Goed gedaaaan!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tweede vaccinatie is ook gelukt![]()
Aardige jongen. voelde het bijna niet.
mocht ditkeer na 10 minuten wachten al weg.
Volledig gevaccineerd![]()
![]()
vakantie geboekt.
Mooi zoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tweede vaccinatie is ook gelukt![]()
Aardige jongen. voelde het bijna niet.
mocht ditkeer na 10 minuten wachten al weg.
Volledig gevaccineerd![]()
![]()
vakantie geboekt.
Dan ben je wel een laatbloeier zeg.quote:
Ja daggg, doe het juist voor de lijstquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Dan ben je wel een laatbloeier zeg.![]()
Vind je het erg dat ik je niet meer opneem in het lijstje?
Ik vond het wel een mooi moment om te stoppen met registreren, nu alles zwart (gevaccineerd) was.
Het is wel mooi geweest met deze lijst.
Toegevoegd aan DE LIJST.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja daggg, doe het juist voor de lijst
Geen idee, ga morgen vrij binnenlopen dan hoor ik het wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Toegevoegd aan DE LIJST.
Wanneer is je 2e als je die krijgt? Vermeld ik die ook meteen.
En hoe was de prik? Goed dat je bent gegaan, beter laat dan nooit.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geen idee, ga morgen vrij binnenlopen dan hoor ik het wel.
En thanks!
Prima, nu wel spierpijn in de bovenarm, maar niets ernstigsquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:01 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En hoe was de prik? Goed dat je bent gegaan, beter laat dan nooit.
En wanneer is de tweede?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Prima, nu wel spierpijn in de bovenarm, maar niets ernstigs
Mooi zo, verder geen last meer van gehad hopelijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Prima, nu wel spierpijn in de bovenarm, maar niets ernstigs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |