Ik had een stapeltje dozen bewaard van mijn online bestellingen. Die zijn inmiddels helemaal op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:20 schreef Dazalbest het volgende:
Voor nu alleen kopers uit Nederland maar Vinted maakt indd het verzendbewijs dus zal wel goedkomen, ook wanneer het naar het buitenland moet.
Nog tips voor het verpakken van spullen?
Benieuwd hoe de eerste zendingen gaan
Vuilniszak lijkt iig iets steviger dan de plastic tas van jumbo waar ik het in ontvingquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ik had een stapeltje dozen bewaard van mijn online bestellingen. Die zijn inmiddels helemaal op.
Nu moet ik dus een beetje creatief zijn en ook maar eens inpakken met stevig papier/ plastic tasjes.
Ik ontvang zelf vaak de kleding in kartonnen dozen, maar heb ook wel een keer een stapel kleding ontvangen in een (dubbele) vuilniszak. Dat vond ik wel minder, maar goed
Het is goed gekomenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zoek altijd de maattabel op op de website van het merk. Misschien heb je hier iets aan?
https://pepaloves.com/es/content/4-guia-de-tallas
XS is dus volgens hun maat 36 dus sowieso een maat groter kopen. Vraag ook een foto van het maatlabel als de maat op het label niet duidelijk is aangegeven in de advertentie.
Dit is op zich wel handig als je wat duurdere kleding verkoopt inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:20 schreef mrPanerai het volgende:
Ik heb op Ali een berg verzendtasjes besteld.
handig om losse stuks mee te verzenden
[ afbeelding ]
Dit ja, met benzinekosten voor het brengen naar postpunt hou je weinig over voor de moeite... dan geef ik het liever gratis weg via een kledingbank..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:00 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Dit is op zich wel handig als je wat duurdere kleding verkoopt inderdaad.
Ik verkoop regelmatig shirtjes en truitjes voor 1 a 1,50 euro. Als ik daarvan 15 cent betaal aan het uitprinten en 45 cent aan deze zakjes, kan ik beter die moeite niet doen haha.
Maar wel handig voor eventueel merkkleding.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:05 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit ja, met benzinekosten voor het brengen naar postpunt hou je weinig over voor de moeite... dan geef ik het liever gratis weg via een kledingbank..
De losse topjes verkopen is inderdaad alleen leuk in een bundel merk ik. Heb wel wat duurdere spullen erop staan en wilde het even aanzien... wel wat spullen verkocht gelukkig maar twijfel of ik er nog een foto ronde op waagquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:13 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]Als ik kleding nog maar ¤1,50 waard van, dan zou ik het niet eens meer op Vinted proberen te verkopen, maar direct bij de kringloop afgeven. Ik verkoop enkel kleding die ik nog minstens ¤10 waard vind.
Als je het in bundels verkoopt levert het wel wat op moet ik zeggen en kunnen mensen gebruik maken van de bundelkorting. Ik heb laatst een bundel verkocht van 22 euro met allemaal kleren waar ik 1 a 2 euro voor vroegquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:13 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]Als ik kleding nog maar ¤1,50 waard van, dan zou ik het niet eens meer op Vinted proberen te verkopen, maar direct bij de kringloop afgeven. Ik verkoop enkel kleding die ik nog minstens ¤10 waard vind.
Dit ook, we doen 1 x per jaar mee aan de rommelmarkt, daar gaan de stukken van minder dan 5¤ heenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:13 schreef margaretha_01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |