Wel drie dagen spanning ipv tweequote:Op maandag 12 juli 2021 09:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nog langer wachten voordat we weten wie pole heeft
GMT != CETquote:Op maandag 12 juli 2021 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niks van die tijden. Zeker weer voor Amerika?
Eh nee? CET is +1 ten opzichte van GMTquote:Op maandag 12 juli 2021 10:22 schreef babylon het volgende:
[..]
GMT != CET
Voor de vrijdag is het logisch dat het niet tijdens werktijd is.
!= betekent 'is niet gelijk aan'quote:Op maandag 12 juli 2021 10:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh nee? CET is +1 ten opzichte van GMT
Dat stond er niet bij. Jij geeft tijden en ik verwacht dat het de Nederlandse tijd isquote:Op maandag 12 juli 2021 10:22 schreef babylon het volgende:
[..]
GMT != CET
Voor de vrijdag is het logisch dat het niet tijdens werktijd is.
-edit- Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 12 juli 2021 07:57 schreef babylon het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
FP1: Vrijdag 15:30 - 16:30
Q: Vrijdag 19:00 - 20:00
FP2: Zaterdag 13:00 - 14:00
Sprint: Zaterdag 17:30 - 18:00
Race: Zondag 16:00 - 18:00
De Nederlandse tijd wordt raarder, omdat de race op de normale tijd start, maar dan wel in Engelandquote:Op maandag 12 juli 2021 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij. Jij geeft tijden en ik verwacht dat het de Nederlandse tijd is
Engeland is altijd gewoon op de Europese tijd gestart. Altijd netjes om 14:00 toen de start nog op een fatsoenlijk tijdstip was.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:24 schreef babylon het volgende:
[..]
De Nederlandse tijd wordt raarder, omdat de race op de normale tijd start, maar dan wel in Engeland
mensen die laat wakker zijn?quote:Op maandag 12 juli 2021 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Daarbij is de tijd van alle andere sessies gewoon absoluut belachelijk en maakt het wel heel erg duidelijk wie nou eigenlijk de doelgroep is van al deze poppenkast.
Eigenlijk alleen de sprintrace vind ik raar.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engeland is altijd gewoon op de Europese tijd gestart. Altijd netjes om 14:00 toen de start nog op een fatsoenlijk tijdstip was.
Daarbij is de tijd van alle andere sessies gewoon absoluut belachelijk en maakt het wel heel erg duidelijk wie nou eigenlijk de doelgroep is van al deze poppenkast.
Vorig jaar was Silverstone om 15:00, dit jaar om 16:00quote:Op maandag 12 juli 2021 11:29 schreef babylon het volgende:
15:00 is gewoon de starttijd van races, vorig jaar ook al.
Kloptquote:Op maandag 12 juli 2021 11:29 schreef babylon het volgende:
Maar we weten allemaal dat jij EXTREEM slecht met verandering om kan gaan. Dus, kusje, knuffel, komt wel goed schatje
Het kan mij echt bijzonder weinig boeien. Q en S met bord op schoot. Prima.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt
Maar deze tijden zijn absoluut belachelijk. Het lijkt wel alsof ze op Interlagos rijden dit weekend.
Ja graag! Ben dat gestuntel van de 2e rijder al een tijdje moe.quote:
Ik vind deze tijdstippen juist wat prettiger dan normaal gesproken. Kun je tenminste nog iets doen zonder meteen de hele dag al naar de klote te hebben.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt
Maar deze tijden zijn absoluut belachelijk. Het lijkt wel alsof ze op Interlagos rijden dit weekend.
Ik heb er ook niet zo'n problemen mee iddquote:Op maandag 12 juli 2021 13:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind deze tijdstippen juist wat prettiger dan normaal gesproken. Kun je tenminste nog iets doen zonder meteen de hele dag al naar de klote te hebben.
Nou ja, die weet ook wel dat hij een beetje de relatief stabiele factor bij gebrek aan beter was.Als ze iemand als Russell zouden kunnen krijgen, dan is dat duidelijk voor de veel langere termijn en bovendien wordt die toch echt gezien als een veel groter talent dan Checo. Vind het ook eerder een duidelijk signaal naar Gasly. Die doet het echt leuk bij AT, maar kennelijk achten ze hem bij RB (of iig Marko) niet goed genoeg om te presteren bij RB zelf.quote:
Ook Norris' contracten lopen eind van het jaar af. Dat zou helemaal een dream team zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, die weet ook wel dat hij een beetje de relatief stabiele factor bij gebrek aan beter was.Als ze iemand als Russell zouden kunnen krijgen, dan is dat duidelijk voor de veel langere termijn en bovendien wordt die toch echt gezien als een veel groter talent dan Checo. Vind het ook eerder een duidelijk signaal naar Gasly. Die doet het echt leuk bij AT, maar kennelijk achten ze hem bij RB (of iig Marko) niet goed genoeg om te presteren bij RB zelf.
Maar goed, ik acht het niet erg waarschijnlijk dat ze Russell naar RB laten gaan.
Als je had opgelet, had je geweten dat het niet daarover ging.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:02 schreef Dven het volgende:
Wow, heftig. Het start een uur later dan dat je gewend bent. Tsjemig.
Ja boh. Belachelijk laat. Enorm heftig. Dat dit kan in Formule 1 land. Opbokken met dit herfstweer.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je had opgelet, had je geweten dat het niet daarover ging.
Norris is ook gewoon confirmed voor McLaren voor zover ik weet. Die heeft ook evenveel races als Russell verreden ongeveer en is twee jaar jonger, dus ik zou niet weten waarom hij meer ervaren is.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ook Norris' contracten lopen eind van het jaar af. Dat zou helemaal een dream team zijn.
Russel lijkt me wel een goede rijder hoor, maar eerlijk is eerlijk, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Norris is al wat meer ervaren en bewezen snel imo
Maar ze willen Gasly dus helemaal niet weer in een RB.quote:Ze kunnen overigens ook Russel in de STR zetten en Gasly weer in de RBR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |