Echt he, moorden moet gewoon verboden worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ah.... 'dit is een aanslag op de rechtstaat' komt er weer bovendrijven in de nieuws headlines.
Maar er echt iets aan doen en het beestje bij de naam noemen, ho maar.
Beveiliging inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen.
Maar verder valt er weinig te coordineren denk ik..
daarom: ik wil een down vote knopquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft haar wapentrekkende zoon een alibi?
jij weet dondersgoed waar ik op doelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Echt he, moorden moet gewoon verboden worden.
De fietsen staan er niet meer, hè.quote:
Typisch weer een opmerking die ik van jou kon verwachten Sascha.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:26 schreef Sfancta het volgende:
Waarom gaan mensen die op een dodenlijst staan dan ook live op tv, en dan zonder beveiging weg.... (Pim)
Wilders heeft al jaren beveiliging dus wat je zegt klopt niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef Confetti het volgende:
Laat ik het zo zeggen.
Dat de hoogste vertegenwoordigers van onze overheid wel zonder beveiliging rond kunnen lopen en journalisten worden doodgeschoten, zegt genoeg over hoeveel indruk de overheid maakt op dit soort lieden.
Wat een liefje.quote:
Hij leeft in elk geval. Gezien het materiaal wat we gezien hebben is dat best een goede uitkomst.quote:
Want politici moeten zich met de crimineel als persoon gaan bemoeien. Wat een onzin deze opmerkingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef Confetti het volgende:
Laat ik het zo zeggen.
Dat de hoogste vertegenwoordigers van onze overheid wel zonder beveiliging rond kunnen lopen en journalisten worden doodgeschoten, zegt genoeg over hoeveel indruk de overheid maakt op dit soort lieden.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef Confetti het volgende:
Laat ik het zo zeggen.
Twitter staat er bol van.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Marsenal het volgende:
Is er al een lijstje met reacties van BNers??
Zuurstofarm bloedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Donkerrood is lever zo ver ik weet.
Bij reanimatie stijgen die vaak wel op. Kan niet bevestigen of hij met de heli is meegegaan maar in dat geval lis hij naar de VU gebracht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is ie per heli afgevoerd dan? Dat is niet perse gebruikelijk namelijk.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Marsenal het volgende:
Staat ook in het officiële politiebericht, dus vrij logischquote:
Mwah, als je nou iets van mijlenver al zag aankomen was het toch dit welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Bart.Messen het volgende:
Niet te geloven dat hij echt neergeschoten is.
Dit soort criminelen regeren met angst. Journalisten worden doodgeschoten om ze bang te maken, zodat ze hun werk niet meer doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef wpor het volgende:
[..]
Want politici moeten zich met de crimineel als persoon gaan bemoeien. Wat een onzin deze opmerking
Jeroen Krabbé heeft om 19.31 uur zijn medeleven al uitgesproken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Marsenal het volgende:
Straks gaan ze Pim Fortuyn, Theo van Gogh, een advocaat ook nog wat aandoen... oh wacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Bart.Messen het volgende:
Niet te geloven dat hij echt neergeschoten is. Wat is er tegenwoordig allemaal mis in Nederland.
Damn is hij al dood?
Nou ja, als hij pech heeft moet hij straks de rest van zijn leven in bed met een kwijlbakje liggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij leeft in elk geval. Gezien het materiaal wat we gezien hebben is dat best een goede uitkomst.
In het hoofd is hij geschoten dusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Bart.Messen het volgende:
Niet te geloven dat hij echt neergeschoten is. Wat is er tegenwoordig allemaal mis in Nederland.
Damn is hij al dood?
Is er geen enkel plekje waar die niet over het plein hangen? Zou het me even zo snel niet voor de geest kunnen halen.quote:
Die meid doet het ook hartstikke goed. Je ziet die pure focus in haar ogen om niks verkeerds te zeggen.quote:
De geruchten gingen over Sonja.quote:
héquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Typisch weer een opmerking die ik van jou kon verwachten Sascha.
Dit heeft niks met “indruk” te maken. Die Taghi wil gewoon dat de kroongetuige z’n mond houd en vermoord daardoor iedereen in z’n omgeving. De broer, z’n advocaat. Methode van angst zaaien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef Confetti het volgende:
Laat ik het zo zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |