uit het stuk wordt trouwens ook duidelijk dat Ridouan Taghi en Willem Holleeder in hetzelfde gebouw zitten en dat gevangenen contact met elkaar mogen hebben (Holleeder in ieder geval wel, van Taghi wordt dat niet gezegd).
Als ze op 1e vliegtuig is gestapt komt ze morgen om 06:37uur aan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vraag me dus ook af of ze daarop wachten alvorens er een nieuwsbericht uit te gaan gooien met een update.
Wel fijn om te lezen dat jij letterlijk precies weet hoe de situatie momenteel is. Zit je op dit moment in het ziekenhuis om zijn hand vast te houden?quote:
Vind het nog wat ver gezocht op het moment, wie weet is er persoonlijk wat voorgevallen tussen die Pool, die rapper en Peter zelf. Een vrouw?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zitten samen in de Ebi, denk je dat Taghi daar wat te zeggen heeft?
Misschien moet Fred morgen investeren in een bijzondere beveiliging daar. Zal veel nabestaanden goed doen, als de stagiair even wat koolmonoxide de cel in blaast.
Allebei moordenaars die zeer manipulatief te werk gaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Taghi en Willem zijn compleet verschillend, Willem staat thuis voor de deur bij Peter, ff verhaal halen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:06 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Een calculerende sociopaat als Holleeder die de nek van een überpsychopaat Taghi zal omdraaien? Als het niet in diens voordeel werkt, zal hij dat niet snel doen. Waarom zou hij ook?
Maar daarentegen hoop ik heel zwaar dat Holleeder dat zal doen. Heeft hij nog een goede daad gepleegd in zijn leven.
Ja bij Humberto, stond in de ziggo tv gids. Was die er niet? Hier staat Denemarken Engeland op.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Verrek er zou vanavond toch een trauma_arts ergens op tv komen?
ik wel in ieder geval... is dat zo ráár?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:06 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Alsof jij er niet hebt over nagedacht.
Dit is heel ver gezochtquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:09 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vind het nog wat ver gezocht op het moment, wie weet is er persoonlijk wat voorgevallen tussen die Pool, die rapper en Peter zelf. Een vrouw?
Ja, ik kan of Fok!en of TV kijken...quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Ja bij Humberto, stond in de ziggo tv gids. Was die er niet? Hier staat Denemarken Engeland op.
Ach, serieus? Die Taghi lacht de ballen uit zijn broek nu. Met zijn woorden naar Peter, ik ga je niks aandoen. Toen plande hij dit geintje al, alleen toen kwam Corona.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:09 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vind het nog wat ver gezocht op het moment, wie weet is er persoonlijk wat voorgevallen tussen die Pool, die rapper en Peter zelf. Een vrouw?
Ja, ik zit het te kijken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Verrek er zou vanavond toch een trauma_arts ergens op tv komen?
Taghi vergeten?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:12 schreef Handleiding het volgende:
Ow we hebben namen van verdachten. Teleurstellend voor een aantal dat er geen Fin bij zit
Top! dankjewelquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, ik zit het te kijken.
Hij zegt niet heel veel hoor, gewoon wat iemand hier eerder al zei.
Dat zijn toestand kritiek is = dat hij kunstmatige hulp nodig heeft om in leven te blijven en dat het verder een kwestie is van afwachten hoe iemand hier uit zal komen.
Schumacher/prins Friso dus, of wat meer geluk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat zijn toestand kritiek is = dat hij kunstmatige hulp nodig heeft om in leven te blijven en dat het verder een kwestie is van afwachten hoe iemand hier uit zal komen.
Ja, dit is pure haat. En krankzinnigheid, het volk en regering ontdaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je bent wel erg van mening dat het Taghi is meid.
Ze is aan het speculeren!quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Alleen in de film, in werkelijkheid heb je 40 procent kans om er weer bovenop te komen afhankelijk van de schade.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:58 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Op zijn best zegt hij Gonaffuunt met een hoop gekwijl erachter aan, als het geen kasplantje wordt.
Calve Pindakaas, wie is er niet groot mee gewordenquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nog geen 10 jaar later schiet hij iemand door zijn hoofd.
Klinkt wel logisch, behalve in het hoofd. Is hij nou nog meer geraakt. 5x in het hoofd zou wel klaar zijn al.. In de borstkas of nog 3x mis?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Als het maar niet net zo lang duurt als bij Schumacher voor we wat horen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef MissionPhailed het volgende:
In het 'gunstigste' geval zit er voor Peter een scenario zoals Nouri/Schumacher in de pijplijn; hij zal bestáán maar niet levend zijn.
Waar haal jij die 40% vandaan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen in de film, in werkelijkheid heb je 40 procent kans om er weer bovenop te komen afhankelijk van de schade.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:12 schreef roos94 het volgende:
Bizhan Aarabi, director of neurotrauma at the Maryland Shock Trauma Center. According to Aarabi, 20,000 people in the United States die each year from gunshot wounds to the head. The survival rate is about 5 percent, with only 3 percent achieving a good quality of life afterward.5 okt. 2006
Heb sterk het vermoeden dat ze wachten op zijn dochter.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als het maar niet net zo lang duurt als bij Schumacher voor we wat horen.
Ik vind het toch vreemd dat we nog niets weten. Niet om daar iets uit af te leiden, maar gewoon, er wordt op tv over hem gesproken alsof hij dood is, maar ondertussen weten we niets.
Rete-irritant natuurlijk ..... maar aan de andere kant hebben we daar geen sodemieter mee te maken, ook al is hij een BN-er .....quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd dat we nog niets weten. Niet om daar iets uit af te leiden, maar gewoon, er wordt op tv over hem gesproken alsof hij dood is, maar ondertussen weten we niets.
Ze was gister ook al aan het schuimbekken dat het Marokkanen waren. Geen aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja er is er maar een zo gek om dit te doen. Of dacht jij dat het de dader van Tanja was? Jos B? Een loslopende idioot.quote:
Dat denk ik niet. Op IC’s worden mensen niet zonder medische reden dagenlang kunstmatig in leven gehouden. De capaciteit is namelijk niet onbeperkt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb sterk het vermoeden dat ze wachten op zijn dochter.
Tjongequote:Op woensdag 7 juli 2021 23:19 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Waar haal jij die 40% vandaan?
[..]
Dat werd uitgelegd omdat niemand verwacht dat het ooit nog hetzelfde gaat zijn. Als die beter wordt of sterft, het is afgelopen met de interviews en optredens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook opmerkelijk dat het in een land als Nederland vrijwel uitgesloten was dat Henk of Jan de dader was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:22 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ze was gister ook al aan het schuimbekken dat het Marokkanen waren. Geen aandacht aan besteden.
De vraag is dan idd of ze op zijn dochter wachten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Op IC’s worden mensen niet zonder medische reden dagenlang kunstmatig in leven gehouden. De capaciteit is namelijk niet onbeperkt.
Als er geen leven meer in zit gaat na een gesprek met de familie de stekker eruit.
Het is toch een Marokkaan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:22 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ze was gister ook al aan het schuimbekken dat het Marokkanen waren. Geen aandacht aan besteden.
Waarom zouden ze op zijn dochter wachten? Als hij wordt doodverklaart (uiteraard hopelijk niet), dan komt dat wel naar buiten hoor. Ongeacht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
De vraag is dan idd of ze op zijn dochter wachten.
Dan moet toch eerst de familie er zijn? (dochter)quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Op IC’s worden mensen niet zonder medische reden dagenlang kunstmatig in leven gehouden. De capaciteit is namelijk niet onbeperkt.
Als er geen leven meer in zit gaat na een gesprek met de familie de stekker eruit.
Je was er heilig van overtuigd dat de verdachten Marokkanen zouden zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is toch een Marokkaan?
Lees je toch eens in. Degene die nu de bak ingaat niet, das een loopjongen op zoek naar roem.
En vooral zonder enig bewijs idd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:28 schreef arvensis het volgende:
[..]
Je was er heilig van overtuigd dat de verdachten Marokkanen zouden zijn.
En dit is precies wat je in ieder topic doet. Blok voor je kop en eigenwijs 7151527 keer hetzelfde herhalen. En het altijd beter weten. Behoorlijk irritant, altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |