Het is een minderheid die het goed doet en de meerderheid die het voor hen verpest.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:25 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit is wel weer voer voor de PVVtokkies inderdaad.
Het zijn de drugscriminelen, en ja dat zijn kansloze marrokaanse straatjochies zonder toekomst. Maar er zijn nog altijd een meerderheid van deze bevolkingsgroep die wel gewoon normaal is en meedraait.
Ik heb de serie nog niet afgekeken, maar hij gaat dood?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe hij aan zijn einde komt, dood en alleen terwijl mensen lachend poseren met zijn lijk? Echt wel romantisch ja.
Lulkoekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is een minderheid die het goed doet en de meerderheid die het voor hen verpest.
Geen idee hoe de serie afloopt, ik heb dit ook maar van zijn persoonlijke wikipedia pagina.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik heb de serie nog niet afgekeken, maar hij gaat dood?
Wat ben je ook een mongooltjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef pferdfahrer het volgende:
Maar ze mogen van mij wel series als mocromaffia verbieden, die series wekken alleen maar de interesse op bij dat soort figuren en denken dat het cool is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef Fok-it het volgende:
Mocro Maffia is wel een van de gruwelijkste series vanuit Nederlands makelarij
Joh die verheerlijking van geweld een het gevolg zie je toch overal terug. De personages uit dit soort series zijn rolmodellen voor de Marokkaanse jeugd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent ook tegen schietspellen zeker.
Marokkaanse die heel veel kanker roepen. Goed hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar je kan niet ontkennen dat juist dit soort series iets aanwakkeren bij toch al kansloze straatjeugd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marokkaanse die heel veel kanker roepen. Goed hoor
Ik heb al 50 mensen doodgereden omdat ik Carmageddon speelde.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh die verheerlijking van geweld een het gevolg zie je toch overal terug. De personages uit dit soort series zijn rolmodellen voor de Marokkaanse jeugd.
Ja laten we geweld verbieden in films en seriesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh die verheerlijking van geweld een het gevolg zie je toch overal terug. De personages uit dit soort series zijn rolmodellen voor de Marokkaanse jeugd.
Mwah, dit is al zo vaak onderzocht. Toen met Columbine hadden ze het ook over Call of Duty wat HET gevaar en de oorzaak was geweest, is echt onzinquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar je kan niet ontkennen dat juist dit soort series iets aanwakkeren bij toch al kansloze straatjeugd.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:33 schreef pferdfahrer het volgende:
Is maar één oplossing om dit allemaal effectief tegen te gaan en dat is drugs te legaliseren, maar dan wel gewoon goede drugs maken als staat en niet met van die halfbakken tyfuszooi aankomen want dan gaat het alsnog de illegaliteit in voor sterker spul.
Je kan CoD niet vergelijken met een serie als Mocro Mafiaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, dit is al zo vaak onderzocht. Toen met Columbine hadden ze het ook over Call of Duty wat HET gevaar en de oorzaak was geweest, is echt onzin
Monkey see, monkey doquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja laten we geweld verbieden in films en seriestering
Waarom niet? Dat level op het vliegveld was toch bijzonder realistischquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je kan CoD niet vergelijken met een serie als Mocro Mafia
No Russianquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat level op het vliegveld was toch bijzonder realistisch
Wel toffe missie, zeer van genoten en vaak over gedaan :pquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb daar geen schot gelostquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gutmensch.quote:
+1quote:
Was gewoon nutteloos ookquote:
Italie heeft het moeilijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als italie doorgaat bestel ik 3 pizzas en extra friet
Nouja vond vooral teleurstellend dat ik soldier of fortune 1 en 2 gewend was waar de ledematen en darmen er tenminste uitgeknald konden worden. Hier schiet je met een machinegeweer en er gebeurt geen kut.quote:
Pfoe idd ja soldier of fortunequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nouja vond vooral teleurstellend dat ik soldier of fortune 1 en 2 gewend was waar de ledematen en darmen er tenminste uitgeknald konden worden. Hier schiet je met een machinegeweer en er gebeurt geen kut.
Omdat het nergens toe leidde. Het had geen toevoeging, behalve sensatie. Vind zo'n gamelevel zieker dan Mocro Maffiaquote:
Omdat je undercover zat bij een Russische groepering en zo hun vertrouwen won duhquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom onschuldige mensen neerschieten
Mijn opa is overleden tijdens de holocaust ja, van de wachttoren gekankerdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit bij jou natuurlijk een beetje in de genen gezien je opa z'n werk tijdens de holocaust
Ja goed gelukt vriendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat je undercover zat bij een Russische groepering en zo hun vertrouwen won duh
Gvd vet man.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het nergens toe leidde. Het had geen toevoeging, behalve sensatie. Vind zo'n gamelevel zieker dan Mocro Maffia
Uiteindelijk niet echt neequote:
In GTA probeer ik honden te ontwijken met auto welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gvd vet man.
En wtf lekker erg man.. in gta doe je niet anders dan onschuldigen neerknallen
Goeie grap haagsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden tijdens de holocaust ja, van de wachttoren gekankerd
Zeker 2nd amendment per direct invoerenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
Jullie denken zeker ook dat wapenbezit het er veiliger op maakt, want je moet jezelf toch kunnen beschermen.
Ik rijd alles dood wat ik ziequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In GTA probeer ik honden te ontwijken met auto wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |