quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef margaretha_01 het volgende:
Hoe veel tassen hebben jullie? (Rugzakken niet meegerekend) -Stuk of 30 denk ik
Hoe lang gaan die tassen gemiddeld mee? -pas 1x een tas weggedaan. Maar die had ik gekregen, was roze en lelijk
Hoeveel geld zijn jullie bereid aan een tas uit te geven? / hoeveel kost(te) je meest gedragen tas?- voor DE tas wil ik best wat neerleggen maar die is nog niet in mijn leven gekomen.
- mijn cowboybag gebruik ik door de weeks het vaakst denk ik. Volgens mij was die iets van ¤80,-
Wat is jullie favoriete hand-/schoudertas? - ligt aan de gelegenheid
Van wat voor materiaal zijn de meeste van jullie tassen? -Leer
Ben beniewd! Ik zelf ben op dit moment op zoek naar een goede handtas!
Heb zelf twee schoudertassen waarvan een redelijk klein voor naar het theater ofzo en de ander is iets groter, maar dat is op de een of andere manier nog steeds niet de perfecte handtas waar ik naar op zoek ben.
-eerst alle spullen die je er in wil stoppen op tafel leggen. (gooi daar een extra beurs en sleutelbos bij want manlief) Nu weet je hoe groot je tas moet zijn.
Dan de binnenkant.
Wil je 1 groot vak waar je je bag-in-bag in kunt stoppen waardoor je makkelijk en snel van tas kunt wisselen? Of heb je liever verschillende vakjes zodat je alles weg kunt stoppen en snel terug vind?
Daarna de keuze in vasthouden. Korte hengsels moet je vast blijven houden. Met lange hengsels kan ie over je schouder en heb je je handen vrij. Of is een rugzakmodel makkelijker?
Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
Wat een hoop tassen zeggen! Waar laat je die allemaal als ik vragen mag? En draag je ze ook echt allemaal?quote:
Ohja, zo’n stoffen schoudertas heb ik ook en die draag ik het vaakst; die was maar ¤15 en ik vind het heerlijk om al m’n spullen er gewoon zo in te smijten! Dus eigenlijk zoek ik iets soortgelijks maar dan wat degelijker! :pquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er een paar en ze rouleren. Twee leren handtassen, twee leren schoudertassen, twee stoffen schoudertassen met leren versiering erop. De leren tassen waren het duurst (max. 150 euro) en de stoffen/leren tassen heb ik in Engeland gekocht. De eerste liep ik bij toeval tegenaan, de vakantie erop ben ik speciaal op zoek gegaan naar een verkooppunt van de ontwerpster.
Op Vestiaire Collective tweedehands wat uitzoeken?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:52 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Ohja, zo’n stoffen schoudertas heb ik ook en die draag ik het vaakst; die was maar ¤15 en ik vind het heerlijk om al m’n spullen er gewoon zo in te smijten! Dus eigenlijk zoek ik iets soortgelijks maar dan wat degelijker! :p
Geen 500, maar het is wel heel fijn om mooie tassen te hebben, die je dagelijks gebruikt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:50 schreef LXIV het volgende:
Dat vrouwen in staat zijn om 500 euro of meer uit te geven aan een tas waar ze dan vervolgens voor 15 euro aan kammetjes, suikerzakjes, luchtjes, bonnetjes en dat soort zaken inproppen heb ik nooit begrepen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:50 schreef LXIV het volgende:
Dat vrouwen in staat zijn om 500 euro of meer uit te geven aan een tas waar ze dan vervolgens voor 15 euro aan kammetjes, suikerzakjes, luchtjes, bonnetjes en dat soort zaken inproppen heb ik nooit begrepen.
Jij blijft nog net onder de 500 euroquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:05 schreef caroro het volgende:
[..]that's me. Heb 3 tassen die ik regelmatig gebruik, 1 van 150, 1 van 475 met bijbehorende portemonnee 225, en eentje die was 425. En idd, er zitten een boel bonnetjes en snoeppapiertjes en rommeltjes(elastiekjes, haarspeldjes)in. O en lippenstiften, maar daar heb ik ook een dure smaak in
Ik heb ze in een oude boekenkast staan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:26 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Wat een hoop tassen zeggen! Waar laat je die allemaal als ik vragen mag? En draag je ze ook echt allemaal?
Geen idee. Voldoende om goed te kunnen combineren bij de juiste gelegenheid. Wat leren clutches in verschillende kleuren voor een avondje uit, veel te volle Bree handtas voor dagelijks, een leren shopper-achtige tas die ik weinig gebruik, wat vintage.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef margaretha_01 het volgende:
Hoe veel tassen hebben jullie? (Rugzakken niet meegerekend)
Lang. Tassen die ik dagelijks gebruik gaan al meerdere jaren mee, al was het alleen al omdat ik toch heel kieskeurig ben als het op tassen aankomt. En de rest gaat nog langer mee.quote:Hoe lang gaan die tassen gemiddeld mee?
Huidige tas is van Bree en kostte in de uitverkoop nog geen 40 euro. Mijn duurste tas was tegen de 150 euro, een witte zachtleren tas die zakelijk kan.quote:Hoeveel geld zijn jullie bereid aan een tas uit te geven? / hoeveel kost(te) je meest gedragen tas?
Mijn vorige dagelijkse tas, een verkleurde Fred de la Bretoniere van 19 euro. De verkleuring werd minder met dragen, de tas steeds mooier. Een haak van de schouderband was uitgesleten en raakte steeds los, dus kon hem na een paar jaar niet meer gebruiken.quote:Wat is jullie favoriete hand-/schoudertas?
Leer. Als ik een stoffen tasje tegenkom dat bij een bepaald kledingstuk past wil ik weleens overstag gaan, maar grote voorkeur voor zacht, aaibaar leer.quote:Van wat voor materiaal zijn de meeste van jullie tassen?
quote:Ben beniewd! Ik zelf ben op dit moment op zoek naar een goede handtas!
Heb zelf twee schoudertassen waarvan een redelijk klein voor naar het theater ofzo en de ander is iets groter, maar dat is op de een of andere manier nog steeds niet de perfecte handtas waar ik naar op zoek ben.
Ben benieuwd naar jullie antwoorden!
Ach, ik heb ook tassen van rond de ¤500.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:05 schreef caroro het volgende:
[..]that's me. Heb 3 tassen die ik regelmatig gebruik, 1 van 150, 1 van 475 met bijbehorende portemonnee 225, en eentje die was 425. En idd, er zitten een boel bonnetjes en snoeppapiertjes en rommeltjes(elastiekjes, haarspeldjes)in. O en lippenstiften, maar daar heb ik ook een dure smaak in
Waarom niet? is toch immers niet zo ingewikkeld? ze vinden het mooi, het kan een statussymbool zijn enz.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:50 schreef LXIV het volgende:
Als ik een vrouw gelukkig kan maken met iets eenvoudigs als een tas dan zal ik dat zeker doen. Al kost die tas 1000 euro. Maar begrijpen doe ik het niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet? is toch immers niet zo ingewikkeld? ze vinden het mooi, het kan een statussymbool zijn enz.
Kijk tegen die tijd eens op vinted, dat werkt verrassend goed voor de aankoop van duplicaten van geliefde items, en met een beetje geluk staat er eentje ‘nieuw met kaartjes’ opquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb 1 handtas in gebruik, een stoffen van Kipling. Zal zo'n 40 euro gekost hebben, gekocht bij wijlen V&D.
Als ie kapot gaat koop ik eenzelfde (als ie nog te koop is) terug.
Mijn portemonnee met pasjes e.d. moet erin kunnen, mijn telefoon, noodmaandverband en mijn e-peuk. En 1 pen.
Ik ben niet hip maar praktisch en zuunig ingesteld
'al kost die tas 1000 euro'quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik een vrouw gelukkig kan maken met iets eenvoudigs als een tas dan zal ik dat zeker doen. Al kost die tas 1000 euro. Maar begrijpen doe ik het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |