SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld niet op het helicopter-deck patiënten opwachten.
quote:
Ik doe niet aan pushberichten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Krijgen jullie die push van nu.nl
staatloze krijgen een paspoort
mede dankzij de vries
Nou hieperdepiepquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Krijgen jullie die push van nu.nl
staatloze krijgen een paspoort
mede dankzij de vries
Bij een verkrachting zijn er geen elf man nodig om 'm erin te krijgen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is het verschil tussen een verkrachting en voetbal?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik vanochtend mn boxer binnenstebuiten heb aangetrokken
Waarom quote je dit in een andere sc?quote:
Moet van Amaquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom quote je dit in een andere sc?
Onthouden, stel dat een van je dochters ooit onverhoopt thuiskomt met dat probleem dan schop je gewoon een voetbal tegen haar hoofd aan, opgelost.quote:
je kan een MaineCoon kopen, maar als je naar TigerKing kijkt, is die grote katten liefde ook wel raarquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
https://exoticpetsforsale(...)eetah-cubs-for-sale/
Ik wil echt zo graag een cheetah
Als arm jewelry zeker?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
https://exoticpetsforsale(...)eetah-cubs-for-sale/
Ik wil echt zo graag een cheetah
Die arm heb je dan niet lang meerquote:
Wat een ondingenquote:
Maine Coonesquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:58 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je kan een MaineCoon kopen, maar als je naar TigerKing kijkt, is die grote katten liefde ook wel raar
Precies het soort mensen dat dol is op grote katachtigen, is exact hetzelfde waarom je in elke woonwagen een schilderij van een zigeunermeisje met traan hebt hangen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:58 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je kan een MaineCoon kopen, maar als je naar TigerKing kijkt, is die grote katten liefde ook wel raar
Wel allebei roofdierenquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maine Coones
En een cheetah en tijgers zijn totaal andere dieren.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik woon niet in Dubai![]()
Nee als knuffelmaatje
Ja een maar een huiskat is ook een roofdier.quote:
Of je koopt gewoon een beetje smaak en laat die beesten lekker met rust.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik woon niet in Dubai![]()
Nee als knuffelmaatje
wat zeg ji nou weerquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Zonder homo's en aanverwanten waren tijgers en leeuwen niet eens bedreigde diersoorten maar goed.
in je appartementjequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je dan zo lekker een dutje ligt te doen en je cheetah kruipt spinnend tegen je aan
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een beetje smaak en laat die beesten lekker met rust.
Zou ze alleen nemen als ik tig hectare aan ruimte heb waar ze kunnen rennen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft zijn 3 kansen gekregen, zou het nu dan klaar zijn?quote:Trucker die verdacht wordt van doodrijden politieman reed eerder motoragent aan, die arm verloor
De vrachtwagenchauffeur (45) die ervan wordt verdacht vanmorgen in Rotterdam een motoragent te hebben doodgereden, is volgens bronnen ook degene die in 2015 op de A15 een politieman aanreed. Dat slachtoffer was ook een motoragent en verloor destijds zijn arm. Daarnaast reed diezelfde chauffeur vorig jaar een 79-jarige vrouw aan, die ter plekke overleed.
oh wow. las net nog iets over een fietser ook maar ook die agent toen ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft zijn 3 kansen gekregen, zou het nu dan klaar zijn?
Lijkt wel of hij een hekel heeft aan motoragenten en oude vrouwtjes.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft zijn 3 kansen gekregen, zou het nu dan klaar zijn?
Je weet dat smaak niet te koop is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja maar zij zijn toch niet verantwoordelijk voor het feit dat ze bedreigd zijnquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ooit een normaal iemand met tijgers en leeuwen rond zien paraderen dan?
En Aziaten maken brouwseltjes van die beesten, want goed voor kwaaltjes enzoquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ooit een normaal iemand met tijgers en leeuwen rond zien paraderen dan?
nou ja ik mag niks zeggen met alle beestjes die ik wil hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Moet wel veel grond hebben dan.
Ja die sporen ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En Aziaten maken brouwseltjes van die beesten, want goed voor kwaaltjes enzo
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik mag niks zeggen met alle beestjes die ik wil hebben
Duidelijkquote:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow. las net nog iets over een fietser ook maar ook die agent toen ?
wow
Vroeger teveel carmageddon gespeeld.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij een hekel heeft aan motoragenten en oude vrouwtjes.
Misschien Tiger King nog een keertje kijken?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zij zijn toch niet verantwoordelijk voor het feit dat ze bedreigd zijn
bizar echt werkelijk waar bizar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar.
[..]
Vroeger teveel carmageddon gespeeld.
Yep. Dan spoor je niet helemaal.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
hij scheen vandaag ook te zijn doorgereden
De Delta variant is ons voor helaas.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)g5KgcxMwF_rs19gaHEKg
Op naar rood
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Dan spoor je niet helemaal.
Meth schijnt ook wel een dingetje te zijn in de homoscenequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:15 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb Tiger King 3 keer gekeken,die gasten zitten allemaal aan de crystal meth, knettergek.
Het wordt een paar keer genoemd, maar dat is me daar toch een sociale misstand.
Grote poezen ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Meth schijnt ook wel een dingetje te zijn in de homoscene
Hugo lekker weer advies vragen aan OMT. Daarna roepen dat we toch echt lokale maatregelen moeten nemen, dat gaat niet werken natuurlijk. Hopen dat Henk en Ingrid met de kinderen in de schoolvakanties nog even mogen en daarna weer op slot.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Delta variant is ons voor helaas.
Zou je toch niet denkenquote:
Terwijl Henk en Ingrid zich toch al amper aan de maatregelen hielden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hugo lekker weer advies vragen aan OMT. Daarna roepen dat we toch echt lokale maatregelen moeten nemen, dat gaat niet werken natuurlijk. Hopen dat Henk en Ingrid met de kinderen in de schoolvakanties nog even mogen en daarna weer op slot.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien Tiger King nog een keertje kijken?
Krijg je ook een goed beeld van DIMM.
nu zijn henk en ingrid niet de oorzaak he van de hoge cijfersquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl Henk en Ingrid zich toch al amper aan de maatregelen hielden.
Hun kinderen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu zijn henk en ingrid niet de oorzaak he van de hoge cijfers
Ja zie je wel, beetje xenofobisch met wapens spelen en poesjes knuffelen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh jeetjequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zie je wel, beetje xenofobisch met wapens spelen en poesjes knuffelen.
Roy wil denk ik ook wel een cheetah;
https://www.telegraaf.nl/(...)tie-voor-roy-donders
Maar hopen op natuurlijke selectie danquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze snappen het niet, het heeft toch zo geen zin.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl Henk en Ingrid zich toch al amper aan de maatregelen hielden.
Jij bent de enige normale hierquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:22 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ze snappen het niet, het heeft toch zo geen zin.
Heerlijke Texasleef tochquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Conchita Worst denkenquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijke Texasleef toch
[..]![]()
Hij had mijn gezichtshaar wel mogen hebben.
Texas. Heb er eens een vriend bezocht maar het meeste is vrij troosteloos daar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijke Texasleef toch
[..]![]()
Hij had mijn gezichtshaar wel mogen hebben.
Florida trekt mij ook meer eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Texas. Heb er eens een vriend bezocht maar het meeste is vrij troosteloos daar.
Lijkt mij weer helemaal niks, benauwd goor weerquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Florida trekt mij ook meer eigenlijk.
Rentenieren op de Keys?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Florida trekt mij ook meer eigenlijk.
En bejaarden, om de 100 meter een fucking kitsch pretpark en iedereen heeft een slang als huisdier.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt mij weer helemaal niks, benauwd goor weer
Hahaha preciesquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bejaarden, om de 100 meter een fucking kitsch pretpark en iedereen heeft een slang als huisdier.
3 jaar geleden was het daar ook nog hip en mooi.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd jaar geleden was het best hip en mooi daar.
Vind de art deco stijl in miami wel mooi, en dan houdt het wel op eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwachtte girls gone wild en spring break taferelen. Ik kreeg aqua gym met bejaarden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwachtte girls gone wild en spring break taferelen. Ik kreeg aqua gym met bejaarden.
quote:
Plaatje los openen en een spatie er achter zetten deed die het wel en dan even snel op imgur gooienquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien heb ik een plaatjesverbod
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien heb ik een plaatjesverbod
Heerlijk relaxedquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwachtte girls gone wild en spring break taferelen. Ik kreeg aqua gym met bejaarden.
mag ik mee?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk relaxed![]()
En een top uitvalpunt richting de Caribbean.
Maar even vriendin vragen waar we volgend jaar naartoe gaan. Die hoek zal het wel worden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
New England is dan wel relaxed en mooi![]()
Florida ruikt naar te lang gekookte bloemkool en heeft de vibe van een plastic goudkleurig kraaltje.
Maine en Vermont!quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Florida ruikt naar te lang gekookte bloemkool en heeft de vibe van een plastic goudkleurig kraaltje.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
mag ik mee?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar even vriendin vragen waar we volgend jaar naartoe gaan. Die hoek zal het wel worden.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We eten onderweg alleen maar slakken en oesters.
Benauwd kutweer zoals in Florida hebben we hier ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Als ik kutweer wil hebben dan blijf ik wel in Nederland.
Het sneeuwt daar wel eens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]shit
even kijken wat citizen zegt. brb
DIMM gaat voor de haute cuisine naar de VSquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
al dat fastfood daar en dan slakken en oesters eten
En doorgesnoven Cubanen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Benauwd kutweer zoals in Florida hebben we hier ook
Doorgesnoven sowieso, hahahaquote:
Weet je, best leuk. Voor relaxt ga ik toch 1000x liever ergens naar de Caribenquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk relaxed![]()
En een top uitvalpunt richting de Caribbean.
Is een beetje als tongzoenen met een oude Turkse vrouw zonder tanden, niet teveel bij nadenken, ogen dicht en door de knoflooksmaak is het nog best te pruimenquote:
veulste heetquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, best leuk. Voor relaxt ga ik toch 1000x liever ergens naar de Cariben
Lekker heet vooralquote:
Boh. Outback Steakhouse in Fort Lauderdale. Beste baby back ribs die ik ooit gegeten hebquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DIMM gaat voor de haute cuisine naar de VS
Da kan in Brabant ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker heet vooral![]()
27 graden, hier en daar een wolkje en een windje en dat dan ongeveer 345 dagen per jaar
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker heet vooral![]()
27 graden, hier en daar een wolkje en een windje en dat dan ongeveer 345 dagen per jaar
Klinkt prima wel hoor, als je goed zoekt heb je er wel wat pareltjes.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boh. Outback Steakhouse in Fort Lauderdale. Beste baby back ribs die ik ooit gegeten heb![]()
![]()
En een restaurant in Key West had de beste kreeft ever op een bedje van sinaasappelcouscous![]()
Is leuk. Wil nog eens terug voor het Martin Luther King museumquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
VS zou ik alleen heen willen om Memphis te bezoeken, Home of the Blues... verder: meh
Lorraine Motelquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is leuk. Wil nog eens terug voor het Martin Luther King museum
Amerikanen zijn sowieso irritantquote:
Paar ghost tours doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gettysburg wil ik ook wel zien, waar de glorieuze troepen van het Noorden de nekslag toebrachten aan het Zuiden.
French Quarter, Washington DC, Grand Canyon, Yellowstone Park, Hawaii, New York (hoewel een shithole), de Everglades.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
VS zou ik alleen heen willen om Memphis te bezoeken, Home of the Blues... verder: meh
Trekt me niet. Blijf liever in WEST-Europa.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
French Quarter, Washington DC, Grand Canyon, Yellowstone Park, Hawaii, New York (hoewel een shithole), de Everglades.
Genoeg te doen en te zien hoor.
New England, Atlanta, Philadelphia, Boston. Willik.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
French Quarter, Washington DC, Grand Canyon, Yellowstone Park, Hawaii, New York (hoewel een shithole), de Everglades.
Genoeg te doen en te zien hoor.
De natuur daar is best wel heel mooi, en er zijn best plekken die ik zou willen zien , maar het volk staat me gewoon best tegenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh... de helft van je af laten glijden en dan is het best ok
De gemiddelde Amerikaan eet echt heel goor ja.quote:
De wereld is zo mooi man!quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trekt me niet. Blijf liever in WEST-Europa.
Dat is waar die ene matige president voor zijn knikker is geschoten toch?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh wacht, Dallas uiteraard... Dealy Plaza.
ik ga met citizenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Hoewel skiën in Europa wel de voorkeur heeft. Weet niet waarom.
En dat durfden ze Cheddar te noemen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan eet echt heel goor ja.
Ooit Cheddar gekocht in WallMart waar geen melk in zat![]()
Jammer dat het zegevierende Noorden daarna de Blues niet verboden heeftquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gettysburg wil ik ook wel zien, waar de glorieuze troepen van het Noorden de nekslag toebrachten aan het Zuiden.
Dat was meer een uitvloeisel van hardnekkige Zuiderlingen die dachten dat ze de boel verkleed als debielen nog even voort konden zetten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat het zegevierende Noorden daarna de Blues niet verboden heeft
Twee kilo biefstuk snijden, mes weg en urenlang met een vorkje en plakvingers op de koe kauwenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan eet echt heel goor ja.
Ooit Cheddar gekocht in WallMart waar geen melk in zat![]()
Zeg je nu dat ik dat niet zou kunnen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan hij ook je nagels lakken?![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik dat niet zou kunnen?
ik geloof dat jij dat wel kanquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hmm even vragenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan hij ook je nagels lakken?![]()
Nu staan er metaaldetectors bij iedere deur.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:14 schreef Easy-Rider het volgende:
tja ging nog door tot 1960 voordat er een gekleurde persoon naar een witte school mocht gaan
Echt niet normaal
Ik stel alleen maar vragenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of je lakt gewoon je eigen slak, heb je daarna tijd op spek te eten en oesters te kijken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
maar ik kan ook min eigen nagels lakken, dan hoef ik geen slak of oester te eten
Denk niet dat dat aan het ras ligt meer aan de behandeling en de kansen die iemand krijgtquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu staan er metaaldetectors bij iedere deur.
Zeker.quote:
Jaartje of 10 en dan is dat hier ook doodnormaal.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
Denk niet dat dat aan het ras ligt meer aan de behandeling en de kansen die iemand krijgt
linkspraatquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
Denk niet dat dat aan het ras ligt meer aan de behandeling en de kansen die iemand krijgt
oke.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker.
Primer, drogen, base-coat, drogen, lak erover, drogen, daarna nog wat spul, drogen en klaar.
Ik had cursus.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
Waar is @:ijsdraakje eigenlijk? die heb ik de hele dag al niet gezien.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga met citizen, hij kan nagels lakken
tja kan je denken, ik geloof in het goede dat iedereen gewoon op een eerlijke manier een boterham wil verdienen tenzij je in een hoek gedrukt wordt en een andere kant op gaatquote:
1965quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:14 schreef Easy-Rider het volgende:
tja ging nog door tot 1960 voordat er een gekleurde persoon naar een witte school mocht gaan
Echt niet normaal
Antilianen en Surinamers ook ja ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:21 schreef Easy-Rider het volgende:
Ja ik werk ook met vele nationaliteiten, ligt niet aan je huidskleur of afkomst meer hoe je opgevoed bent
zie polen, antillianen, turken, surinamers keihard werken
ook die jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Antilianen en Surinamers ook ja ?
Nog meer linkspraatquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:21 schreef Easy-Rider het volgende:
Ja ik werk ook met vele nationaliteiten, ligt niet aan je huidskleur of afkomst meer hoe je opgevoed bent
zie polen, antillianen, turken, surinamers keihard werken
Helaas is een postcode-check vaak al voldoende om te zien hoe mensen zich ontwikkelen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:24 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
tja kan je denken, ik geloof in het goede dat iedereen gewoon op een eerlijke manier een boterham wil verdienen tenzij je in een hoek gedrukt wordt en een andere kant op gaat
Ok, dat heb ik nog niet meegemaakt, hahaha, wel hardwerkende Afrikanen die zich ergerden aan de niet-hardwerkende surinamers en antillianenquote:
De wattequote:Op woensdag 7 juli 2021 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Etto ga je dit weekend naar het NK Airfryer werpen in Mierlo?
Dacht je dat we dat zweepje vroeger voor de lol nodig hadden?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik nog niet meegemaakt, hahaha, wel hardwerkende Afrikanen die zich ergerden aan de niet-hardwerkende surinamers en antillianen
Nee joh..quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht je dat we dat zweepje vroeger voor de lol nodig hadden?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Partij voor de Verspreiding van Grote Spinnen op Balkons (Afdeling Rotterdam).
Ondertussen in Rotterdam;quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
heb ik net al die sushi voor mijn neus vergeet ik de bijpassende smiley![]()
[ afbeelding ]
Wat krijg je trouwens als je een neger en een octopus kruist?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht je dat we dat zweepje vroeger voor de lol nodig hadden?
ga niet klikkenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou wel jammer zijn als Bal net zo'n xenofobisch stuk vreten als DIMM blijkt te zijn
Totaal niet dusquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou wel jammer zijn als Bal net zo'n xenofobisch stuk vreten als DIMM blijkt te zijn
oke.quote:
lolquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Onverdraagzaamheid tegenover onverdraagzaamheid is nog steeds onverdraagzaamheid, veel linkse muizen snappen dit niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
noem je mij nou een linkse muis?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onverdraagzaamheid tegenover onverdraagzaamheid is nog steeds onverdraagzaamheid, veel linkse muizen snappen dit niet.
nee ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je liever een dikke rechtse olifant zijn?
Je schijnt na al die jaren nog niet te beseffen dat het niet toejuichen van massa immigratie uit niet westerse gebieden met niet westerse normen en waarden niet gelijk staat aan het haten van buitenlanders.quote:
Nee was meer je ras en IQ geneuzel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je schijnt na al die jaren nog niet te beseffen dat het niet toejuichen van massa immigratie uit niet westerse gebieden met niet westerse normen en waarden niet gelijk staat aan het haten van buitenlanders.
Jammer. Had je hoger ingeschat.
Ga je nou tegen we wetenschap in meneer de Faucifan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee was meer je ras en IQ geneuzel.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je nou tegen we wetenschap in meneer de Faucifan.
Mag je wel zeggen dat Chinezen 10 procent slimmer zijn?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee was meer je ras en IQ geneuzel.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen loyale fan meer sinds de emails gelekt zijn?
Je mag zelfs zeggen dat gabber house een goed idee was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je wel zeggen dat Chinezen 10 procent slimmer zijn?
Nee. Is racisme. We zijn allemaal even slim en het enige verschil door duizenden jaren evolutie is huidskleur.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De heel domme Chinezen krijgen we niet te zien.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dan, is Fauci door de mand gevallen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee duh ze mogen alleen jongens houden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De heel domme Chinezen krijgen we niet te zien.
Misschien ook maar Rudy Giuliani als advocaat nemen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dan, is Fauci door de mand gevallen?
Juist wel, benoemen en erkennen en staven die hap in plaats van op onderbuikgevoelens afgaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je mag zelfs zeggen dat gabber house een goed idee was.
Koppel het gewoon niet aan wetenschap.
Niets van meegekregen, vertel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee duh ze mogen alleen jongens houden.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En Zuid Korea?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tering ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook maar Rudy Giuliani als advocaat nemen.
omdat ze nu sushi maken ipv babi pangang?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Japan de enige Aziaten waar beetje mee samen te werken valt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En Zuid Korea?
Redelijk open en Westerse maatschappij.
Daar wil ik zo graag naartoequote:Op woensdag 7 juli 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En Zuid Korea?
Redelijk open en Westerse maatschappij.
Belgie is de Root of all Evilquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:46 schreef christmastsunami het volgende:
volgens mij is gabber begonnen in belgie, toen een paar belgen de boel gingen decorerern, in gent
Onze gabber Marc Dutroux.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Belgie is de Root of all Evil![]()
Oa. dat hij in maart 2020 al wist van de lableak door contact met een wetenschapper daar.quote:
En dit is niet opgepikt door de main stream media en het Pentagon?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oa. dat hij in maart 2020 al wist van de lableak door contact met een wetenschapper daar.
In Taiwan, Hongkong en Singapore ligt het IQ ook flink hoger maar dat is wel te verklaren doordat het ministaatjes zijn en ze veel extern talent aantrekken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Taiwan is ook wel ok. Maar dat zal over een paar jaar wel weer China zijn.
Je doet nu net alsof dat onomstotelijk bewezen is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oa. dat hij in maart 2020 al wist van de lableak door contact met een wetenschapper daar.
Dit is maandenlang onderdrukt door de main stream media en het Pentagon.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dit is niet opgepikt door de main stream media en het Pentagon?
Als je denkt dat een paar KFC en McDonalds filiaaltjes in de grote steden een Westerse samenleving maken dan zou ik er eens een paar weken gaan rondstiefelenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je ergens zijn geweest om data te analyseren?
Dit is het enige punt waar Trump wellicht gelijk in had maar hoe vind je dat hij dat opgelost heeft?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is maandenlang onderdrukt door de main stream media en het Pentagon.
Alleen al de uitspraak van Trump dat het virus uit Wuhan/China kwam werd weggezet als racisme en Pelosi en Biden riepen in February 2020 op om vooral naar Chinatown te gaan en daar mensen te knuffelen.
Het is is de meest logische verklaring.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof dat onomstotelijk bewezen is.
Vreselijk irritant rot lied is datquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Moet dan altijd denken aan.. een bossie, een bossie, een bossie roooie rozen
Wut?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je denkt dat een paar KFC en McDonalds filiaaltjes in de grote steden een Westerse samenleving maken dan zou ik er eens een paar weken gaan rondstiefelen
Iedereen weet dat bij Starbucks de beschaving begint.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je denkt dat een paar KFC en McDonalds filiaaltjes in de grote steden een Westerse samenleving maken dan zou ik er eens een paar weken gaan rondstiefelen
Ja, het zit nu in m'n hoofdquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vreselijk irritant rot lied is dat
Ben je nu naast cheetah- en slakkendeskundige ook viroloog?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is is de meest logische verklaring.
Feit is dat die theorie een jaar lang als extreem rechtse gekkiepraat is weggezet en dat het nu ineens als een plausibele verklaring wordt gegeven.
Taiwan heet officieel Taiwan,[II] officially the Republic of China (ROC),quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Taiwan is ook wel ok. Maar dat zal over een paar jaar wel weer China zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |