SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld niet op het helicopter-deck patiënten opwachten.
quote:
Ik doe niet aan pushberichten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Krijgen jullie die push van nu.nl
staatloze krijgen een paspoort
mede dankzij de vries
Nou hieperdepiepquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Krijgen jullie die push van nu.nl
staatloze krijgen een paspoort
mede dankzij de vries
Bij een verkrachting zijn er geen elf man nodig om 'm erin te krijgen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is het verschil tussen een verkrachting en voetbal?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik vanochtend mn boxer binnenstebuiten heb aangetrokken
Waarom quote je dit in een andere sc?quote:
Moet van Amaquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom quote je dit in een andere sc?
Onthouden, stel dat een van je dochters ooit onverhoopt thuiskomt met dat probleem dan schop je gewoon een voetbal tegen haar hoofd aan, opgelost.quote:
je kan een MaineCoon kopen, maar als je naar TigerKing kijkt, is die grote katten liefde ook wel raarquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
https://exoticpetsforsale(...)eetah-cubs-for-sale/
Ik wil echt zo graag een cheetah
Als arm jewelry zeker?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
https://exoticpetsforsale(...)eetah-cubs-for-sale/
Ik wil echt zo graag een cheetah
Die arm heb je dan niet lang meerquote:
Wat een ondingenquote:
Maine Coonesquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:58 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je kan een MaineCoon kopen, maar als je naar TigerKing kijkt, is die grote katten liefde ook wel raar
Precies het soort mensen dat dol is op grote katachtigen, is exact hetzelfde waarom je in elke woonwagen een schilderij van een zigeunermeisje met traan hebt hangen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:58 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je kan een MaineCoon kopen, maar als je naar TigerKing kijkt, is die grote katten liefde ook wel raar
Wel allebei roofdierenquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maine Coones
En een cheetah en tijgers zijn totaal andere dieren.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik woon niet in Dubai![]()
Nee als knuffelmaatje
Ja een maar een huiskat is ook een roofdier.quote:
Of je koopt gewoon een beetje smaak en laat die beesten lekker met rust.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik woon niet in Dubai![]()
Nee als knuffelmaatje
wat zeg ji nou weerquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Zonder homo's en aanverwanten waren tijgers en leeuwen niet eens bedreigde diersoorten maar goed.
in je appartementjequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je dan zo lekker een dutje ligt te doen en je cheetah kruipt spinnend tegen je aan
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een beetje smaak en laat die beesten lekker met rust.
Zou ze alleen nemen als ik tig hectare aan ruimte heb waar ze kunnen rennen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een beetje smaak en laat die beesten lekker met rust.
Die heeft zijn 3 kansen gekregen, zou het nu dan klaar zijn?quote:Trucker die verdacht wordt van doodrijden politieman reed eerder motoragent aan, die arm verloor
De vrachtwagenchauffeur (45) die ervan wordt verdacht vanmorgen in Rotterdam een motoragent te hebben doodgereden, is volgens bronnen ook degene die in 2015 op de A15 een politieman aanreed. Dat slachtoffer was ook een motoragent en verloor destijds zijn arm. Daarnaast reed diezelfde chauffeur vorig jaar een 79-jarige vrouw aan, die ter plekke overleed.
oh wow. las net nog iets over een fietser ook maar ook die agent toen ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft zijn 3 kansen gekregen, zou het nu dan klaar zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |