SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had niet verwacht dat het zo snel ineens zou gaanquote:
Ok.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh open deur dit. nee dat wil ik niet liesje!
Dan klopt die TT dus niet ...quote:
Die spinnen komen toch weer terug en vreten je muggen op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok.
Dan blijven we wel elke avond tips geven om de spinnen weg te krijgen. Of naja anderen wellicht.
Wil jij niet eeuwig leven?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben toen zelf op zoek gegaan naar hulp omdat het mijn leven teveel begon te beïnvloeden. Ik wilde zelf van die angst af. Lijkt je een leven waarbij je niet zo bang bent niet heerlijk? Nou dat kan dus.Je kan niet eens je ramen open zetten of s avonds op je balkon zitten, dat wil je toch ook niet?
Ja maar aan dat laatste heeft iemand met een fobie weinig boodschap natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die spinnen komen toch weer terug en vreten je muggen op.
Ja had je Aboutaleb verwacht danquote:
ja je begrijpt toch wel dat ik dat zelf ook allemaal wel weet. Fijn dat jij dat wel hebt gedaan maar je snapt neem ik aan ook dat niet iedereen gelijk zo over zijn angsten heenstapt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok.
Dan blijven we wel elke avond tips geven om de spinnen weg te krijgen. Of naja anderen wellicht.
Nee maar het probleem ligt niet zozeer bij de spinnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar aan dat laatste heeft iemand met een fobie weinig boodschap natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |