Mijn tassie doet het nog, maar bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk tegen die tijd eens op vinted, dat werkt verrassend goed voor de aankoop van duplicaten van geliefde items, en met een beetje geluk staat er eentje ‘nieuw met kaartjes’ op
Dan ben je toch geen simp!?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
'al kost die tas 1000 euro'
S I M P !!!
Maar die zijn zo klein! Gebruik je die dan dagelijks?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:23 schreef Sushilover het volgende:
Ik zou zeggen max 250 euro. Heb een crossbody van Furla, prachtig leer. Deze kostte 235 euro.
Da’s idd ook een optie! Maar heb nu ook een mooie van & Other Stories op het oog, en wel deze!quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Vestiaire Collective tweedehands wat uitzoeken?
Oeee mooie tas! Was vd week bij de Bijenkorf en die hebben in de sale ook nog een aantal prachtige tassen! Ook in de webshop te vinden(niet alles trouwens, dochterlief had een Chloe tas die in de winkel 50% afgeprijsd was, maar online staat hij voor volle prijs).quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:20 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Da’s idd ook een optie! Maar heb nu ook een mooie van & Other Stories op het oog, en wel deze!
Omdat dat de definitie is van een simp. Je wil blijkbaar zo graag indruk maken op een dame, dat je bereid bent 1000 euro te betalen voor een tas.quote:
Nee eigenlijk heb ik voor dagelijks gebruik vaak gewoon een katoenen of linnen schouder tasje mee.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:12 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Maar die zijn zo klein! Gebruik je die dan dagelijks?
Ik vind zo’n Furla metropolis model wel heel mooi trouwens!
Doet ze goed, die tas word alleen maar meer waard zo! Dat soort tassen zijn prima investering.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:47 schreef Twiitch het volgende:
Ben geen vrouw maar mijn vriendin heeft een handtas (tasje eigenlijk, volgens mij past er net een portemonnee en een mobieltje in) van Hermes. Heeft ze voordat ik haar kende blijkbaar een paar duizend Euro aan uitgegeven. Het ding is nog puntgaaf want ze gebruikt hem zelden, te duur voor alledaags gebruik enzo
Voor de rest geen idee. de fucking kapstok hier hangt vol met die ondingen.
Is dat zo? Ik heb er geen verstand van. Elke keer als ik vraag waarom ze die niet meeneemt naar een gelegenheid (als er weer tien andere tassen op het bed liggen) kijkt ze naar me alsof ze water ziet brandenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:49 schreef caroro het volgende:
[..]
Doet ze goed, die tas word alleen maar meer waard zo! Dat soort tassen zijn prima investering.
https://www.designer-vintage.com/stories/hermes-tas-prijsquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb er geen verstand van. Elke keer als ik vraag waarom ze die niet meeneemt naar een gelegenheid (als er weer tien andere tassen op het bed liggen) kijkt ze naar me alsof ze water ziet branden
Hm, ik zal er met 1 april maar geen hollandse nieuwe in verstoppen danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:54 schreef caroro het volgende:
[..]
https://www.designer-vintage.com/stories/hermes-tas-prijs
Zeker als het een gewilde kleur is. Wat ik begrepen heb is dat je bij de boutique niet zelf een kleur kan kiezen, maar eentje krijgt. Tenminste, als het om de Birkin gaat. En volgens mij ook de Kelly, aangezien dat ook een bekend model. Geen idee hoe het met de andere modellen zit.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:49 schreef caroro het volgende:
[..]
Doet ze goed, die tas word alleen maar meer waard zo! Dat soort tassen zijn prima investering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mezelf meest recent deze kado gedaan
Nieuwe baan en mijn Cowboysbag vond ik toch wat te groot. Had ook nog een bon die een keer op moest en hij was in de sale.
Ben sowieso echt een sale shopper, volle mep doe ik eigenlijk vrijwel nooit.Why be a wallflower
When you can be a Venus fly trap?
qftquote:Op maandag 12 juli 2021 23:28 schreef Seven. het volgende:
Als je TK Maxx nog niet kent.. daar koop je echt mooie tassen van mooie merken tegen een goede prijs.
Door dit topic krijg ik wel zij om mezelf weer eens een mooie tas te geven. Het is ten slotte alweer 1,5 jaar geleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |