Schakelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zal net zo lang door blijven zuigen tot dat hij ze maakt. jij bent echt niet de wijze man in dit verhaal gappie
Eetsmakelijk duudjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:21 schreef dud0r het volgende:
jongens gedragen jullie je even. ik ga even de stad in om te lunchen
dit dusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
Er is maar een of enkele personen die raar doen en dan moet iedereen voor boeten...
fogel heeft laatste postquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als jij niet de laatste post had zat jij te huilen hoor
Ja de DT dan ook goedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fogel heeft laatste post
Haha ja dat was alleen van vannacht en vanochtendvroeg he, SWJ Flippieee en ik slapen dan gewoonquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alle respect voor jou Paul verder,maar er zitten meerdere mods op dit topic.En jullie laten het oplopen tot 60.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zal net zo lang door blijven zuigen tot dat hij ze maakt. jij bent echt niet de wijze man in dit verhaal gappie
Je post wel tijdschema`s wie in de nacht dienst hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ja dat was alleen van vannacht en vanochtendvroeg he, SWJ Flippieee en ik slapen dan gewoon
dan nog kan je dts open laten voor anderen ... want je kon vanmorgen meteen zien wie wat hoequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ja dat was alleen van vannacht en vanochtendvroeg he, SWJ Flippieee en ik slapen dan gewoon
Geef.quote:
Dat was al lang niet meer nacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan nog kan je dts open laten voor anderen ... want je kon vanmorgen meteen zien wie wat hoe
Nee geen tijd voor nu en de rest ook niet, dus we gaan dit later vandaag oppakken en DTS is gewoon een daggie dicht GENOEG IS GENOEGquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan nog kan je dts open laten voor anderen ... want je kon vanmorgen meteen zien wie wat hoe
Leave.quote:
losquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:27 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder maak ik geen woorden vuil aan personen die doodsverwensingen goed proberen te praten.
Er gaan vast wel een paar op vakantie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:27 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder maak ik geen woorden vuil aan personen die doodsverwensingen goed proberen te praten.
laat los aub wordt naar gekekenquote:
je hebt het Top gedaan Marioquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef mario390 het volgende:
ik heb maar 10 keer gezegt
doet stoppen met ruzie
Ging veel te lang door werd ook groverquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef mario390 het volgende:
doet stoppen met ruzie
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij zit @:Fogel al zijn overwinning te vieren van deze maand met een biertje in de tuin![]()
![]()
Jij was goed bezig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef mario390 het volgende:
doet stoppen met ruzie
Huh, wat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij zit @:Fogel al zijn overwinning te vieren van deze maand met een biertje in de tuin![]()
![]()
Ik denk maar eentje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er gaan vast wel een paar op vakantie.
Ik weet wat ik aan jou heb dame.quote:
je had de laatste post in DTSquote:
dan ook niet blijven herhalen Jochemquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Één simpel excuusje was voldoende geweest, maar ja.
Nu pasta
Klopt marioquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:29 schreef mario390 het volgende:
doet stoppen met ruzie
quote:
Ahzo, mja, dat zijn geen "eerlijke punten", dus die mogen er gewoon weer vanaf.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je had de laatste post in DTS
dus dat loopt lekker op zo![]()
![]()
bij een nieuwe post zie je pas hoeveel erbij komtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:35 schreef Moonlight het volgende:
Volgens mij doet de puntentelling het niet want Fogel heeft maar +2 vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |