zo ga je nooit populair worden bij die beach damesquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:
pff nu trek in friet
en satekroket
bedankt
dubbel paaaaatat en koooooooolaquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zakje extra patat en een colaatje niet vergeten
Ik ging laatst ergens bestellen had ik per ongeluk een koala besteld in plaats van een koooolaquote:
heb je je laten testen op chlamydia?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ging laatst ergens bestellen had ik per ongeluk een koala besteld in plaats van een koooola
Ja, kom je nu pas achter..quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik vanochtend mn boxer binnenstebuiten heb aangetrokken
Vanochtend verslapen dus haast haastquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kom je nu pas achter..
Zaten vieze strepen in zeker
"verslapen"quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vanochtend verslapen dus haast haast
Werd om 9:30 wakkerquote:
Nee, we zijn geen kleuterschoolquote:
Lijkt er soms wel opquote:
Dierenmishandelingquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik vanochtend mn boxer binnenstebuiten heb aangetrokken
Hij is net zo breed als dat jij lang bentquote:
Gewoon een filippijns chicky als je klein bent.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij is net zo breed als dat jij lang bent
bek dichtquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij is net zo breed als dat jij lang bent
motivatiequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo waarom kijk jij dit soort poep?
Tsja, recept niet gevolgd he, dat zei ik je vanmiddag alquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:40 schreef Boze_Eend het volgende:
@:fok-it denk dat ik meer salsa had moeten gebruiken en meer kip voor gerecht in bulk
teveel mais gepakt en teveel bruine bonen denk ik....
was te eten maar niet echt een feest ik heb hem nu wel voor 3 dagen als lunch. Worden 3 mindere dagen rip
als je motivatie nodig hebt ben je verkeerd bezig. je moet gewoon iets doen wat je leuk vindtquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
motivatie
zo chestday
lekker pompen
had bonen erin gedaan zoals jij zei maar ik denk teveel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, recept niet gevolgd he, dat zei ik je vanmiddag al
de bradge ook?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe. We strompelen naar de vakantie toe boys
eens wat moet je met al die gespierde mannenquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen jullie geen eigen hoekje beginnen voor deze homo-erotische meuk?
gewoon ff hyped raken toch voor de sessie tochquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als je motivatie nodig hebt ben je verkeerd bezig. je moet gewoon iets doen wat je leuk vindt
ik heb hekel aan krachttraining daarom doe ik het 2x per week en soms sla ik gewoon over
cardio aan de andere kant
sorry habibo ik kan hier absoluut niks mee....quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon ff hyped raken toch voor de sessie toch
Wat een mongolenmuziek.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
sorry habibo ik kan hier absoluut niks mee....
ik pak altijd deze
ben half pools maar was liever half Tsjetsjeens![]()
Hoezo? Wees blij met wie je bent.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
sorry habibo ik kan hier absoluut niks mee....
ik pak altijd deze
ben half pools maar was liever half Tsjetsjeens![]()
weet niet habibo mijn ouders vooral aan mijn ma zijn kant veel meegemaakt maar ik heb het allemaal niet meegekregen of zo... Overgroot oma en oma helaas nooit ontmoetquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hoezo? Wees blij met wie je bent.
Als hij gewoon normaal voedsel tot zich neemt en op regelmatige tijden drie keer per dag eet en dagelijks wat wandelt gaat dat afvallen vanzelf.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:46 schreef Boze_Eend het volgende:
weet je die coaches zijn gewoon oplichters
vraag jezelf af als het zo makkelijk was iemand te laten afvallen
waarom is de bradge dan nog zo viesdik?
en dan kom je achter het antwoord
je moet niet alleen willen je moet er ook plezier in hebben
als jij niet graag elke dag in de gym pompt moet je er niet aan beginnen
als jij je ketting van je fiets trapt omdat je zo sterk bent
moet je er niet aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |