Duurde meer dan twee minutenquote:
Moest even catchy TT verzinnen, maar je was me voor met je kutttquote:
Doodstraf voor:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doodstraf is onherroepelijk. Er zijn mensen voor moord onschulig in de bak geweest. Ook in Nederland. Ik vind het trouwens ook barbaars en Nederland was ooit zo. Onze geschiedenis is niet zo tof wat dat betreft.
Maar waarom geen levenslang dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doodstraf voor:
- Volkert van der G.
- Salah Abdeslam.
- Anders Breivik
- Marc Dutroux
Oneens?
Oneens, Ik ga slapen nu. Andere keer DIMM.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doodstraf voor:
- Volkert van der G.
- Salah Abdeslam.
- Anders Breivik
- Marc Dutroux
Oneens?
Daar heb je 12 pagina's de tijd voor gehad gapquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:50 schreef pferdfahrer het volgende:
Anyway ik ga slapen, dromen over hoe verdachte vakkundig wordt bewerkt door een aantal lange latten voordat die het strafbankje in mag.
[..]
Moest even catchy TT verzinnen, maar je was me voor met je kuttt
Beetje gek om dan 3 buitenlanders te noemenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doodstraf voor:
- Volkert van der G.
- Salah Abdeslam.
- Anders Breivik
- Marc Dutroux
Oneens?
Racist!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beetje gek om dan 3 buitenlanders te noemen
Lekker smakeloos om dit soort plaatjes te maken of te posten van iemand die nog vecht voor zijn levenquote:
Waarom wel levenslang? IMO heb je het recht op leven verbeurt als je zulke gruwelijkheden begaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom geen levenslang dan?
Breivik komt trouwens nooit meer vrij hoor
Jij vind levenslang niet een heftigere straf dan doodstraf?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom wel levenslang? IMO heb je het recht op leven verbeurt als je zulke gruwelijkheden begaat.
Je kunt een fictief adres gebruiken maar dan krijg je wel fictieve pizza'squote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:54 schreef Dries4Ever het volgende:
[ afbeelding ]
zou je ook een fictief adres kunnen gebruiken voor deze korting? ik vraag dit voor meeleesbraad
Ligt eraan. Elke dag ritme, beetje slapen, gesmokkelde drugs doen, je celmaat in zn reet neuken en tv kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind levenslang niet een heftigere straf dan doodstraf?
- Mohammed B.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beetje gek om dan 3 buitenlanders te noemen
Nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind levenslang niet een heftigere straf dan doodstraf?
Nou ja, Breivik bijvoorbeeld zit totaal geisoleerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ligt eraan. Elke dag ritme, beetje slapen, gesmokkelde drugs doen, je celmaat in zn reet neuken en tv kijken
Lekker in de EBI met dat volkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
- Mohammed B.
- Tristan van der V. (indien niet zelfmoord gepleegd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |