Moet @pferdfahrer ook terminale longkanker gaan faken dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:32 schreef Boze_Eend het volgende:
beter neemt hij een voorbeeld aan Mikeytt
miemiemiemiemiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
En ik krijg een ban van 3 dagen voor racistisch gepost omdat ik zeg wat er in dit filmpje wordt gezegd
ik ga zometeen een uurtje sporten mag ik je dan mentionen? en ik zie dat je mij niet meer mentionedquote:
Mijn excuses, ik vergeet steeds dat jij bestaatquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ga zometeen een uurtje sporten mag ik je dan mentionen? en ik zie dat je mij niet meer mentioned![]()
Ja lekker boeiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bans worden niet besproken mag niet van @:ggmm
Zo he, we hebben een badass over herequote:
Pizza tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft de bretsj gister zowaar salade gegeten?
hij heeft mij verbannenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Misschien wil debradge wel met je chillen
wil je wel met mij chillen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Paar blaadjes sla op z'n pizza shoarmaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft de bretsj gister zowaar salade gegeten?
Wijs die jongen nou niet af, zo creëer je een Rodger voedingsbodem.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Speknekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die nek en kin van hem groeien meer en meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |