Hij ligt alleen in het VUMC..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:25 schreef Elan het volgende:
Geen idee of dat echt is maar heb app gezien van iemand die in OLVG werkt hij is dood
Ohja die krijgen we straks ook nog.quote:
Zou interessant zijn als dat bloed uit het hoofd kwamquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Donkerrood is lever zo ver ik weet.
Kon me oren niet geloven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Goede vraag van de journalist "Loopt het onderzoek nog?"
Eens, ik vind dat we moeten stoppen met mensen doodschieten!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hij kon best irritant zijn maar om hem dan dood te schieten vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Traumaheli kan helemaal niet bij het OLVG landen dus daar ligt die sowieso niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Pek het volgende:
[..]
In het OLVG gaat iedereen dood, ook aan een ingegroeide teennagel.
Als je er een beetje menselijk naar kijkt is het ietwat vreemd, maar vanuit een journalistiek invalshoek absoluut gebruikelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je zei dat je het als een vreemd gebruik zag. of eventueel dat mensen het als vreemd kunnen ervaren, maakt ook niet oveel uit verder.
Zoiets wordt altijd nog wel een beetje aangepast als het nodig is, maar laten we vooral hopen dat dat niet het geval is nu.
Waarschijnlijk bespreken of er moet met spoed worden ingegrepen bij andere misdaadverslaggevers etcquote:
Ik heb er serieus gewerktquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Pek het volgende:
[..]
In het OLVG gaat iedereen dood, ook aan een ingegroeide teennagel.
Is ie in hartje Amsterdam opgehaald met de heli?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Traumaheli kan helemaal niet bij het OLVG landen dus daar ligt die sowieso niet.
Dat is toch logisch joh, is echt niet anders voor bijvoorbeeld de koning, kroonprinses of premier.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ook zo ziek dat RTL4 gewoon een compilatie klaar had staan voor het geval Peter zou komen te overlijden![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop nu op een wonder.
Is ie per heli afgevoerd dan? Dat is niet perse gebruikelijk namelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Traumaheli kan helemaal niet bij het OLVG landen dus daar ligt die sowieso niet.
Los van hoe irritant de man wel of niet was bij z'n optredens in de media heeft hij in een aantal zaken toch een heel belangrijke bijdrage geleverd en dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hij kon best irritant zijn maar om hem dan dood te schieten vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Wat zegt het dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Dat Rutte zich bemoeid met het overlijden van Peter R De vries zegt een hoop over de invloed van bekende Nederlanders op het politieke landschap van dit land.
Dat zou inderdaad kunnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bespreken of er moet met spoed worden ingegrepen bij andere misdaadverslaggevers etc
De zus van Holleeder schijnt in Amstelveen te zijn neergestoken, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er gaat wel een hoop rond op Twitter zeg, jeetje.
Lijkt me moeilijk landen daar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is ie per heli afgevoerd dan? Dat is niet perse gebruikelijk namelijk.
Ruimte zat op het Leidseplein toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ie in hartje Amsterdam opgehaald met de heli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |