Twee keer "snap"-"snapt" staat lelijk. Ik had "begrijp"-of "begrijpt" gebruikt. Verder heb ik niks met, maar ook niks tegen Jetten. Besnip je?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Snap jij toch niet en als je het wel snapt ga je het voor Jetten opnemen. Gaan we niet doen dus.

Daar zijn er veel van. Maar deze man wordt gesteund door een ouwe conservatieve rechts extremist die bijna dagelijks op tv mensen mag hersenspoelen. Samen met Wierd Duk en tegenwoordig ook Victor Vlam is het een gevaar voor Nederland. Helaas wordt Sander Schimmelpenning niet serieus genomen of geboycot. En ga mijn post niet marginaliseren dat doen de miljoen kijkers naar de snor ook niet.quote:

Ze zakken weg in de peilingen. Nu nog in de stront.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zijn er veel van. Maar deze man wordt gesteund door een ouwe conservatieve rechts extremist die bijna dagelijks op tv mensen mag hersenspoelen. Samen met Wierd Duk en tegenwoordig ook Victor Vlam is het een gevaar voor Nederland. Helaas wordt Sander Schimmelpenning niet serieus genomen of geboycot. En ga mijn post niet marginaliseren dat doen de miljoen kijkers naar de snor ook niet.

Het verschil tussen kannen kunnen kennen we niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer "snap"-"snapt" staat lelijk. Ik had "begrijp"-of "begrijpt" gebruikt. Verder heb ik niks met, maar ook niks tegen Jetten. Besnip je?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |