SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Citizen.Erased op 06-07-2021 22:16:34 ]
Ik had een feestelijker moment gehoopt.quote:
Koen mist doorgaans allesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een feestelijker moment gehoopt.
Even @:Koen66 mentionen. Die wil nog wel eens jubileumtopics missen...
Voetbal is echt bijzaak. Zeker nu, zelfs bij mijquote:
Leiden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Bij lumc is politiebewaking
https://nos.nl/liveblog/2(...)-ziekenhuis-gebracht
echt nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze hebben zijn halve gezicht eraf geschoten zagen jullie dat?
Ik zag alleen een straaltje bloed over het gezicht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, dat heb ik niet gezien. En dat wil ik liever zo houden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeg hou opquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben nog steeds voor Italië.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voetbal is echt bijzaak. Zeker nu, zelfs bij mij
Waar, Maar je moet wel een risico analyse maken. En hoe stoer en nobel het ook is om te zeggen "ik heb schijt" als je aangerand wordt heb je daar helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Siert mensen als ze zich ergens hard voor willen maken, het is een stuk makkelijker om niets te doen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk het. Staat voor 'Charmant Intrigerend Heet Temperamentvol Origineel Geliefd' toch?
Vijf kogels van dichtbij, waarvan twee in de ogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Lul niet manquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij overdrijft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezien. En dat wil ik liever zo houden.
Goede schutter. Knuffel gewonnen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf kogels van dichtbij, waarvan twee in de ogen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf kogels van dichtbij, waarvan twee in de ogen.
Bromsnor?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, dan mag het brombeer dus weg, @:citizen.erased![]()
Opperklager is gewoon een mooier woord
Waarom kom je dan nooit in KLB?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Is ook niet bevestigd. Mensen uit de straat denken 5 schoten te hebben gehoord maar wete niet hoeveel er raak warenquote:
Daar daalt je IQ met tien punten per minuut.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom kom je dan nooit in KLB?
Ik ben erquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een feestelijker moment gehoopt.
Even @:Koen66 mentionen. Die wil nog wel eens jubileumtopics missen...
Daar pas jij wel ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom kom je dan nooit in KLB?
Vind het wel leuk :pquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is wel erg ouderwetsch.
Dan ben ik er snel klaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar daalt je IQ met tien punten per minuut.
opgelost oud brombeerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoeveel minuten red je denk je om nog gewoon een beetje met de maatschappij mee te kunnen komen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar daalt je IQ met tien punten per minuut.
Dan pas?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwartiertje en ik lig met een speen in mijn mond mezelf onder te poepen.
Eerst 112 bellen aubquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Als er iemand wordt neergeschoten dus de omgeving en de straat filmen en de omstanders, niet het slachtoffer.
Ja. al is de sfeer natuurlijk niet best, gezien Peter R. Of heb je dat nog gemist in Zwitserland??quote:
Ik moet aan een tekenfilm denken maar weet niet welke.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt wel; De grote avonturen van Bitterbal en Brombeer.
Yep, daar zitten de echte griezels, psycho's en stalkersquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je wordt regelmatig gementioned in de SC
Dat kan ik nu al nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel minuten red je denk je om nog gewoon een beetje met de maatschappij mee te kunnen komen?
' Op zoek naar de verdwenen palingbeestjes'quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt wel; De grote avonturen van Bitterbal en Brombeer.
Enige plek waar ze nog mogen komen vaak.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, daar zitten de echte griezels, psycho's en stalkers
Bitterbal riep verrukt uit met haar hoge stemmetje "Ooooooh kijk Brombeer ik heb eindelijk een palingbeestje gevonden"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Op zoek naar de verdwenen palingbeestjes'
* pakt witte tuinstoel en kratje Schultenbrauquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
misschien wordt het makkelijker met minder iq punten?
Het is ook niet echt het moment voor iets feestelijks...quote:
Extra hamster in het loopwiel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt wel of Danny er wat extra batterijtjes in heeft gedaan
Ja alleen de timing was een beetje ongelukkig misschien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zou je dat lezen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal riep verrukt uit met haar hoge stemmetje "Ooooooh kijk Brombeer ik heb eindelijk een palingbeestje gevonden"
Brombeer kon slechts tevreden grommen.
Ze kutten, roddelen en stalken vaak per DMquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige plek waar ze nog mogen komen vaak.
En ze smekten nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal riep verrukt uit met haar hoge stemmetje "Ooooooh kijk Brombeer ik heb eindelijk een palingbeestje gevonden"
Brombeer kon slechts tevreden grommen.
zou ie de serverupgrades van de donaties ingezet hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil dit ook wel. Trainingspakkie, badslippers. Misschien neem ik ook wel een permanentje met een hoge staartquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* pakt witte tuinstoel en kratje Schultenbrau
Zou tijd wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ie de serverupgrades van de donaties ingezet hebben
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze smekten nog lang en gelukkig.
Iteertje schijnt aan wat knopjes te hebben gezetenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik neem als eerste een uitkering.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil dit ook wel. Trainingspakkie, badslippers. Misschien neem ik ook wel een permanentje met een hoge staart
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze smekten nog lang en gelukkig.
Ik denk kerstballen en ornamenten gekocht voor zijn crazy ass over the top kerstoom. En ook dat gun ik hem gewoonquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan de hele dag "kut" naar de buurvrouw roepenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil dit ook wel. Trainingspakkie, badslippers. Misschien neem ik ook wel een permanentje met een hoge staart
Dan kun je wel niet meer naar Duitsland of Hongarije...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem als eerste een uitkering.
Ik vind een hoge staart sexyquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Binnen de EU mag je je uitkering gewoon meenemen dacht ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kun je wel niet meer naar Duitsland of Hongarije...
Als ik nou naast je kom wonen vraag ik er ook een. Kunnen we samen in de voortuin zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem als eerste een uitkering.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan de hele dag "kut" naar de buurvrouw roepen
Verschilt per uitkering. Bijstand kun je niet zo makkelijk meenemen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnen de EU mag je je uitkering gewoon meenemen dacht ik.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
een van mijn favoriete drachten met mijn miezerig kuthaar
Daar een hoge staart is wel ietwat vreemd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
een van mijn favoriete drachten met mijn miezerig kut haar
denk hetquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Op welke zender is straks de persco, gewoon op 1?
Uiteraard zag je 'emquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Emphasis on 'miezerig kuthaar' vooral he....
Gezelligquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik nou naast je kom wonen vraag ik er ook een. Kunnen we samen in de voortuin zitten.
Met een uitkering hier leef je als god in Albanië.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschilt per uitkering. Bijstand kun je niet zo makkelijk meenemen bijvoorbeeld.
Ik weet eigenlijk alleen van Dven dat ie in Hongarije kon wonen met een uitkering.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschilt per uitkering. Bijstand kun je niet zo makkelijk meenemen bijvoorbeeld.
Ja AOW mag je meenemen. WW uitkering ook voor een bepaalde periode. Dan houdt het wel een beetje op helaas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met een uitkering hier leef je als god in Albanië.
Mooie plattewagen met paard om vrouw te vervoeren.
De hele dag deze dansjes oefenenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Luisteren we ook muziek? En zo ja welke.... Pauperhits top 100?
WW-uitkering wellicht dan en misschien was het in het verleden ook wel anders. Maar als je nog ergens in Nederland ingeschreven staat dan kan wel weer een heleboel natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen van Dven dat ie in Hongarije kon wonen met een uitkering.
Ik lees er hier toch wel een paar die doodsbang zijn om te blijven staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Ygritte het volgende:
Aldus Peter 'On bended knee, nobody is free'
Lijkt mij duidelijk wat hij daarmee bedoelde
Dven heeft toch gewoon een baan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen van Dven dat ie in Hongarije kon wonen met een uitkering.
Ik weet niet of dat met WW ook makkelijk gaat. Je hebt wel sollicitatieplicht en mag voor shit komen opdagen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WW-uitkering wellicht dan en misschien was het in het verleden ook wel anders. Maar als je nog ergens in Nederland ingeschreven staat dan kan wel weer een heleboel natuurlijk.
Gezelligquote:
Je mag gewoon op vakantie; en je kunt in principe ook werk zoeken in de EU met het "vrij verkeer" dat we hebben. 3 maanden heb je volgens mij dan tegen wat voorwaarden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat met WW ook makkelijk gaat. Je hebt wel sollicitatieplicht en mag voor shit komen opdagen.
Da's Pablo, de vriend van Ricardo. Doe 'm de groetjes!quote:
ja 3 weken dacht ik.. niet eindeloosquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag gewoon op vakantie; en je kunt in principe ook werk zoeken in de EU met het "vrij verkeer" dat we hebben. 3 maanden heb je volgens mij dan tegen wat voorwaarden.
Een setjequote:
hmmm ik wilde dan minstens anderhalf jaar een beetje hoeren en sloeren op een tropische locatie, maar dat zit er dus niet in?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag gewoon op vakantie; en je kunt in principe ook werk zoeken in de EU met het "vrij verkeer" dat we hebben. 3 maanden heb je volgens mij dan tegen wat voorwaarden.
stiekem wel, als je 4 keer per maand gewoon blijft solliciteren kan je dat lang volhoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmm ik wilde dan minstens anderhalf jaar een beetje hoeren en sloeren op een tropische locatie, maar dat zit er dus niet in?
Hier kan ik zoveel onsmakelijke opmerkingen bij bedenken, maar die laat ik over aan US.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben bang als ik die ene buurman vraag of hij ze weg haalt hij het ziet als een uitnodiging voor meer
Koop een crème brûlée branderquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben bang als ik die ene buurman vraag of hij ze weg haalt hij het ziet als een uitnodiging voor meer
Bulgarijequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soort heitje voor een karweitje, nou ja ligt eraan hoe bang je voor die spin bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Sugardaddy zoekenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmm ik wilde dan minstens anderhalf jaar een beetje hoeren en sloeren op een tropische locatie, maar dat zit er dus niet in?
Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Geen idee, hij heeft ook een tijdje een eigen zaak gehad. @Dvenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu misschien. Paar jaar terug niet.
Ik was al driftig aan het typenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kan ik zoveel onsmakelijke opmerkingen bij bedenken, maar die laat ik over aan US.
"Apartementencomplex in Rotterdam vat vlam nadat bewonen spin met onkruidbrander wil verjagen"quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
zie je, jullie zien het ook als normaal dat er wa tegenover staat
Persco straks dus op 2quote:
Zou ik niet vanuit gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
Nee natuurlijk niet maar JIJ denkt dat, dat wil wat zeggen over wat er in je hoofd omgaatquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
Je 'mot' staken voor de rechten van heel Pedagogisch Medewerker Nederland. Hoog tijd dat het werk van jullie eens wat meer gewaardeerd wordt en daar mogen ook wel eens wat centen bij!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag een pathe thuisbios bon van mijn werkgever, omdat ze zo blij met ons zijn. (toevallig wel vlak voor een staking.) maar was sowieso niet van plan te gaan staken, ik ben erg tevreden over de stichting. Van het weekend lekker een filmpje uitzoeken.
"Ja sorry Peter maar voetjebal hè"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Straks krijgen we verlenging, zou de persco dan worden uitgesteld
Ben je wel van je spinnenprobleem afquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet dat ze daarmee potentieel de hele flat gaat affikken he
Dit gaat wel een paar topics aan leesplezier opleveren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal https://www.coolblue.nl/p(...)dbrander-2-in-1.html
Als voetballiefhebbert snapt ie datquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja sorry Peter maar voetjebal hè"
nee dat gaat mis, verbrand ik 1 pootje ofzoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal https://www.coolblue.nl/p(...)dbrander-2-in-1.html
Mexicanen zijn de markt voor coke al flink over aan het nemen en deel van de productie naar Nederland aan het halen. Zijn ook gezellige mensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederland wordt wel de Colombia van Europa.
En de rest van het gebouw ...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
nee dat gaat mis, verbrand ik 1 pootje ofzo
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je 'mot' staken voor de rechten van heel Pedagogisch Medewerker Nederland. Hoog tijd dat het werk van jullie eens wat meer gewaardeerd wordt en daar mogen ook wel eens wat centen bij!
Help mevrouw is klusserquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet dat ze daarmee potentieel de hele flat gaat affikken he
Heb je geen verdelgingsmiddel voor spinnen ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat gaat mis, verbrand ik 1 pootje ofzo
ze hoeven ook niet dood.wil ze alleen weg
Ook wel eens bij de lokale pizzaria/shoarmatent gedaan zodat half-dronken mensen met je mee gaan zoeken terwijl je eigenlijk helemaal geen lenzen hebtquote:
Ja de buurman.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je geen verdelgingsmiddel voor spinnen ofzo?
nee maar vind ik ook naar spul.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je geen verdelgingsmiddel voor spinnen ofzo?
Moet vooral steeds aan zijn familie denken. Ben blij dat die iig tijd hebben gekregen om mensen die belangrijk voor ze zijn in te lichten voor er een persco komt. (Bij overlijden maar sowieso)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja sorry Peter maar voetjebal hè"
Dan heb je wel soort van 'geluk'.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik genoeg waardering krijg van kinderen en ouders en ervaar de werkdruk ook niet als extreem hoog, maar ben ook niet anders gewend.
Nja de werkdruk is op zich ook wel aan de hoge kant hoor maar ik vind dat wel lekker om hard te werken. Ik verveel me geen seconde in ieder geval.quote:
Ik moest ook aan die moeder van Nicky Verstappen denken. Peter R. de Vries heeft zich daar ook een jaar of 20 voor ingezet en was zo ongeveer de enige die nog in die zaak geloofde.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet vooral steeds aan zijn familie denken. Ben blij dat die iig tijd hebben gekregen om mensen die belangrijk voor ze zijn in te lichten voor er een persco komt. (Bij overlijden maar sowieso)
Hoeveel heb je er dan? Is het echt een invasie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vind ik ook naar spul.
het lullige is dat dat web zo plakt anders kan je het web proberen af te knippen waardoor ze naar beneden vallen met web en al.
maar zie nu al dat ik het met schaar en al naar buiten moet gooien
Joran v.d. Sloot opgejaagd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook aan die moeder van Nicky Verstappen denken. Peter R. de Vries heeft zich daar ook een jaar of 20 voor ingezet en was zo ongeveer de enige die nog in die zaak geloofde.
Ik denk dat hij door heel veel mensen erg gemist zou gaan worden..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook aan die moeder van Nicky Verstappen denken. Peter R. de Vries heeft zich daar ook een jaar of 20 voor ingezet en was zo ongeveer de enige die nog in die zaak geloofde.
9 stuks die ik kan zienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? Is het echt een invasie?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel eens bij de lokale pizzaria/shoarmatent gedaan zodat half-dronken mensen met je mee gaan zoeken terwijl je eigenlijk helemaal geen lenzen hebt
dit soort dingen kan je ook gewoon achterwege laten hequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit moet je vermenigvuldigen maal 100 dus heb je 900 spinnen in en rond je huis.
heb ik al gelezen maar ze zitten aan de buitenkantquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://suusmaaktschoon.n(...)met-een-citroenschil
Zo noemen de mensen die op de boot voorbij varen haar al.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh... ik laat ze opvreten door de kat
Oh dat kan je wel doen. Een balkonpoes nemen
Wat zielig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
als ik ze met deo volspuit houden ze dan vast aan het web?
Geen idee... haarlak?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
File op het water met toeterbootjes en joelende mannen van middelbare leeftijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo noemen de mensen die op de boot voorbij varen haar al.
Even dimmen he himmlerbalquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
Vlammetje erbij houdenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
gemene slangquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
Die hebben allemaal wel telescopen mee... lekker loeren....quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
File op het water met toeterbootjes en joelende mannen van middelbare leeftijd.
De tips die ik deelde kun je er ook wel een aantal van buiten gebruiken. Wat zijn het trouwens voor spinnen? Van die huisspinnen die je over de vloer hoort lopen of kleiner?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
van die vadvsige kruispinnen met zon dik lijfquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De tips die ik deelde kun je er ook wel een aantal van buiten gebruiken. Wat zijn het trouwens voor spinnen? Van die huisspinnen die je over de vloer hoort lopen of kleiner?
wat heetquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben allemaal wel telescopen mee... lekker loeren....
Oh dat zijn Henny en Bo... goed volkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van die vadvsige kruispinnen met zon dik lijf
Is het een optie om iets tegen je angst te gaan doen? Ik had er veel baat bij. Want als je deze dood komen er weer nieuwe, ze vinden het daar fijn en ik vind het zo jammer voor je dat je niet optimaal van je mooie plekje kan genieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in spoiler gezet![]()
Lekker twerkballen onder de hittelamp.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben allemaal wel telescopen mee... lekker loeren....
nee dan moet ik met spinnen op mijn handen gaan zitten. kan nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het een optie om iets tegen je angst te gaan doen? Ik had er veel baat bij. Want als je deze dood komen er weer nieuwe, ze vinden het daar fijn en ik vind het zo jammer voor je dat je niet optimaal van je mooie plekje kan genieten.
Kruisspinnen volgens mij?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De tips die ik deelde kun je er ook wel een aantal van buiten gebruiken. Wat zijn het trouwens voor spinnen? Van die huisspinnen die je over de vloer hoort lopen of kleiner?
Euhm nee? Dat heb ik nooit hoeven doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan moet ik met spinnen op mijn handen gaan zitten. kan niet
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
Ohhhh... nee... da's Ferdi... die zit een beetje moeilijk nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in spoiler gezetOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
zo kom je toch van je angst af?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm nee? Dat heb ik nooit hoeven doen?
Ik moest even aan de film "down periscope" denken; eigenlijk wel de SC in een notendop als je die cast ziet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
File op het water met toeterbootjes en joelende mannen van middelbare leeftijd.
Muntplantjes planten, kaneelkaarsen fikken buiten, spraytje maken met natuurazijn en lekker ff je ramen en zijpaneel sprayenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan moet ik met spinnen op mijn handen gaan zitten. kan niet
Shit nu wil ik die zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest even aan de film "down periscope" denken; eigenlijk wel de SC in een notendop als je die cast ziet.
ja maar dat gebeurd toc door in aanraking te komen met ze?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cognitieve gedragstherapie. En de angst wordt er in ieder geval een heel stuk minder door.
nee heb zon zakloze stofzuiger dus dat overlezen ze ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je ze niet opzuigen bitterbal? Dan ben je er dan in ieder geval vanaf.
who is who?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest even aan de film "down periscope" denken; eigenlijk wel de SC in een notendop als je die cast ziet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
Mooi beestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in spoiler gezetTap tap tap
Je hoeft ze niet meteen te knuffelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat gebeurd toc door in aanraking te komen met ze?
Ze kunnen lezen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb zon zakloze stofzuiger dus dat overlezen ze ook
Nee. Bij mij was het toen met plaatjes maar vooral heel veel pratenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat gebeurd toc door in aanraking te komen met ze?
over hoe nuttig en ongevaarlijk ze zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Bij mij was het toen met plaatjes maar vooral heel veel praten
Die zwellen dan op, tot maatje skippybal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijten opvallend vaak in borsten.
#truestory.
exposure exposure exposurequote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over hoe nuttig en ongevaarlijk ze zijn?
Nee over de angst zelf.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over hoe nuttig en ongevaarlijk ze zijn?
Kiep je ze dan over het balkon.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb zon zakloze stofzuiger dus dat overlezen ze ook
ik denk dat ik uit angst die stofzuiger er achter aan gooiquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kiep je ze dan over het balkon.
Maar hoe doe je dat nu dan als je buiten wil zitten?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
feit is dta ik nu de ramen niet open kan doen en het balkon dus niet op.
soms lijkt het ook alsof ze naar beneden vallen maar goed dan vallen ze dus een paar 'treden' naar beneden in hun web
Kun je niet een van die poetshulpen vragen waar je ook eens voor gewerkt hebt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
feit is dta ik nu de ramen niet open kan doen en het balkon dus niet op.
soms lijkt het ook alsof ze naar beneden vallen maar goed dan vallen ze dus een paar 'treden' naar beneden in hun web
Dan doe je niets aan je angst en flip je elke keer opnieuw. Ik meende het als serieuze optie he?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik begrijp dat die niet rationeel is
*pakt de kapiteinspet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
rechts met flappies vind jij ook niks dus die kan ook nog
Zo bovenop een palingbeestjesmoordenaarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik uit angst die stofzuiger er achter aan gooi
Je UI is nu wel heel toepasselijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat nu dan als je buiten wil zitten?
Dan moet je het niet vergeten te filmenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik uit angst die stofzuiger er achter aan gooi
Dan zit ik niet buiten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat nu dan als je buiten wil zitten?
Dit moet overigens wel een hele kansloze film zijn. Zo een die je het liefste met drank op of stoned moet kijken....quote:
900quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zit ik niet buiten.
Overdag zie ik ze niet dus dan haal ik het web weg maar zo rond 8 komen ze weer te voorschijn met die 8 poten. En nu lees ik dat ze sowieso elke dag een vers web maken
Lekker flauwe pulp.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit moet overigens wel een hele kansloze film zijn. Zo een die je het liefste met drank op of stoned moet kijken....
ja ben ik toch ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan doe je niets aan je angst en flip je elke keer opnieuw. Ik meende het als serieuze optie he?
En als je dan nu eens toch overdag alles schoonmaakt met azijn, een kaneelkaars er neer pleurt en wat anderssoortige dingen toepast uit dat linkje van CE, misschien denken ze dan wel 'doei es stinkkkkktttt hierrrr iek ga naar de boermann'.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zit ik niet buiten.
Overdag zie ik ze niet dus dan haal ik het web weg maar zo rond 8 komen ze weer te voorschijn met die 8 poten. En nu lees ik dat ze sowieso elke dag een vers web maken
Marokkaanse spinnenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als je dan nu eens toch overdag alles schoonmaakt met azijn, een kaneelkaars er neer pleurt en wat anderssoortige dingen toepast uit dat linkje van CE, misschien denken ze dan wel 'doei es stinkkkkktttt hierrrr iek ga naar de boermann'.
Zijn kunstwerkjes, die spinnenwebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zit ik niet buiten.
Ja azijn heb ik huis. kaneel kaars nog nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als je dan nu eens toch overdag alles schoonmaakt met azijn, een kaneelkaars er neer pleurt en wat anderssoortige dingen toepast uit dat linkje van CE, misschien denken ze dan wel 'doei es stinkkkkktttt hierrrr iek ga naar de boermann'.
Of ze halen versterking erbij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben toen zelf op zoek gegaan naar hulp omdat het mijn leven teveel begon te beïnvloeden. Ik wilde zelf van die angst af. Lijkt je een leven waarbij je niet zo bang bent niet heerlijk? Nou dat kan dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik toch ook.
Verwacht dat je dat iemand met een doodsangst voor spinnen gelijk dan zegt ja ga ik gelijk doen!! Nee toch?
Oh en muntplantjes... kennelijk...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja azijn heb ik huis. kaneel kaars nog niet
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zijn kunstwerkjes, die spinnenwebben.
Kluizebal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben toen zelf op zoek gegaan naar hulp omdat het mijn leven teveel begon te beïnvloeden. Ik wilde zelf van die angst af. Lijkt je een leven waarbij je niet zo bang bent niet heerlijk? Nou dat kan dus.Je kan niet eens je ramen open zetten of s avonds op je balkon zitten, dat wil je toch ook niet?
joh open deur dit. nee dat wil ik niet liesje!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben toen zelf op zoek gegaan naar hulp omdat het mijn leven teveel begon te beïnvloeden. Ik wilde zelf van die angst af. Lijkt je een leven waarbij je niet zo bang bent niet heerlijk? Nou dat kan dus.Je kan niet eens je ramen open zetten of s avonds op je balkon zitten, dat wil je toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |