SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
ga donderdag kijken voor deze sokken
https://www.zeeman.com/nl/dames-sneakersokken-av-000158571.html
Kun je lekker op kwiwi lopenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
@kwiwiquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Zulke sokken heb ik ook maar het ziet er een beetje raar uit
Ach man, doen toch al die winkelsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:06 schreef Easy-Rider het volgende:
Zeeman was laatst ook weer negatief in het nieuws omdat ze kindslaven hun kleding laten maken
O nu moet ik m'n sokken en ondergoed voortaan ergens anders halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:06 schreef Easy-Rider het volgende:
Zeeman was laatst ook weer negatief in het nieuws omdat ze kindslaven hun kleding laten maken
Dan kun je helemaal nergens meer iets kopenquote:
alles zelf maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kun je helemaal nergens meer iets kopen
Hoe ist, ben toch geen kindarbeiderquote:
Dan moet je ook zelf de grondstoffen gaan verbouwen e.d.quote:
nee ook als ze betaald krijgen is het geen drol maar goed weet niet welke winkel er geen gebruik van maakt?quote:
Heb je wel heel erg kleine negertjes nodig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Even wat katoen verbouwen op m'n balkon.
hmm je kan je erbij neerleggen, ben het er niet mee eensquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kun je helemaal nergens meer iets kopen
Gevondenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel heel erg kleine negertjes nodig.
Ik ben zo blij dat jij dat zegt !quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel heel erg kleine negertjes nodig.
Maar waar kunnen we wel sokken kopen dan die normaal zijn gemaakt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:10 schreef Easy-Rider het volgende:
h
[..]
hmm je kan je erbij neerleggen, ben het er niet mee eens
ik kan ook wel wel iets meer neerleggen voor een paat sokken
En maar klagen dat er zoveel gelukszoekers deze kant op komen, ja als je ze geen faire prijs betaald voor hun werk
Zal vast wel ergens een lijstje van te vinden zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ook als ze betaald krijgen is het geen drol maar goed weet niet welke winkel er geen gebruik van maakt?
Doet me denken aan een mop, maar zal wel weer te racistisch zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar passen er wel 30 van in de kelder.
Op zich genoeg, maar dat vereist wel enig kritisch kiezen van de consument z'n kant en niet zomaar ruchtsichloss lekker fast fashion shoppen in de grote winkelstraatquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ook als ze betaald krijgen is het geen drol maar goed weet niet welke winkel er geen gebruik van maakt?
nergens. nooit meer sokken dusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar waar kunnen we wel sokken kopen dan die normaal zijn gemaakt?
jeetje even googelenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Buda - ex-burgemeester en auteur, hoofdrolspeler in de Budaddy saga, parttime brombeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie heeft dat aangepast?
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Dit schijnt Peter R de Vries te zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)am-man-neergeschoten
Krijg je ervanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zeg je dat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoop het niet eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Organic basicsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door zn hoofd geschoten!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Ai, die is er geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/
Heftig hoor, maar ja , misschien lullig maar wel risico van het vak jammer genoeg.quote:
Oh nee!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Ben ineens de naam kwijt van die marokkaan die in dubai is gepakt
quote:De politie is in de omgeving op zoek naar een lichtgetinte man met een tenger postuur, een donkergroene jas met camouflagevlekken en een zwarte pet. Mensen wordt gevraagd om hem niet zelf te benaderen en alarmnummer 112 te bellen als ze hem zien.
Kreeg hem ook al doorgestuurdquote:
Ja bizar welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kreeg hem ook al doorgestuurdGelijk weggeflikkerd.
Wat bezielt je als mens om iemand zo te filmen
Alles voor de views op social Mediaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kreeg hem ook al doorgestuurdGelijk weggeflikkerd.
Wat bezielt je als mens om iemand zo te filmen
Wat mij betreft wordt degene die dat heeft gedaan daar ook voor veroordeeld. Iemand ligt daar dood te bloeden en wat ga je dan doen, de boel lopen filmen.... geen respect voorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles voor de views op social Media
Heb je daarvoor een bron?quote:
Mooi dat filmpje dat ze 'm al hebben, DSI in the housequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja, hij is overleden inderdaad, jong Marokkaantje opgepakt, staat met foto bekend en is aangehouden langs de snelweg.
Arts op afstand?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
Hij was op straat al dood zie ik nu in een filmpje.
Dat is ook officieel nog niet bekend gemaakt. Ik denk wel dat je er vanuit kan gaan dat het klopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:05 schreef mschol het volgende:
ik hoor/zie nog steeds nergens dat hij echt overleden is...
Door mijn werk zit ik extreem dicht bij de bron.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:05 schreef mschol het volgende:
ik hoor/zie nog steeds nergens dat hij echt overleden is...
Oh ga daar maar vanuit, zijn niet gek of incompetent bij het DSIquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
nou ja maar hopen dat ze de juiste hebben
US gespotquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Kan alleen dit vinden, is nou niet echt een betrouwbaar bericht
[ afbeelding ]
Ze zeiden er ook niks over bij het extra NOS journaal nuquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Stond op twitter screen van nos bericht dat hij is overleden maar dat was volgens de screen al om 2045 dus za niet zijn
Ja, daar leek het wel opquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Hij was op straat al dood, inmiddels bijna 2 uur geleden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is ook officieel nog niet bekend gemaakt. Ik denk wel dat je er vanuit kan gaan dat het klopt.
ik zou er ook niet naar op zoek gaanquote:
Ik wel en dat overleeft niemand hoorquote:
Zag er niet best uit nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga er van uit dat het al verwijderd is, en degene die het gepost heeft de rest van zijn leven angstig achterom mag kijken.quote:
Zo heb ik heel de MH17 gemist omdat ik toen in Frankrijk zat met nauwelijks internetquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de moord op Fortuyn helemaal gemist destijds omdat ik in het pre-smartphonetijdperk in Engeland zat. Was raar thuiskomen.
Ja bizar hè? Wat valt er nou nog te zien überhauptquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al die mensen die bij die plek staan.. (Zie RTL4)
Die even voor de camera gaan zwaaien. Dan spoor je ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja bizar hè? Wat valt er nou nog te zien überhaupt
Ik ook, op Twitter. Had het geluid uit dus heb er niks van verstaan, heb het ook gerapporteerdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Houden zo, ik werd er ongewild mee geconfronteerd, was niet mooi.
Ja dat zag ik ook..echt, sommige mensenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die even voor de camera gaan zwaaien. Dan spoor je ook niet helemaal.
Superspreader event.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al die mensen die bij die plek staan.. (Zie RTL4)
Dus?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Niemand verdiend dit natuurlijk, maar Peter houdt er wel de mening op na dat de schrijvers van Charlie Hebdo de aanslag zelf hebben uitgelokt en dat Pim Fortuyn het er eigenlijk ook wel een beetje naar gemaakt had.
Jij hebt een hotline met een forensisch arts?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Op zichquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Niemand verdiend dit natuurlijk, maar Peter houdt er wel de mening op na dat de schrijvers van Charlie Hebdo de aanslag zelf hebben uitgelokt en dat Pim Fortuyn het er eigenlijk ook wel een beetje naar gemaakt had.
Zelfde als mensen in het ziekenhuis. Zeer waarschijnlijk dat hij overleden is, maar niet de mensen die die conclusie uiteindelijk trekken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt een hotline met een forensisch arts?
Niemand verdiend dit, maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk ook dat eerst zijn familie in het ziekenhuis moet zijn, alvorens dit in de media naar buiten wordt gebracht..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als mensen in het ziekenhuis. Zeer waarschijnlijk dat hij overleden is, maar niet de mensen die die conclusie uiteindelijk trekken.
Can't tellquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dus niks.quote:
Nou ja je hoeft geen Michael Baden te zijn om iemand dood te verklarenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Interessant welquote:
Echt jongensquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus niks.
Maar hij is wel iemand die onwijs deugd en voor open grenzen is. En dit is dan wel het klimaat dat je dan krijgt.
Nee maar wel omdat ie idd voor de voeten van criminelen loopt, die John van den Heuvel had ook beveiliging vorig jaar, dus tja, dat risico is er gewoon, en dat weten ze ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt jongens![]()
deze man liep voor de voeten van criminele. Hij is niet neergeschoten odat hij voor open grenzen is
Jemig DIMM Steek die opinie even ergens anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus niks.
Maar hij is wel iemand die onwijs deugd en voor open grenzen is. En dit is dan wel het klimaat dat je dan krijgt.
Die heeft al wel 25? jaar dan en nacht bewaking, zo snugger zijn de daders meestal niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt jongens![]()
deze man liep voor de voeten van criminele. Hij is niet neergeschoten odat hij voor open grenzen is
Ja heel apart !quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb je het een beetje echt live mee kunnen krijgen, onverwacht maar triest cadeautje.
Ja dat was erg naarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Toen met Hebdo kwam er ook zo'n fijn filmpje voorbij op Twitter van die agent
We weten niet of hij nu beveiliging had en dat is ook geen 100 procent natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft al wel 25? jaar dan en nacht bewaking, zo snugger zijn de daders meestal niet.
Wilders toch wel? Je had het over grenzen dicht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We weten niet of hij nu beveiliging had en dat is ook geen 100 procent natuurlijk.
oh hebben we het weer over wilders ;Pquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilders toch wel? Je had het over grenzen dicht.
Peter had geen beveiliging, tenminste niet in zichtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We weten niet of hij nu beveiliging had en dat is ook geen 100 procent natuurlijk.
Klopt, John van den Heuvel wel, stuk slimmer tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Peter had geen beveiliging, tenminste niet in zicht
Ik las het verkeerd door een post van onze DIMM.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh hebben we het weer over wilders ;P
weet niet waarom we die 2 moeten vergelijken?
Ja maar het geeft wel een duidelijk signaal en maakt angstig en dat is wat ze willen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
het is gewoon fucking laf om een journalist of advocaat te vermoorden.
Nee Dimm suggereert dat dit het effect nou eenmaal is als je alle grenzen open laat en dat 'iedereen' (en eigenlijk bedoeld ze Marokkanen) het land binnen haalt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Datismijnmening begint over hoe links peter is. Ik denk dat dat niet de reden is dat hij is neergeschoten en vermoedelijk vermoord maar dat hij een iets te goede misdaadjournalist is
oh blank zelfs?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee Dimm suggereert dat dit het effect nou eenmaal is als je alle grenzen open laat en dat 'iedereen' (en eigenlijk bedoeld ze Marokkanen) het land binnen haalt.
We weten al lang dat DIMM het liefste een louter rechts en blank Nederland heeft.
Tja, als redouan taghi hierachter zit..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee Dimm suggereert dat dit het effect nou eenmaal is als je alle grenzen open laat en dat 'iedereen' (en eigenlijk bedoeld ze Marokkanen) het land binnen haalt.
We weten al lang dat DIMM het liefste een louter rechts en blank Nederland heeft.
DIMM is een beetje onze eigen Florrie Rost van Tonningen-Heubel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij had geen beveiliging en liep altijd hetzelfde stukje van de studio naar de parkeergaragequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft al wel 25? jaar dan en nacht bewaking, zo snugger zijn de daders meestal niet.
Crimineel tuig en uitschot is crimineel tuig en uitschot.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, als redouan taghi hierachter zit..
Tjaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Crimineel tuig en uitschot is crimineel tuig en uitschot.
'Ze had een kort rokje aan en toen werd ze verkracht'quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij had geen beveiliging en liep altijd hetzelfde stukje van de studio naar de parkeergarage
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan heb je wel ballen als je de Mocro Maffia continue in de schijnwerpers zet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij had geen beveiliging en liep altijd hetzelfde stukje van de studio naar de parkeergarage
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DIMM is een beetje onze eigen Florrie Rost van Tonningen-Heubel.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Ze had een kort rokje aan en toen werd ze verkracht'
Tekenend om zo je punt te moeten maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed ofzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Ze had een kort rokje aan en toen werd ze verkracht'
Denk wel dat de Mocromaffia verder gaat in hun acties dan andere criminele organisaties , eerst Wiersma en nu Peter r de Vries..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Crimineel tuig en uitschot is crimineel tuig en uitschot.
Moet je tegen @Haags alias ZKH Willem-Alexander zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij een beetje functie mag je je niet op een openbaar forum begeven.
Ik denk het juist wel, we zijn niet allemaal lafaards, schijt aan, gewoon doen waarvoor je staat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed ofzo.
Alleen als je weet dat je op verschillende dodenlijsten staat is een standaardpatroon aanhouden niet heel handig.
Nou, dan is ie niet als lafaard gestorven, joepie..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel, we zijn niet allemaal lafaards, schijt aan, gewoon doen waarvoor je staat.
En nu is hij (waarschijnlijk) doodquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel, we zijn niet allemaal lafaards, schijt aan, gewoon doen waarvoor je staat.
Ja grote kans dat dit zou gebeuren maar de man wilde niet zelf bang in een hoekje kruipen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja peter zei altijd dat hij niet bang was toch
Dan moet je dat zeggen als je dat wil stellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Nee ik stel alleen maar dat hij in het verleden meerdere aanslagen heeft "goedgepraat" en nooit de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteit heeft willen erkennen.
Dat hoeft ook niet. Maar iets meer rekening houden met de risico’s is in zo’n situatie toch niet heel raar?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja grote kans dat dit zou gebeuren maar de man wilde niet zelf bang in een hoekje kruipen.
We weten niet in hoeverre hij dat deed he.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar iets meer rekening houden met de risico’s is in zo’n situatie toch niet heel raar?
In wat voor wereld leven we toch.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
Echt zulke domme mensen heb je ook
[ afbeelding ]
Ja gewoon schijt hebben en doen waar je voor staat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ook een kerel die opriep om liever Rutte en De Jonge af te knallen. Echtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij zegt dat de tekenaars van Charlie Hebdo het aan zichzelf te danken hadden, dan hij tóch ook volgens zijn eigen redenatie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen als je dat wil stellen.
Ik ga er overigens vanuit dat iemand die al sinds jaar en dag misdaadjournalist is wel enig inzicht heeft in cijfers en processen omtrent misdaad. En het maakt mij ook niet uit wat hij wel en niet heeft willen zeggen of erkennen. Niets praat iemand in koele bloede iemand doodschieten/neerschieten op wat voor manier dan ook goed of rechtvaardigt een 'zie je nou wel' reactie.
Oh absoluut. En als zij eenmaal bepaald hebben dat Peter eraan moet, dan gaat dat hoe dan ook ergens een keer gebeuren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk wel dat de Mocromaffia verder gaat in hun acties dan andere criminele organisaties , eerst Wiersma en nu Peter r de Vries..
ja die was er ook. Zoiets ipv dat taghi peter neer had laten schieten had hij beter de jonge en rutte kunnen kiezenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was ook een kerel die opriep om liever Rutte en De Jonge af te knallen. Echt
Kun je dat met zijn werk? Dan moet je constant afwegingen maken wat je over criminelen naar buiten brengt en dan ben je dus niet (meer) goed in je werk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar iets meer rekening houden met de risico’s is in zo’n situatie toch niet heel raar?
Iemand schreef net dat hij altijd dezelfde route liep van de studio naar de parkeergarage.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We weten niet in hoeverre hij dat deed he.
Je ziet dat oude “gentlemans aggrements” worden losgelaten. Door verharding in de criminaliteit. Marokkanen waren veel harder maar ook yoegoslaven, Albanesen en de Siciliaanse maffia gaat ook steeds verder.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk wel dat de Mocromaffia verder gaat in hun acties dan andere criminele organisaties , eerst Wiersma en nu Peter r de Vries..
leuk als je werkgever dat te lezen krijgt ook. Kijk Arwen van sales heeft wat getweet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Altijd maar Rutte iets willen aan doen. Zit je met je domme kop beetje op twitter
![]()
te dom om te poepen ook. misschien is het afgunst
ja dan wilde hij er niet aan toegeven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand schreef net dat hij altijd dezelfde route liep van de studio naar de parkeergarage.
Alles rondom Marengo kent weinig genade. Ander generatie, andere regels.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet dat oude “gentlemans aggrements” worden losgelaten. Door verharding in de criminaliteit. Marokkanen waren veel harder maar ook yoegoslaven, Albanesen en de Siciliaanse maffia gaat ook steeds verder.
Eerder was een liquidatie, clean, niet voor ogen publiek, niet bij kinderen. Geen advocaten, journalisten, postbodes.
Ook een omgebouwde? Valt wel op zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nou ook weer niet nodig Los.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook een omgebouwde? Valt wel op zo.
Denk gewoon geen genade. Bizar. Zag je al met dat hoofd voor die shopquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:48 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Alles rondom Marengo kent weinig genade. Ander generatie, andere regels.
Misschien wilde hij dat wel niet? Die man wordt volgens mij zijn hele leven al bedreigd. Kan mij ook voorstellen dat je niet beveiligd wil worden en uiteindelijk soort van semi accepteert met de vrijheid die je dan hebt uiteindelijk misschien wel je einde brengt of zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies, van honour among thieves hebben ze bij de Mocromaffia niet gehoordquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet dat oude “gentlemans aggrements” worden losgelaten. Door verharding in de criminaliteit. Marokkanen waren veel harder maar ook yoegoslaven, Albanesen en de Siciliaanse maffia gaat ook steeds verder.
Eerder was een liquidatie, clean, niet voor ogen publiek, niet bij kinderen. Geen advocaten, journalisten, postbodes.
Nee, dat bedoel ik ook niet. Maar goed, we weten niet wat hij wel en niet deed. Hoe dan ook heeft het niet geholpenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dat met zijn werk? Dan moet je constant afwegingen maken wat je over criminelen naar buiten brengt en dan ben je dus niet (meer) goed in je werk.
Heeyyyy ik mocht dat niet meer zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook een omgebouwde? Valt wel op zo.
Andere cultuur gewoonquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:48 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Alles rondom Marengo kent weinig genade. Ander generatie, andere regels.
Dat vind ik dus een fout denkpatroon.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja gewoon schijt hebben en doen waar je voor staat.
Wat Ygritte als voorbeeld gaf. Ik kan wel heel stoer op hoge hakken en in een kort rokje van de club naar huis lopen omdat ik vind dat dat moet kunnen.
Dan is het niet mijn schuld als ik verkracht of aangerand wordt maar ik heb de kans er op wel vergroot.
Daarvoor moet je bij de Italianen, Russen en Japanners zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies, van honour among thieves hebben ze bij de Mocromaffia niet gehoord
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien wilde hij dat wel niet? Die man wordt volgens mij zijn hele leven al bedreigd. Kan mij ook voorstellen dat je niet beveiligd wil worden en uiteindelijk soort van semi accepteert met de vrijheid die je dan hebt uiteindelijk misschien wel je einde brengt of zo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een fout denkpatroon.
Ja dat moet jij gewoon kunnen. Het is nooit niet jouw schuld als je om wat voor reden dan ook aangerand of verkracht wordt en het gaat veel te ver om dan te stellen dat jij de kans vergroot hebt.
Zoiets moeten we amenooitniet met elkaar vinden.
Wiersema, neef van Nabil B, wat andere mensen die met kinderen achterin de auto afgeknald worden. Die pak je ook niet zomaar aan, hoop mensen die weinig te verliezen hebben. Paar duizend euro en die gastjes doen alles wat je wil.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk gewoon geen genade. Bizar. Zag je al met dat hoofd voor die shop
Zijn Charlie Hebdo mening bevestigde waarschijnlijk precies hoe hij er zelf in stond, geen enkele maatregel ook al wist hij precies wie er allemaal achter zijn leven aan zaten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook niet. Maar goed, we weten niet wat hij wel en niet deed. Hoe dan ook heeft het niet geholpen
Maakt diepe buigingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat moet jij gewoon kunnen. Het is nooit niet jouw schuld als je om wat voor reden dan ook aangerand of verkracht wordt en het gaat veel te ver om dan te stellen dat jij de kans vergroot hebt.
Ik heb ook weleens een foute snor gehad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook eens in het VUMC geweest. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een foute snor gehad.
ok, Karen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook eens in het VUMC geweest. Komt wel dichtbij zo.
Ik ook huehuequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*rent achter US aan*quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik ren altijd hard weg als ik een foute snor zie.
Fo de vroege vogelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vind het iig wel weer best voor vandaag![]()
![]()
![]()
Je valt helemaal onwetend binnen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef kwiwi het volgende:
O nee ik ga het jubileumtopic natuurlijk missen vannacht
alsof het zo hard gaat lopen dat topicquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef kwiwi het volgende:
O nee ik ga het jubileumtopic natuurlijk missen vannacht
Onwetend? Waarover? Waarschijnlijk dus wel jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je valt helemaal onwetend binnen?
Maar het is wel de realiteit. Ja het zou moeten kunnen, helaas is dat in de echte wereld niet het geval.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo echt wel, kan eindelijk weer een beetje normaal slapen, en dit onderwerp over peter vind ik toch een beetje mehquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fo de vroege vogel
Slaap inhalen van de afgelopen weken?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onwetend? Waarover? Waarschijnlijk dus wel ja
Peter R. de Vries is neergeschoten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onwetend? Waarover? Waarschijnlijk dus wel ja
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik ren altijd hard weg als ik een foute snor zie.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon altijd team Yg, Gewoon per definitie.
Ohja!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Dit was betere breaking he
[ afbeelding ]
O ja nee dat wist ik al wel.. Peter Rquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Peter R. de Vries is neergeschoten.
Maar heb je dat ook gedaan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja nee dat wist ik al wel.. Peter RM'n idool, door hem wilde ik Criminal Psychology studeren.
Ik hoop het maar met wat ik gelezen heb zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Peter R. gaat het redden. Is een bikkel.
Daarom jat ik graag uit jouw tuin..quote:
Dat snap ik. Vechten voor rechten heet het dan. Net als dat je gewoon homo moet kunnen zijn als je in het nationale elftal voetbalt, als vrouw je vriendin een kus op straat moet kunnen geven en als je geen kind wil zelf mag besluiten dat je een zwangerschap wil beëindigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het is wel de realiteit. Ja het zou moeten kunnen, helaas is dat in de echte wereld niet het geval.
Tof. Weet niet waarom maar dacht dat je een of andere HR functie had.quote:
Ja ik ben dan wel een lul, maar ik heb ook nog een beetje inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
knap dat grmbl zijn ontiegelijke haat voor de vries uit het bericht kon houden
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben dan wel een lul, maar ik heb ook nog een beetje inlevingsvermogen
Amen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat snap ik. Vechten voor rechten heet het dan. Net als dat je gewoon homo moet kunnen zijn als je in het nationale elftal voetbalt, als vrouw je vriendin een kus op straat moet kunnen geven en als je geen kind wil zelf mag besluiten dat je een zwangerschap wil beëindigen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja nee dat wist ik al wel.. Peter RM'n idool, door hem wilde ik Criminal Psychology studeren.
Ik ben echt gewoon compleeeeet het omgekeerdequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook, ook al is het soms een beetje GOTHIC
Vorig jaar m'n master erin afgesloten, moet nog even m'n duits verder verbeteren en dan kan ik er eventueel wat mee hierquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat je heel saai kantoorwerk deed?
same. heb ook niks tegen hemquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb die haat tegen Peter R nooit begrepen; was een kei in het vak en got shit done.
Eens.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat snap ik. Vechten voor rechten heet het dan. Net als dat je gewoon homo moet kunnen zijn als je in het nationale elftal voetbalt, als vrouw je vriendin een kus op straat moet kunnen geven en als je geen kind wil zelf mag besluiten dat je een zwangerschap wil beëindigen.
als iedereen zich er bij neerlegt dat het niet zou kunnen dan is het einde pas echt zoekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
CIHTOG?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt gewoon compleeeeet het omgekeerde![]()
Ik ben het met je eens hoor. Maar snap ook dat er mensen zijn die dat afkeuren. Of iig sommige punten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
als iedereen zich er bij neerlegt dat het niet zou kunnen dan is het einde pas echt zoek
Even wat afleveringen van Derrick kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vorig jaar m'n master erin afgesloten, moet nog even m'n duits verder verbeteren en dan kan ik er eventueel wat mee hier
Paar uurtjes schoffelen en alles weer goedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat getinte jochie zit alweer anderhalf uur vast.
Die heeft toch niks meer te verliezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk eerst aan Holleeder, die had Peter R al zo lang op z'n dodenlijst staan.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even wat afleveringen van Derrick kijken
In principe is het voldoende als je kunt zeggen: “Harry, hol mal den wagen!”
Er ist jemand in Ihrem Garten...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vorig jaar m'n master erin afgesloten, moet nog even m'n duits verder verbeteren en dan kan ik er eventueel wat mee hier
had ik nog niet eens gedacht. Boos dat die toch levenslang heeft gehad?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk eerst aan Holleeder, die had Peter R al zo lang op z'n dodenlijst staan.
Narcistische en betweterige vreemdganger met een nasale kutstem, varkensoogjes en een vieze vleeskin maar qua werk liep er geen tweede van rond in Nederland.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb die haat tegen Peter R nooit begrepen; was een kei in het vak en got shit done.
Siert mensen als ze zich ergens hard voor willen maken, het is een stuk makkelijker om niets te doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Maar snap ook dat er mensen zijn die dat afkeuren. Of iig sommige punten.
Ik bedoel jouw waarheid is niet de enige waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |