Hello maantjequote:
Hey ceedeetjequote:
Maar ook balsturig dus zelfs als ze het weten kunnen ze er lak aan hebbenquote:
even opgezocht...dat klinkt wel leuk. Misschien dat ik het ook ga proberen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben een leuke serie aan t kijken op Netflix Biohackers heet het
Dat is waarquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ook balsturig dus zelfs als ze het weten kunnen ze er lak aan hebben
Kijkt wel lekker weg, is wel een Duitse serie. Morgen komt Seizoen onlinequote:Op donderdag 8 juli 2021 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
even opgezocht...dat klinkt wel leuk. Misschien dat ik het ook ga proberen.
M'n broertje was er een paar weken terug en die zei dat ze daar best streng op waren. Tegen de bezoekers bedoel ik danquote:
Leuk veel plezier!quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:27 schreef engine het volgende:
Ik ga naar de Apenheul volgende weekzin in
Dankjequote:
Kan ik meteen m'n Duits een beetje oefenenquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijkt wel lekker weg, is wel een Duitse serie. Morgen komt Seizoen online
Op naar het terras!quote:
Dat ze 1,5m afstand houden van de apen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
M'n broertje was er een paar weken terug en die zei dat ze daar best streng op waren. Tegen de bezoekers bedoel ik dan
Ja dan moet je weglopen als een aapje wil knuffelen denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ze 1,5m afstand houden van de apen?Maar sommige aapjes lopen los rond, dan gaat dat best lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |