SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hangt straks een middag in ballorigquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wacht nog even. eerst zo die kleine ophalen van school
Voelen ze zich niet ongemakkelijk? Heel de dag gadegeslagen worden door een bloeddorstige snack 👀quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
kijk beeld van de monsters
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voelen ze zich niet ongemakkelijk? Heel de dag gadegeslagen worden door een bloeddorstige snack 👀
ga je voor stilletto nails?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb een afspraak om morgen mn nagels te laten doen![]()
Ga eens vragen wat ze aan het doen zijn, waar ze op vissen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
kijk beeld van de monsters
[ afbeelding ]
die van mij niet, die heeft zwemles straksquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Die hangt straks een middag in ballorig
Ik ben niet zo van dat puntigequote:
Oehquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb een afspraak om morgen mn nagels te laten doen![]()
nee :pquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga eens vragen wat ze aan het doen zijn, waar ze op vissen.
En die palingbeestjes flikkeren ze nog steeds weg?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p
Ze hadden net wel een 'normale' vis gevangen en die ging in een tasje
Dat valt hier op zaterdag. Mokertje kut vind ik dat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
die van mij niet, die heeft zwemles straks
Ik ook wel, wil schommelenquote:
ja. ze gooein ze op de grond, gooien er een doek over, pakken ze dan weer op en lopen er mee het hoekje om en daar staan containers van de flat er naast.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die palingbeestjes flikkeren ze nog steeds weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder kinderen.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:59 schreef kwiwi het volgende:
kan je niet nog bellen om te vragen waarom er nu zon haast is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog niet, misschien gewoon acrylnagels met een wit randjequote:Op woensdag 7 juli 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke kleur gaat erop wil US weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |