Benieuwd hoe AZ het de komende jaren gaat doen. Denk eerlijk gezegd dat ze wel weer wegzakken. Zo’n ‘toptalent’ Stengs gaan ze ook niet meer dan 10 voor vangen denk ik zo.quote:
ja hun spelers kapitaal heeft wel een tikkie gekregen en dat is ook terecht omdat er werkelijk geen enkele AZ speler ooit geslaagd is in het buitenland, Atalanta schijnt in de markt te zijn voor Koopmeiners maar die betalen ook geen hoofdprijzenquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd hoe AZ het de komende jaren gaat doen. Denk eerlijk gezegd dat ze wel weer wegzakken. Zo’n ‘toptalent’ Stengs gaan ze ook niet meer dan 10 voor vangen denk ik zo.
Dat interesseert mij nou echt helemaal niks.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd (mocht Bizot vertrekken) wie ze als keeper gaan halen bij AZ.
Dat is niet verboden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat interesseert mij nou echt helemaal niks.
Weghorst is geslaagd. Of bedoel je jeugdspelers?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hun spelers kapitaal heeft wel een tikkie gekregen en dat is ook terecht omdat er werkelijk geen enkele AZ speler ooit geslaagd is in het buitenland, Atalanta schijnt in de markt te zijn voor Koopmeiners maar die betalen ook geen hoofdprijzen
Waarom zou Bizot vertrekken?quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd (mocht Bizot vertrekken) wie ze als keeper gaan halen bij AZ.
dat is een hele lijstquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weghorst is geslaagd. Of bedoel je jeugdspelers?
Ik lees het, nou lijkt mij voor AZ wel één van de laatste zorgen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Olympiakos wil Bizot en Bizot wil Olympiakos.
Ik snap je, maar dat is wel een recent voorbeeld. Het is niet alsof ze ieder jaar 10 spelers voor veel geld naar het buitenland sturen, dus een goeie ervaring kan veel doen voor het imago van een club (in Duitsland in het geval van Weghorst).quote:
jup, privileges en mooie stoeltjes o.aquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste zal zeker. En op zich kan ik die eis nog wel snappen. Als je er dan toch miljoenen in gaat steken wil je niet dat de eerste miljoenen opgaan aan spelers die geen functie meer hebben.
Al met al blij dat het nu gewoon Rotterdammers zijn. Ook geen garantie voor succes natuurlijk, maar je weet wel dat er een grote kans is dat er meer bij komt kijken dan jagen op winst in de toekomst.
en hij is ook niet opgeleid bij AZ maar goed de uitzondering op de regelquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dat is wel een recent voorbeeld. Het is niet alsof ze ieder jaar 10 spelers voor veel geld naar het buitenland sturen, dus een goeie ervaring kan veel doen voor het imago van een club (in Duitsland in het geval van Weghorst).
In de Premier League zullen ze niet snel meer bij AZ uitkomen inderdaad met Altidore, Janssen en Jahanbakshshs
Denk dat vooral dat het doel moet zijn. Ben nog altijd erg te spreken over de richting van ons beleid deze zomer (met name de scouting lijkt zich echt te ontwikkelen) maar situatie blijft benard, we kunnen maar enkele miljoentjes uitgeven en bij precies de spelers die we eigenlijk moeten verkopen om te investeren (Kökcü en Senesi) zit nog wel een behoorlijke groei in.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een paar goede aankopen met doorverkoop waarde verder zijn we ook PSV opeens voorbij in zo'n geval (op alle fronten).
Daar zit Stefan de Vrij ook al in:quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lijkt wel een foute boyband foto.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zit Stefan de Vrij ook al in:
[ instagram ]
Lekker chillen in een bergriviertje, niks mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |