Dat is toch 9 renners kiezen aan het begin van de tour?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:37 schreef meneerfiets het volgende:
Doet er iemand van jullie mee aan de Sporza tourmanager?
12 en dan 4 in de bus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch 9 renners kiezen aan het begin van de tour?
Aangezien er in iedere voorbeschouwing van R_R weer een hoop departementsnamen voorbij komen vroeg ik me af of ik ze goed zou kunnen plaatsen op de kaart. Wat is dat moeilijk zegquote:
Kees zelf zeer zeker niet, maar z'n trein wel. Hij zit eigenlijk steeds in perfecte positie als hij aan moet gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cees Bol schaal ik wel een tikje hoger in dan Andre Greipel en Mes Pildaursen. DSM heeft 5 man meegenomen voor Bol dan is het beetje gek als je hier niets doet.
[..]
Ja ik begrijp het idee. Maar dat is dan stukje blufpoker met wegdoen van een potentiele ritzege.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer voor de 9e plaats van Dommy. Die er trouwens nog altijd niet geweest is
Dannie heeft een grote motor, schijnbaar. Heeft hij tijdens z'n gehele carrière goed verborgen weten te houden.quote:Sprinter Van Poppel komt nog niet uit de verf
Van Poppel kwam in zijn derde Ronde van Frankrijk als de beoogde sprinter van de ploeg nog niet echt uit de verf in de massale aankomsten van deze editie. Zijn beste klassering behaalde hij in Chateauroux, finishplaats van de zesde etappe (winst Mark Cavendish): 16e. In Fougères (145e) en daags ervoor in Pontivy. Door de eliminatie van bijvoorbeeld tweevoudig ritwinnaar Arnaud Demare en diens landgenoot Bryan Coquard (beiden zondag te laat binnen in de negende etappe) is het legertje spurters weer wat uitgedund. Mogelijk leidt dat tot wat minder gedrang op de voorste rijen, zodra de finale aanbreekt.
“Danny is iemand met een grote motor, maar waar hij moeite mee heeft is zijn weg zoeken in het geduw en getrek. Daarom blijft hij erg afhankelijk van een goede sprinttrein die hem vrij kan afzetten om te gaan”, weet Wanty’s performance manager Aike Visbeek. “Als hij weinig mensen voor zich ziet, sprint hij doorgaans mee om de prijzen.”
Dommie heeft moeite met het geduw en getrek, daarom gaat hij volgend jaar de sprint aantrekken bij Bora hahaha.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dannie heeft een grote motor, schijnbaar. Heeft hij tijdens z'n gehele carrière goed verborgen weten te houden.
50% vind ik al heel knap!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien er in iedere voorbeschouwing van R_R weer een hoop departementsnamen voorbij komen vroeg ik me af of ik ze goed zou kunnen plaatsen op de kaart. Wat is dat moeilijk zeg
https://www.sporcle.com/g(...)rtment-picture-click
Ik ben benieuwd hoe ver jullie komen, ik haalde 50%. Van @:Rellende-Rotscholier verwacht ik natuurlijk een 100% score
Poeh, dat gaat bij mij een hele hoop o ja's opleveren. Als ik de departementen lees dan herken ik ze globaal wel maar waar ze precies zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien er in iedere voorbeschouwing van R_R weer een hoop departementsnamen voorbij komen vroeg ik me af of ik ze goed zou kunnen plaatsen op de kaart. Wat is dat moeilijk zeg
Ik ben benieuwd hoe ver jullie komen, ik haalde 50%. Van @:Rellende-Rotscholier verwacht ik natuurlijk een 100% score
Of dat hij niet gelooft tot in Parijs te gerakenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je denkt dat hij niet gaat winnen?
Hij is nog steeds favoriet, maar als hij de groene trui wil winnen dan kan hij dit soort tussensprints niet laten liggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je denkt dat hij niet gaat winnen?
Vooral vreemd dat hij niet eens een mini-inspanning doet voor plek X.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is nog steeds favoriet, maar als hij de groene trui wil winnen dan kan hij dit soort tussensprints niet laten liggen.
33/96quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet te doen...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mini-inspanningquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat hij niet eens een mini-inspanning doet voor plek X.
Maar voor vandaag zegt het niet zo veel denk ik.
Dit is echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |