SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had niet verwacht dat het zo snel ineens zou gaanquote:
Ok.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh open deur dit. nee dat wil ik niet liesje!
Dan klopt die TT dus niet ...quote:
Die spinnen komen toch weer terug en vreten je muggen op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok.
Dan blijven we wel elke avond tips geven om de spinnen weg te krijgen. Of naja anderen wellicht.
Wil jij niet eeuwig leven?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben toen zelf op zoek gegaan naar hulp omdat het mijn leven teveel begon te beïnvloeden. Ik wilde zelf van die angst af. Lijkt je een leven waarbij je niet zo bang bent niet heerlijk? Nou dat kan dus.Je kan niet eens je ramen open zetten of s avonds op je balkon zitten, dat wil je toch ook niet?
Ja maar aan dat laatste heeft iemand met een fobie weinig boodschap natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die spinnen komen toch weer terug en vreten je muggen op.
Ja had je Aboutaleb verwacht danquote:
ja je begrijpt toch wel dat ik dat zelf ook allemaal wel weet. Fijn dat jij dat wel hebt gedaan maar je snapt neem ik aan ook dat niet iedereen gelijk zo over zijn angsten heenstapt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok.
Dan blijven we wel elke avond tips geven om de spinnen weg te krijgen. Of naja anderen wellicht.
Nee maar het probleem ligt niet zozeer bij de spinnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar aan dat laatste heeft iemand met een fobie weinig boodschap natuurlijk.
Wat is dat nou weer voor reply, ik probeer bal oprecht te overtuigen dat er dus andere opties zijn die op de lange termijn beter werken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil jij niet eeuwig leven?
Geloven in het heilige licht, de wederopstanding, een vriendelijke man die je kracht geeft in bange tijden?
Bel dan 0900-Jesusleeft
Gelukkig woon je niet in Amsterdam dan he...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahahaha beter wel
Femke is niet echt m'n favo
Joh?!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar aan dat laatste heeft iemand met een fobie weinig boodschap natuurlijk.
Dat weeeeeeeet ik toch liesje :pquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor reply, ik probeer bal oprecht te overtuigen dat er dus andere opties zijn die op de lange termijn beter werken.
Zo over zijn angsten heenstapt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je begrijpt toch wel dat ik dat zelf ook allemaal wel weet. Fijn dat jij dat wel hebt gedaan maar je snapt neem ik aan ook dat niet iedereen gelijk zo over zijn angsten heenstapt?
In vorige topics wel al gelezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog geen officiele doodsverklaring dus..
ja nou dan weet je toch dta ik dat niet zo in 1 avond toegeef?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo over zijn angsten heenstapt.Yep nam een aanloopje en hupste er zo overheen. Het was hard werken hoor, maar het was het waard.
Niet op Tinder zetten dat je last van spinnenwebben hebt en iemand zoekt die je daarmee wil helpen.quote:
Blondie zag dat ook als een hintquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet op Tinder zetten dat je last van spinnenwebben hebt en iemand zoekt die je daarmee wil helpen.
Ja maar dan wel niet als datequote:
Welke toon?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ok bal. het is al goed, deze toon heb ik volgens mij niet verdiend.
Welke toon ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ok bal. het is al goed, deze toon heb ik volgens mij niet verdiend.
Probeer je uit te leggen dat iemand met een angst al deze dingen zelf ook wel weetquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok.
Is wel een prima manier, gewoon een man zoeken die doodsbang is voor spinnen, klein lingeriesetje aan en met een kers in je mond op de bank wachten tot hij alle spinnen dood heeft gemaakt ------> Echte Liefde.quote:
Denk dat het dan nog niet duidelijk is hoor, vraag aan iemand waar die aan denkt bij spinnenwebben op het balkon of de kelder en dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet er wel bijzeggen dat de spinnenwebben op het balkon zitten.
eew Spanje.!!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor reply, ik probeer bal oprecht te overtuigen dat er dus andere opties zijn die op de lange termijn beter werken.
Nou in je eerste reactie zei je dat je dan spinnen moest aanraken bij therapie dus ik ging er vanuit dat je niet helemaal op de hoogte was van wat zo'n therapie precies inhield. Geloof me, ik weet alles van angsten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke toon?
Je zegt zelf dit?
[..]
Welke toon ?
[..]
Probeer je uit te leggen dat iemand met een angst al deze dingen zelf ook wel weet
BOEquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou in je eerste reactie zei je dat je dan spinnen moest aanraken bij therapie dus ik ging er vanuit dat je niet helemaal op de hoogte was van wat zo'n therapie precies inhield. Geloof me, ik weet alles van angsten.
Maakt me niet uit wie er wint maar dan wel graag met strafschoppenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk op de Italianen.
Oké, dr. Mengelebal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:26 schreef bitterbal het volgende:
schoonmaakspul werkt neit
op kleine spin getest
Wel de mooiere vrouwen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk op de Italianen.
Verschrikkelijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie er wint maar dan wel graag met strafschoppen
Ik spannend. Kan me amper een klein beetje indenken wat er dan door je heen gaat als speler en keeper.quote:
Zag er wel heel makkelijk uit ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel relaxt ingeschoten die laatste.
Natuurlijk weet je dat, dat maakt de angst niet minder. En je weet ook dat ze je niets kunnen doen, ze banger voor jou zijn en blabla, en ook dat ze superrrrr nuttig zijn (lekker belangrijk) etc etc.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik begrijp dat die niet rationeel is
Ik zag er 1 een keer die zo groot was als een muis, heb ik gevangen en zo bij de buurman gedeponeert.quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:21 schreef IxCalypso het volgende:
Of simpelweg blijven leven tussen spinnen. Alles went uiteindelijk.
Ik woonde voor ik woonde waar ik nu woon op een flat. Ik had alleen van die dunne hooiwagens zo nu en dan.
Nu woon ik anders, tuin voor, tuin achter.
Joekels van spinnen soms, die zwarte.
Mijn ergste angst ging voorbij (hahaha dat klinkt heel erg fobie aangaand, maar ik had geen idee) toen ik ontdekte toen ik opstond dat er een verfrommeld zwart hoopje in mijn bed lag. Met poten, acht. Of zeven.
Dat was een spin waar ik overheen gerold was schijnbaar tijdens mijn slaap.
insecten hebben 6 beentjes, spinnen 8quote:Op woensdag 7 juli 2021 02:21 schreef IxCalypso het volgende:
Of simpelweg blijven leven tussen spinnen. Alles went uiteindelijk.
Ik woonde voor ik woonde waar ik nu woon op een flat. Ik had alleen van die dunne hooiwagens zo nu en dan.
Nu woon ik anders, tuin voor, tuin achter.
Joekels van spinnen soms, die zwarte.
Mijn ergste angst ging voorbij (hahaha dat klinkt heel erg fobie aangaand, maar ik had geen idee) toen ik ontdekte toen ik opstond dat er een verfrommeld zwart hoopje in mijn bed lag. Met poten, acht. Of zeven.
Dat was een spin waar ik overheen gerold was schijnbaar tijdens mijn slaap.
Hij had er acht voor ik hem plette.quote:Op woensdag 7 juli 2021 03:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
insecten hebben 6 beentjes, spinnen 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |