https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/quote:Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Later meer...
https://www.geenstijl.nl/quote:Er is een man neergeschoten in Amsterdam en volgens de tamtam op Twitter - DUS ONBEVESTIGD - gaat het om Peter R. de Vries. Later meeerrrrrr. "Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen naar de plaats delict. De verdachte is voortvluchtig. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht."
Allemaal aanslagen op het vrije woord. Van Gogh was ook geen politicus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Pippalena het volgende: Ik stoor me enorm aan die vergelijking op tv met Fortuin en van Gogh. Volkert vd G had totaal andere motieven dan een Taghi of een Holleeder hebben. Politieke moorden om een mening, zijn echt wat anders dan een aanslag vanuit het criminele circuit. Peter R de Vries is niet beschoten vanwege zijn mening, zoals Fortuin, maar omdat hij een bedreiging vormt voor schietgrage criminelen.
Eef Hoos is fucking gestoord.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Harvest89 het volgende: [..] Ja en een aanslag op een wethouder en op een politiebureau.
Nee andere kant.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Is het die parkeergarage bij de Melkweg?
Heb je op een partij gestemd die meer politie wilde?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Als er vrijwilligers zouden worden gevraagd om de Mocromafia uit te roeien, zouden jullie je dan aanmelden? Ik wel.
Klopt maar alleen een enorm sterk uitgebreid politieapparaat zou dat enigszins tegen kunnen gaan maar dan praat je over miljarden extra per jaar plus uitgebreidere bevoegdheden die weer schuren tegen allerlei wetten aan, privacy bijvoorbeeld, het is allemaal niet eenvoudig helaas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nu heb je het over BN'ers... dat vind ik nog het minst erge. Wat te denken van Derk Wiersum en die broer van de kroongetuige. En zo zijn er nog wel tal van voorbeelden. Dat het een BN'er is maakt het niet erger of minder erg. Feit is dat justitie amper grip krijgt op het criminele tuig wat zich als een pisvek in een onderbroek door Amsterdam lijkt te verspreiden.
flikker toch op met je gespeelde verontwaardiging man, je bent zelf walgelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het met me eens bent voeg dan niet iedere keer die maar toe
Walgelijk dat je deze moord gebruikt om je politieke puntjes te maken
Enig idee hoe taffesdruk het nu is op zo'n nieuwsredactie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Johannes788 het volgende:
PERSCONFERENCIE
Ow my god rtl 4 het zo fout spellen. Ontsla de redactie
Mocromafia heeft echt nul invloed op mijn dagelijks leven, dus nee. Gaan maar lekker hun gang daar in Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Als er vrijwilligers zouden worden gevraagd om de Mocromafia uit te roeien, zouden jullie je dan aanmelden? Ik wel.
https://goo.gl/maps/9mCPnLuso1c3eBBb7quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Is het die parkeergarage bij de Melkweg?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Draak31 het volgende:
Is het al zeker dat het überhaupt Peter wel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |