quote:Ik kom uit Rotterdam. *bikkel*
Op maandag 24 februari 2003 00:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
een noordeling?
4 maart ben ik ook maar weer van de partij. Ik wil ze toch een keer hebben gezien met goed geluid graag (dat was op Dynamo wel anders ).
quote:Kom jij ook op de Grienende Vrijgezellen Meet, naar ik hoorde uit betrouwbare bron ?
Op maandag 24 februari 2003 00:26 schreef Vork het volgende:
Dat doet er niet toe4 maart ben ik ook maar weer van de partij. Ik wil ze toch een keer hebben gezien met goed geluid graag (dat was op Dynamo wel anders
).
Ik heb dus gewoon geen geld voor Opeth. .
quote:Maar misschien alleen omdat ik die dag rond dat tijdspit ongeveer zeer toevallig in de buurt zou kunnen zijn
Op maandag 24 februari 2003 00:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kom jij ook op de Grienende Vrijgezellen Meet, naar ik hoorde uit betrouwbare bron ?
quote:Ik ook niet, maar ik heb vrienden, naar het schijnt, waarvan er dus nog eentje 13 Euro van me krijgt. gelukkig heb ik dat tegen die tijd wel, tenminste dat was wel de bedoeling.
Ik heb dus gewoon geen geld voor Opeth..
quote:De sfeer was er wel goed
Op maandag 24 februari 2003 00:26 schreef Vork het volgende:
4 maart ben ik ook maar weer van de partij. Ik wil ze toch een keer hebben gezien met goed geluid graag (dat was op Dynamo wel anders).
quote:Dat zeker, maar dat was ook wel een beetje typisch aan het gehele festival. De plaats was goed, sfeer fantastisch, weer was perfect en het was niet te druk, niet te rustig. ik heb me echt vermaakt die dag. alleen kwa muziek en voornamelijk kwa geluid was het maar matigjes, maar niemand daar daar nog wat om gaf, want volgens mij heeft iedereen zich prima vermaakt.
Op maandag 24 februari 2003 09:32 schreef MrTorture het volgende:
De sfeer was er wel goed
quote:Datzelfde vroeg ik me ook al af, nooit gedacht dat ik er onder de indruk van zou zijn.
Op dinsdag 28 januari 2003 20:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoe komt het toch dat ik wel van Opeth houdt maar ik totaal niets van de extreme muziek van de meest death- en blackmetal-bands begrijp.
eigenlijk wil ik ze nu ook wel allemaal
quote:Ik geloof dat ik een vierkantje moet zijn
Op zondag 23 februari 2003 22:35 schreef DeadKennedy het volgende:
4 maart 2003, Tivoli Utrecht
be there or be square!
quote:Dat is een veelbelovende review, jammer dat 'Damnation' in plaats van maart waarschijnlijk pas in mei wordt uitgegeven.
Op maandag 24 februari 2003 15:38 schreef OphiOn het volgende:
check: http://www.digitalmetal.com/reviews.asp?cid=3946
quote:Best goede review ja
Op maandag 24 februari 2003 15:53 schreef Ascaroth het volgende:[..]
Dat is een veelbelovende review, jammer dat 'Damnation' in plaats van maart waarschijnlijk pas in mei wordt uitgegeven.
Ik zou eerst 1 maart naar Groningen gaan om Opeth te zien. Helaas moet ik nu hopen dat er nog kaartjes zijn voor 4 maart.
Overigens vind ik de support act, Madder Mortem, niet echt heel bijzonder. Hoewel Deadlands een leuk album is vind ik hem te snel eentonig worden. Daar komt ook nog bij dat ik vrouwelijke clean vocals vaak niet leuk vind. Maarja Opeth gaat de avond helemaal top maken.
quote:Ik kende het verder niet, maar had laatst een MP3 van maddermortem.com gedownload. Wat een afschuwelijke stem heeft dat mens zeg...
Op woensdag 26 februari 2003 14:28 schreef Subterranean het volgende:
Overigens vind ik de support act, Madder Mortem, niet echt heel bijzonder. Hoewel Deadlands een leuk album is vind ik hem te snel eentonig worden. Daar komt ook nog bij dat ik vrouwelijke clean vocals vaak niet leuk vind. Maarja Opeth gaat de avond helemaal top maken.
quote:Net als de naam van de band
Op woensdag 26 februari 2003 21:49 schreef Ascaroth het volgende:[..]
Ik kende het verder niet, maar had laatst een MP3 van maddermortem.com gedownload. Wat een afschuwelijke stem heeft dat mens zeg...
Misschien zie ik ze ooit nog eens
en zo heel goed ken ik ze ook (nog) niet..
maar nrs als The Moor, Still Day Beneath The Sun, Harvet en Face of Melinda zijn super!
...maar wat was Opeth fucking, fucking goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...en nu tijd voor een biertje..
quote:Ze speelden niks van Damnation, daar gaan ze apart voor touren binnenkort.
Op zondag 2 maart 2003 02:40 schreef Vork het volgende:
Ik ben erg benieuwd disndag! speelde ze ook nieuwerst wrk en zoja hoe was dat, hoe klonk dat?
quote:Dan kan ik in ieder geval het een en ander nog meezingen mocht ik daar behoefte aan hebben.
Op zondag 2 maart 2003 02:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ze speelden niks van Damnation, daar gaan ze apart voor touren binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |