quote:As you know is has been a leak of "The grand conjuration". The forum dosen´t support this at all and every attempt to spread new Opeth material will be removed and the user/member will be giving a warning.
Opeth wants you to hear the new material the right way not from some crappy mp3. "Ghost reveries" is a great production and listen to it in mp3 format just dosen´t make it justice.
//Anna (Opeth.com)
Das ook een manier om het downloaden van muziek af te raden!!quote:
Vind die afwisseling metal/acoustisch wel apart.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:11 schreef maniack28 het volgende:
mwah..... ik vind dat akoustische gedoe niet zo leuk, de rest vind ik nog steeds goed hoor
Ik vind 'Damnation' geniaal. Ik heb Mikael zien verschijnen in een Aryeon video "day 11:love" of iets dergelijks. Toch mooi dat een death/black/progressive-metal zanger wordt uitgenodigd vanwege zijn grandioze cleane stem.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Vind die afwisseling metal/acoustisch wel apart.
Wel, da's Anna. Michael's echtgenote, die ook voor de website instaat. Mail jij't 'r even?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef Ibanez het volgende:
-edit- diegene die de inhoud van de side-note gepost heeft, mag wel eens naar de LOI voor een cursus Engels voor beginners!
adres??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef keitel het volgende:
[..]
Wel, da's Anna. Michael's echtgenote, die ook voor de website instaat. Mail jij't 'r even?
Ben ook zeer benieuwd. De vorige toetsenpartijen waren ingespeeld door heer Wilson; zou deze toetsenist met dit karakter doorgaan of zou hij een totaal andere weg inslaan en (zo) dan ook het geluid een ommezwaai geven?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ben zeer benieuwd naar ,t nieuwe album, vooral nu er een toetsenist in de gelederen zit.
quote:
Alle nummers van Damnation. Verder Benighted en Face of Melinda van Still Life. De anderen schieten me even niet te binnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:04 schreef Bog het volgende:
ik heb onlangs opeth ontekt
ik vind die nummer met geschreeuw kut, want dat geschreeuw, daar kan ik echt niet naar luisteren
maar de nummers zonder geschreeuw zijn echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vraagje:
welke zijn dat allemaal?
ik heb er een stuk of 6 nu
die face of melinda is me toch een potje geniaalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Alle nummers van Damnation. Verder Benighted en Face of Melinda van Still Life. De anderen schieten me even niet te binnen.
To Bid You Farewell (Morningrise)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:33 schreef Bog het volgende:
[..]
die face of melinda is me toch een potje geniaal
als die andere je weer te binnenschieten: tell me
the drapery falls is ook geweldig trouwens, totdat ie gaat schreeuwen, en als ie daarmee klaar is dan is het weer geweldig
kunnen ze dat stukje er niet ff uithalen ofzo
Orchid is geen rustig nummer op te vinden. Nou ja, er is een instrumentaal piano stuk te vinden maar die is niet zo heel boeiend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
To Bid You Farewell (Morningrise)
Credence (My Arms Your Hears)
Still Beneath the Sun (Blackwater Park [limited edition])
A Fair Judgement (Deliverance)
Benighted (Still Life)
Face of Melinda (Still Life)
Windowpane (Damnation)
To Rid the Disease (Damnation)
Hope Leaves (Damnation)
In My Time of Need (Damnation)
Closure (Damnation)
Death whispered a Lullaby (Damnation)
Ending Credits (Damnation)
Weakness (Damnation)
Harvest (Blackwater Park)
Paterns in the Ivy (Blackwater Park)
Ik ken alleen Orchid niet.
Dan mis je het hele punt van de genialiteit van de band als ze dat zouden doen. Opeth zonder grunts is iets aparts, maar met grunt wordt het gewoon een bizar stuk goede muziek. De afwisseling, de emotie, de sfeer, de agressie, de muziek is gewoon geniaal te noemen. En tsja, als je dan geen grunts trekt dan heb je gewoon pech, maar je mist echt een geweldige bandquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:33 schreef Bog het volgende:
[..]
die face of melinda is me toch een potje geniaal
als die andere je weer te binnenschieten: tell me
the drapery falls is ook geweldig trouwens, totdat ie gaat schreeuwen, en als ie daarmee klaar is dan is het weer geweldig
kunnen ze dat stukje er niet ff uithalen ofzo
De rustige nummers zijn mijn favoriete nummersquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan mis je het hele punt van de genialiteit van de band als ze dat zouden doen. Opeth zonder grunts is iets aparts, maar met grunt wordt het gewoon een bizar stuk goede muziek. De afwisseling, de emotie, de sfeer, de agressie, de muziek is gewoon geniaal te noemen. En tsja, als je dan geen grunts trekt dan heb je gewoon pech, maar je mist echt een geweldige band![]()
thx!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
To Bid You Farewell (Morningrise)
Credence (My Arms Your Hears)
Still Beneath the Sun (Blackwater Park [limited edition])
A Fair Judgement (Deliverance)
Benighted (Still Life)
Face of Melinda (Still Life)
Windowpane (Damnation)
To Rid the Disease (Damnation)
Hope Leaves (Damnation)
In My Time of Need (Damnation)
Closure (Damnation)
Death whispered a Lullaby (Damnation)
Ending Credits (Damnation)
Weakness (Damnation)
Harvest (Blackwater Park)
Paterns in the Ivy (Blackwater Park)
Ik ken alleen Orchid niet.
Om eerlijk te zijn , die grunts zijn voor mij ook de belangrijkste reden waarom ik nog steeds niet naar Opeth heb geluisterd. Ik zal me toch maar eens over m'n vooroordelen heen moeten zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef OProg het volgende:
Om eerlijjk te zijn had ik het ook niet echt op grunts maar ben ik het dankzij Opeth gaan waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |