Zonde, die Dima was wel een goede keuz geweest. Heeft een hoop Monopoly geld, big spender ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb mijn lesje geleerd en spreek niet meer met mensen van Fok! af.
Goed verhaalquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:43 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zonde, die Dima was wel een goede keuz geweest. Heeft een hoop Monopoly geld, big spender ook.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb mijn lesje geleerd en spreek niet meer met mensen van Fok! af.
Want je kan een les trekken uit afspreken met Braddie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vertel vertel vertelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heeft ze met braddie afgesproken?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want je kan een les trekken uit afspreken met Braddie?
Oké dat is minder. Heb zelf ook wel vaak met Fokkers gemeet en gedate en heb er vrijwel alleen maar goede ervaringen mee gehad. Negatieve ervaringen kunnen IRL of met een datingapp natuurlijk net zo goed gebeuren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:42 schreef Moonlight het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is waar!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oké dat is minder. Heb zelf ook wel vaak met Fokkers gemeet en gedate en heb er vrijwel alleen maar goede ervaringen mee gehad. Negatieve ervaringen kunnen IRL of met een datingapp natuurlijk net zo goed gebeuren.
En van jou moeten we een hoop verwachten?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ja, dus verwacht er qua uiterlijk niet teveel van. Bespaart je de moeite.
Nee eigenlijk heel weinig, als ik knap was zat ik niet op fokquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En van jou moeten we een hoop verwachten?
Er zitten genoeg mooie mensen op FOK!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:53 schreef pferdfahrer het volgende:
Nee eigenlijk heel weinig, als ik knap was zat ik niet op fok
Jezelf lekker aan het afberen in KPD?!!quote:
Ik heb wel een mooi innerlijk vind ik zelf, kan mij goed inleven in de pijn en problemen van een ander. Hmm, nee, ben eigenlijk ook wel mooi van buiten. Knap, nee dat niet, Brad Pitt is bijvoorbeeld knap.quote:
Ja die reacties zijn echt om te huilenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet. Enge bedoening daar
Mmmmmmm mooie vlezige borsten zegquote:
Zo danquote:
Weet niet of dat magquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:59 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
doe eens paardenkutjes in de OP dan
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mmmmmmm mooie vlezige balletjes zeg
Zo cringe hequote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo dan![]()
Lekker hoor![]()
Wat een fijn begin van mijn zondag![]()
Wij zijn Braddie!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, echt te treurig voor woorden gewoonquote:
Dacht had nog groenten in huis maar helaas. Ben te lui om naar supermarkt te gaan dus dan maar zonderquote:
vaak als ze gedumpt zijn posten ze ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, echt te treurig voor woorden gewoon
En daar posten ook alleen maar wanhopige, lelijke mensen van wat ik er ooit van gezien heb
En vrouwen die zwaar verlegen zitten om aandacht
Gewoon van die semi half ingezakte medium-sized tieten op zon lvl 1 chubbylichaamquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
wat zijn jullie favoriete vorm van tieten
mijne torpedotits
K heb geen toegang tot kpd helaas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, echt te treurig voor woorden gewoon
En daar posten ook alleen maar wanhopige, lelijke mensen van wat ik er ooit van gezien heb
En vrouwen die zwaar verlegen zitten om aandacht
Namen en rugnummers graagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:02 schreef Dimachaerus het volgende:
en ook als ze gedumpt zijn zijn ze opeens weer te vinden in allerlei sc's
allemaal hoeren met hun halve kont die openstaat
Heb je Braddie aangeraaktquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een fotootje van je moeder.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Weet niet of dat mag
@:pharkus ? Mag zo'n lekker strak paardenkutje in de OP? gewoon een full body he niet zo'n close-up van die gigantische clit
Zoals @Moonlight na haar relatie met Braddiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:02 schreef Dimachaerus het volgende:
en ook als ze gedumpt zijn zijn ze opeens weer te vinden in allerlei sc's
allemaal hoeren met hun halve kont die openstaat
Hebben ze geneukt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoals @:Moonlight na haar relatie met Braddie
Had je die niet meteen vanmorgen van het nachtkastje van m'n vader kunnen meenemen dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een fotootje van je moeder.
Hij zegt van wel en hij liegt NOOIT.quote:
Je mag in KPD sowieso niet negatief zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo dan![]()
Lekker hoor![]()
Wat een fijn begin van mijn zondag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |