SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn mensen in elkaar gemept (oa in India) omdat ze met een regenboogpas betaalden.quote:
in India zou ik sowieso niet rond gaan lopen als vrouwquote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zijn mensen in elkaar gemept (oa in India) omdat ze met een regenboogpas betaalden.
Mensen zijn gek
Ik voel vooralsnog überhaupt niet zo de behoefte om naar India te gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:42 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
in India zou ik sowieso niet rond gaan lopen als vrouw
maar in Oost-Europa kunnen ze er ook iets van
Of je moet op Indiase mannen vallen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:42 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
in India zou ik sowieso niet rond gaan lopen als vrouw
maar in Oost-Europa kunnen ze er ook iets van
een van de laatste landen op de wereld waar ik naartoe zou gaan. In London zijn er ook al genoeg indiersquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel vooralsnog überhaupt niet zo de behoefte om naar India te gaan.
nee dankjequote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je moet op Indiase mannen vallen.
Wel erg groen en maatschappelijk verantwoord hoor, dat Bunqquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel vooralsnog überhaupt niet zo de behoefte om naar India te gaan.
hipsterbanken doen het best goed in NLquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel erg groen en maatschappelijk verantwoord hoor, dat Bunq
Ja, ik ben geen hipster. Als ik een bankrekening kon openen bij Shell, zou ik het doen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:51 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
hipsterbanken doen het best goed in NL
Hipstegritte.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ik plant ook bomen, zou mij allemaal iets minder boeienquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een pas van Shell. Kan er niet mee pinnenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen hipster. Als ik een bankrekening kon openen bij Shell, zou ik het doen.
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik plant ook bomen, zou mij allemaal iets minder boeien
Ik ging voor de minimaal 15 bankrekeningen![]()
Overzicht
mensen die voor zichzelf na kunnen denken en persoonlijkheid hebben. uiterlijk kan het alle kanten opquote:
Ik heb nog ergens een pasje van Esso. Misschien kan ik er nog mee naar binnen in Boedapestquote:Op maandag 5 juli 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel een pas van Shell. Kan er niet mee pinnen
Bij Bunq gaat er alleen geld uit, dan ben je niet de beste bank in de wereld. Garantiestelsel is wel een godsgeschenk.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen hipster. Als ik een bankrekening kon openen bij Shell, zou ik het doen.
Dat trek ik niet meerquote:Op maandag 5 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb één bankrekening. Dat is pas overzicht
Ik moest dit drie keer lezen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat trek ik niet meer![]()
Ik heb zeg maar semi soort van gat en dat zit een beetje in mijn hand
@Ygrittequote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Bij Bunq gaat er alleen geld uit, dan ben je niet de beste bank in de wereld. Garantiestelsel is wel een godsgeschenk.
Volgens mij steekt Ali er nog steeds privé moneyz inquote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Bij Bunq gaat er alleen geld uit, dan ben je niet de beste bank in de wereld. Garantiestelsel is wel een godsgeschenk.
snap ik. Kun je op 3 plekken rood staan.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij steekt Ali er nog steeds privé moneyz in. Maar inderdaad DSG dus YOLO
![]()
Ik heb nog wel 2 reservebanken overigens
Ik maak mij daar (nu) niet zo druk om. Wordt het ineens een hele andere bank, ga ik ergens anders heen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:00 schreef theSlowRush het volgende:
over 1-2 jaar is het niet meer bank of the free, dan komt er een investeerder. Kan niet bezig blijven de winst uit TransIP in zijn bank te stoppen
Oh zo doe jij dat?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
S
[..]
snap ik. Kun je op 3 plekken rood staan.
weinig om je druk over te maken als consumentquote:Op maandag 5 juli 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik maak mij daar (nu) niet zo druk om. Wordt het ineens een hele andere bank, ga ik ergens anders heen.
Vooralsnog vind ik het vooral erg makkelijk en praktisch.
Zit niet voor niks op de camping.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zo doe jij dat?
Waar je geen geld voor hebt moet je niet kopen
Ik heb vroeger ook wel eens ‘exotische’ gehad omdat die dan een leuk rentepercentage hadden. Nou ja…. Dat was ooitquote:Op maandag 5 juli 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf gewoon bij de ING. Had vroeger nog rekeningen bij ABN Amro en Aegon, maar die heb ik allemaal opgedoekt.
centjes op IJsland?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook wel eens ‘exotische’ gehad omdat die dan een leuk rentepercentage hadden. Nou ja…. Dat was ooit
Ook geld bij Aegon gehad tot dat ze die rekening opzegde. Nu merendeel weggezet o.a. in aandelen. Afgelopen jaren goed verdient, zonde om geld "dood" op je rekening te hebben.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf gewoon bij de ING. Had vroeger nog rekeningen bij ABN Amro en Aegon, maar die heb ik allemaal opgedoekt.
balliequote:
Even kwijt wie pluisje is?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ballie
ik heb geen zin om terug te lezen maar hoe is het met pluisje?
blond, was moe na werk, ging liever op de bank zitten dan daten met jou.quote:
oh diequote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blond, was moe na werk, ging liever op de bank zitten dan daten met jou.
Zeiksnor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die![]()
ja niks geworden. date daarop wilde hij niet buiten afspreken want dat was voor een verder stadium ofzo, dat deed je als je echt aan het daten was
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die![]()
ja niks geworden. date daarop wilde hij niet buiten afspreken want dat was voor een verder stadium ofzo, dat deed je als je echt aan het daten was
lekkerlang dates uitzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekkerlang dates uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekkerlang dates uitzoekenWat in die spoiler stond, zei ik al bij mezelf, voordat ik de spoiler opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat zijn dit voor leugens.quote:
echt he?quote:
Volgens mij trapt d'r baas daar niet in.quote:
Zielig hees snikkerig piepstemmetje opzetten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij trapt d'r baas daar niet in.
Dat was m'n grap.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:35 schreef Easy-Rider het volgende:
De kuikentjes groeien hard, 4 van de 6 hebben het overleefd
Deze combinatie van posts.quote:
quote:
Beetje mayo over de 4 kuikentjes en je komt een eind.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:35 schreef Easy-Rider het volgende:
De kuikentjes groeien hard, 4 van de 6 hebben het overleefd
Kantinekoks weten alleen maar hoe ze met poeder en heet water soep moeten maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:38 schreef Easy-Rider het volgende:
Zou het kunnen vragen aan de kantinejufvrouw,Ik weet niet hoe waterhoen smaakt
Naja, je hád gezegd dat je tijd terugkreeg voor die lange dagen, dus echt verbazen doet het me ook weer niet.quote:
Als waterzooi, maar dan met pootjes?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:38 schreef Easy-Rider het volgende:
Zou het kunnen vragen aan de kantinejufvrouw,Ik weet niet hoe waterhoen smaakt
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Van half tien tot half vijf meetings.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie de kuikentjes al naar lucht happen onder de mayonaise, bellenblazen en af en toe een laatste wanhopig piepje van paniek.
Ik zie de kuikentjes al naar lucht happen onder de mayonaise, bellenblazen en af en toe een laatste wanhopig piepje van paniek.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
'' zo, en nu een beetje poeder over de hoen'
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze het gepland.quote:
Ik heb er net al eentje afgezegd want ik was dubbel geboekt. En ik zie nog een andere die ik misschien kan skippenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij kunnen er best een paar vanaf
ik weet niet hoe ik dit moet lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Easy, je mag mijn hoen wel eten hoor. Snachts was die weer bezig.
Allemaal gekke mensen daar in Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gisteren mijn collega verteld over een palingbeestje. ze keek niet eens raar op
Denk dat het oo helemaal niet nodig is. Nederland vergaderland.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er net al eentje afgezegd want ik was dubbel geboekt. En ik zie nog een andere die ik misschien kan skippen
Dit is toch geen leven?
Is een beetje doordat ik in twee teams zit. Dan heb je ook twee keer teamoverleg en zo. Maar we vergaderen ons sowieso suf hier.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het gepland.Vanmiddag heb je toch niets meer aan zo.
ja klopt wel een beetjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal gekke mensen daar in Rotterdam.
Ze leest mee hier.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gisteren mijn collega verteld over een palingbeestje. ze keek niet eens raar op
worden er notulen gemaakt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het oo helemaal niet nodig is. Nederland vergaderland.
Goed geïntegreerde snackquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt wel een beetjeDaarom denken ze ook dat ik een rotterdammert ben
Wie zou het zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze leest mee hier.
Hallooooo balliecollega
Wordt er ook verwacht dat je actief meedoet aan alles of mag je ook luisteren?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een beetje doordat ik in twee teams zit. Dan heb je ook twee keer teamoverleg en zo. Maar we vergaderen ons sowieso suf hier.
Nee,het zijn wel actieve meepraatmeetingsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt er ook verwacht dat je actief meedoet aan alles of mag je ook luisteren?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee,het zijn wel actieve meepraatmeetings
Herkenbaar en de overleggen zouden veel korter kunnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een beetje doordat ik in twee teams zit. Dan heb je ook twee keer teamoverleg en zo. Maar we vergaderen ons sowieso suf hier.
Ik zou dat hok nooit meer uitkomenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar en de overleggen zouden veel korter kunnen.
Kun je nagaan hoe dat met live -overleggen gaat.
als ze daarvoor niet al in de shredder gedaan zijn bedoel je.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
In zo'n lekker zweet-vergaderhok met 0,0 frisse luchtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou dat hok nooit meer uitkomen
Ja. Ik heb jarenlang in een SC gezeten waar er meerdere zaten die álles lazen en twee keer postten. En dan liefst met zo ongeveer je halve pohi in die post. Doodeng dat soort lui.quote:
Beetje stalkertrekjes zijn datquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb jarenlang in een SC gezeten waar er meerdere zaten die álles lazen en twee keer postten. En dan liefst met zo ongeveer je halve pohi in die post. Doodeng dat soort lui.
Keer een documentaire van gezien, duizenden piephaantjes die vrolijk, levenslustig en blij op een lopende band aan het hupsen waren met aan het einde zo'n enorme shredder en daar kwam dan weer een soort tomatenpuree uitquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als ze daarvoor niet al in de shredder gedaan zijn bedoel je.
Wat is daar nou leuk aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb jarenlang in een SC gezeten waar er meerdere zaten die álles lazen en twee keer postten. En dan liefst met zo ongeveer je halve pohi in die post. Doodeng dat soort lui.
Op die manier ken ik er ook wel een paar ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga even huilen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een documentaire van gezien, duizenden piephaantjes die vrolijk, levenslustig en blij op een lopende band aan het hupsen waren met aan het einde zo'n enorme shredder en daar kwam dan weer een soort tomatenpuree uit![]()
Dit begindeuntje eronder;
Heb ik ook nooit gesnapt.quote:
Ik weet niet of het dezelfde was, maar wel een soortgelijke gezien ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een documentaire van gezien, duizenden piephaantjes die vrolijk, levenslustig en blij op een lopende band aan het hupsen waren met aan het einde zo'n enorme shredder en daar kwam dan weer een soort tomatenpuree uit![]()
@Dittyquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden we hier niet ene Ditty die ook meelurkte? En af en toe wat zei?
ik over 3 minuten en dan houdt het op met overleg voor vandaagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb over een kwartiertje een overleg en in de middag weer.
Blegh.
Ja, ik wil graag dat ze mij kunnen traceren via 5G zendmasten en dat chipje is vervaardigt door Bill Gates, maar dat is eigenlijk geen mens, maar een reptiel. Dat jullie dit nog niet door hebben zeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je dat snapt![]()
jij laat je zeker ook vaccineren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
3 uur overleg is niet eens effectiefquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik over 3 minuten en dan houdt het op met overleg voor vandaag
Beetje jammer dat deze voor 3 uur gepland staat. Nou gaan we dat wel niet halen maar toch
Na 3 minuten ben ik meestal wel klaar met een overlegquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 uur overleg is niet eens effectiefNa 3 kwartier houdt het bij mij wel op hoor
Soms voel ik me dan weleens uitzoomen uit zo'n vergadering en dan hoop ik dat niemand het merkt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 3 minuten ben ik meestal wel klaar met een overleg
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag dat ze mij kunnen traceren via 5G zendmasten en dat chipje is vervaardigt door Bill Gates, maar dat is eigenlijk geen mens, maar een reptiel. Dat jullie dit nog niet door hebben zeg.
Wakker worden, schapen!Niks Bill Gates, Dolly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je kunt eendagskuikens gewoon per kilo in zak kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt eendagskuikens gewoon per kilo in zak kopen
Handig als je een slang hebt I guess?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wanneer heb je weer een bila met ballie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 3 minuten ben ik meestal wel klaar met een overleg
This helps.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal maar eens een broek aantrekken...
of 2 kattenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Handig als je een slang hebt I guess?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt eendagskuikens gewoon per kilo in zak kopen
Vriendin van me zit in de hobbymatige roofvogelbedoening, die is wel eens een zondagochtend bezig met kuikentjes de nek omdraaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in 3 minuten klaarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer een bila met ballie?
Klopt. Het is het 2 wekelijkse teamoverleg, dus het is een half uur slap ouwehoeren over hoe het met iedereen gaat en daarna rammen we de agendapunten er doorheen en dan gaat iedereen weer aan het werk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 uur overleg is niet eens effectiefNa 3 kwartier houdt het bij mij wel op hoor
Jij dacht dat ze hele dag met hanen in de weer was?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn moeder heeft vroeger bij een "kuikenbedrijf" gewerkt. Dacht altijd deze lieve kuikentjes maakte, maar dat was dus niet zo
Achgos.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn moeder heeft vroeger bij een "kuikenbedrijf" gewerkt. Dacht altijd deze lieve kuikentjes maakte, maar dat was dus niet zo
Dat vraagstuk moeten we nog even tackelen, zal er een een balletje over op gooien zodat we de juiste vertaalslag kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer een bila met ballie?
Zet er ondertussen even een pinnetje in.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vraagstuk moeten we nog even tackelen, zal er een een balletje over op gooien zodat we de juiste vertaalslag kunnen maken.
Even de snack over de muur heen werpen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vraagstuk moeten we nog even tackelen, zal er een een balletje over op gooien zodat we de juiste vertaalslag kunnen maken.
Dacht dat de kuikentjes gewoon rond mochten lopen buiten en lief mochten zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze hele dag met hanen in de weer was?
Ik geloof niet dat mijn collega's het echt uitgebreid over het weekend willen hebben, dat scheelt weer slap gezeverquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Het is het 2 wekelijkse teamoverleg, dus het is een half uur slap ouwehoeren over hoe het met iedereen gaat en daarna rammen we de agendapunten er doorheen en dan gaat iedereen weer aan het werk.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat de kuikentjes gewoon rond mochten lopen buiten en lief mochten zijn.
maar jij ziet je collega's op kantoor dus dat scheelt al. bij ons geldt nog steeds dat thuiswerken de norm is dus wij zien elkaar amper.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn collega's het echt uitgebreid over het weekend willen hebben, dat scheelt weer slap gezever
Hoezo dat dan niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn collega's het echt uitgebreid over het weekend willen hebben, dat scheelt weer slap gezever
Ik zie mijn collega's in delen op kantoor. Per dag zijn er 2 collega's ingedeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar jij ziet je collega's op kantoor dus dat scheelt al. bij ons geldt nog steeds dat thuiswerken de norm is dus wij zien elkaar amper.
Als er wordt gevraagd hoe het weekend was door de leidinggevende komt er echt amper antwoord.quote:
oh dat valt dan wel mee inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mijn collega's in delen op kantoor. Per dag zijn er 2 collega's ingedeeld.
Dus eigenlijk zie ik mijn collega's ook amper.
gaat je geen reet aanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er wordt gevraagd hoe het weekend was door de leidinggevende komt er echt amper antwoord.
Toch wel een andere wereld, als je hier geen mooie goede verhalen hebt over het weekend dan krijg je het stickertje van vuige introvert opgeplakt en lopen mensen expres weg bij de koffiemachine als je aan komt lopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er wordt gevraagd hoe het weekend was door de leidinggevende komt er echt amper antwoord.
gezellig welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik geloof niet dat ik 5 dagen in de week trek met alle collega's.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik geloof niet dat ik 5 dagen in de week trek met alle collega's.
Ik ben niet degene die dat vraagt, want mij boeit het niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel een andere wereld, als je hier geen mooie goede verhalen hebt over het weekend dan krijg je het stickertje van vuige introvert opgeplakt en lopen mensen expres weg bij de koffiemachine als je aan komt lopen.
Het is een meeting, geen kringgesprek op de basisschool.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dat vraagt, want mij boeit het niet.
Lekker anoniem in een hoekje de wereld redden, niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel een andere wereld, als je hier geen mooie goede verhalen hebt over het weekend dan krijg je het stickertje van vuige introvert opgeplakt en lopen mensen expres weg bij de koffiemachine als je aan komt lopen.
Dit, kom ter zaken, dan kan ik weer verder.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een meeting, geen kringgesprek op de basisschool.
ik zag niet dat het om een meeting ging?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleren?quote:
Nou ja die zijn er ook die mensen maar die "bestaan niet echt" of zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker anoniem in een hoekje de wereld redden, niets mis mee.
Meetings met Fransen en Spanjaarden beginnen wel altijd als kringgesprek. Daar bel ik tegenwoordig gewoon na 10 minuten in als iedereen of het weer gepraat heeft en dan beginnen we.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze gaat doen. Als ze in bad gaat lijkt me dat niet handigquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze gaat doen. Als ze in bad gaat lijkt me dat niet handig
Ja, bij de koffiezettert is het een ander verhaal, maar in dit geval was het dus meetings.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag niet dat het om een meeting ging?
maar goed: meetings![]()
Het is niet koud, waait alleen hard. Zou niet te dik inpakken of anders iets wat je makkelijk kunt uitdoen.quote:
Ik heb maar even een lange broek aangedaan; moet straks ook de deur uit voor een lunchafspraak.quote:
werkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze gaat doen. Als ze in bad gaat lijkt me dat niet handig
Goed bezig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet koud, waait alleen hard. Zou niet te dik inpakken of anders iets wat je makkelijk kunt uitdoen.
Dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet koud, waait alleen hard. Zou niet te dik inpakken of anders iets wat je makkelijk kunt uitdoen.
Dan zijn kleren wel handig.quote:
"Vertel eens wat over jezelf, WIE BEN JE?"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meetings met Fransen en Spanjaarden beginnen wel altijd als kringgesprek. Daar bel ik tegenwoordig gewoon na 10 minuten in als iedereen of het weer gepraat heeft en dan beginnen we.
Ew.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meetings met Fransen en Spanjaarden beginnen wel altijd als kringgesprek. Daar bel ik tegenwoordig gewoon na 10 minuten in als iedereen of het weer gepraat heeft en dan beginnen we.
en wat is je functie? en met welk doel ben je in deze meetingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Vertel eens wat over jezelf, WIE BEN JE?"
"Alles is nog steeds kut, dus ik doe nog steeds niets spannends".quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin meestal zelf hiermee, altijd leuk die verschrikte gezichtjesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben CE en ik doe dingen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je schrikken met ergernis.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin meestal zelf hiermee, altijd leuk die verschrikte gezichtjes
"Komt die Bossche bol weer aan"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je schrikken met ergernis.
Als ik die zie dan pak ik ze extraquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je schrikken met ergernis.
Ieeeewwww. Ik wil gewoon echt niet meer naar kantoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In zo'n lekker zweet-vergaderhok met 0,0 frisse lucht
Ik zit nu heerlijk thuis, maar was gisteren op kantoor en merk dan toch weer dat als het warmer wordt, ineens mensen vergeten deo te gebruiken. Merendeels zijn ook gewoon vrouwen die naar zweet stinken. Ik snap dat echt niet.
Goeie manier om jezelf te saboteren wel trouwens, mensen die me tot onzin dwingen verliezen snel goodwill hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik die zie dan pak ik ze extra
Dat kan je een aanklacht wegens ongewenste intimidatie opleveren hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik die zie dan pak ik ze extra
Nooit last vanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie manier om jezelf te saboteren wel trouwens, mensen die me tot onzin dwingen verliezen snel goodwill hoor.
waarom niet? dan zit je denk ik op de verkeerde plekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ieeeewwww. Ik wil gewoon echt niet meer naar kantoor
Nee, jij hebt het niet door, da's wat anders.quote:
Kijk uit voor je rug.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
o jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Werkte ooit bij een bedrijf waarbij we èlke ochtend het moesten hebben over de dag ervoor en werd iemand aangewezen die moest zeggen of de targets gehaald waren , en zo niet, waarom dan nieten als je ook maar een paar seconden te laat was voor die meeting kreeg je een "standje" en moest je de volgende dag de collega's op iets trakteren..kutbedrijf
"Omdat we dagelijks tijd kwijt zijn aan deze kutmeeting"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Werkte ooit bij een bedrijf waarbij we èlke ochtend het moesten hebben over de dag ervoor en werd iemand aangewezen die moest zeggen of de targets gehaald waren , en zo niet, waarom dan nieten als je ook maar een paar seconden te laat was voor die meeting kreeg je een "standje" en moest je de volgende dag de collega's op iets trakteren..kutbedrijf
Jezusquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
ik denk dat wij prima zouden kunnen samenwerkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het niet door, da's wat anders.
Ik krijg altijd wel erg positieve feedbackquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het niet door, da's wat anders.
Ik ben heus wel voor een praatje op z'n tijd, maar cut the crap in een overleg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk dat wij prima zouden kunnen samenwerken
Hahaha ja echt he? Hingen ook van die tenenkrommende motivational posters aan de muur in het Engels, en wees ze ff erop dat er in die huge ass woorden een huge ass taalfout zatquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o jahebben ze 3 keer bij mij geprobeerd
weet ik veel waarom die kloot viool z'n werk niet doet, jij bent manager.
precies, voor social calls zijn er wel weer andere gelegenhedenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel voor een praatje op z'n tijd, maar cut the crap in een overleg.
I knowquote:
Ja het sloeg echt helemaal nergens op fake ass wannabe Amerikaans geneuzelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Omdat we dagelijks tijd kwijt zijn aan deze kutmeeting"
Ja, nee?
Ik kan me dat wel voorstellenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Een meeting met mij en je weet het na jaaaaren nog, dat is wel grappig, krijg dat wekelijks wel te horen
klinkt alsof je mensen naar een zaaltje langs de A2 lokt om ze daar matrassen te verkopenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Geef me een uurtje op een goede dag in een zaal met 30 prospects en ik haal een redelijk deel van ze binnen.
Alleen tijdens de eerste lockdown vond ik het rustig op de weg, daarna wel wat minder druk dan voorheen, maar nooit dacht ik dacht: goh wat rustigquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:35 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
klinkt alsof je mensen naar een zaaltje langs de A2 lokt om ze daar matrassen te verkopen
Herbalifequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:35 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
klinkt alsof je mensen naar een zaaltje langs de A2 lokt om ze daar matrassen te verkopen
Maar da's een andere doelgroep.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Geef me een uurtje op een goede dag in een zaal met 30 prospects en ik haal een redelijk deel van ze binnen.
Ik denk wel dat US een goeie MLM'er zou zijn ja.quote:
Die posters hebben wij ook hangen plus de helft van alle led-schermen in Nederland met een hoop zelfbevlekkerij en ik haat dat ook maar sommige klanten krijgen daar echt een huge boner van.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he? Hingen ook van die tenenkrommende motivational posters aan de muur in het Engels, en wees ze ff erop dat er in die huge ass woorden een huge ass taalfout zatwaren toen niet zo blij met mij
Shitquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:35 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Nou, heb er nooit een ladyboner van gekregenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die posters hebben wij ook hangen plus de helft van alle led-schermen in Nederland met een hoop zelfbevlekkerij en ik haat dat ook maar sommige klanten krijgen daar echt een huge boner van.
Bossbabequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat US een goeie MLM'er zou zijn ja.
Stiekem is het gewoon die vent van de waterontharders op RTLquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat US een goeie MLM'er zou zijn ja.
Kaarsje aansteken, lingerie aan, zwoel muziekje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt hier zo donker dat ik bijna een lampje aan wil doen.
Moet ik mij WEER verkleden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaarsje aansteken, lingerie aan, zwoel muziekje.
Ik ken die gast die daar directeur van was, die kwam tijdens verkoopsessies met een Harley het podium oprijden, echt plaatsvervangende schaamte maar ik denk dat jij dat wel tof had gevondenquote:
Die is wel goed, zou er bijna een kopen terwijl ik weet dat ze 0 werking hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon die vent van de waterontharders op RTL![]()
Ik ben ook weer thuis aan het werk..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:37 schreef Wereldgozer het volgende:
nog maar een dagje thuiswerken @:dud0r
gelukkig zijn er wel weer festivals
Dat is Losquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon die vent van de waterontharders op RTL![]()
Ik ben nergens gevoelig voor, zoals je vast weet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken die gast die daar directeur van was, die kwam tijdens verkoopsessies met een Harley het podium oprijden, echt plaatsvervangende schaamte maar ik denk dat jij dat wel tof had gevonden
Gelul de PCR testen zeggen 0,0 meer dus daar mee stoppen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook weer thuis aan het werk..
Volgende week ben ik 2 daagjes een paar uurtjes op kantoor.
Als het die verdriedubbeling van besmettingen door blijft gaan elke week stoppen die festivals ook vanzelf weer
Bikinibabes op het podium die met pannen liepen te dartelen dus ik denk dat je wel een dansje op je stoeltje had gemaakt jij oude boef.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben nergens gevoelig voor, zoals je vast weet.
Oh neequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken die gast die daar directeur van was, die kwam tijdens verkoopsessies met een Harley het podium oprijden, echt plaatsvervangende schaamte maar ik denk dat jij dat wel tof had gevonden
God wat klinkt dat sneuquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bikinibabes op het podium die met pannen liepen te dartelen dus ik denk dat je wel een dansje op je stoeltje had gemaakt jij oude boef.
je mag je lingerie ook uitlatenquote:
Ver-schik-ke-lijke kerel ja, soort Ratelband maal tien maar hij verkocht akelig wat pannetjes, ook echt van die pannen van honderden euro's per stukquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh neewat een cringe wannabe gedrag
Ja maar toch...ik ben gewoon echt allergisch voor dat soort mensen, hahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ver-schik-ke-lijke kerel ja, soort Ratelband maal tien maar hij verkocht akelig wat pannetjes, ook echt van die pannen van honderden euro's per stuk
Ja hmhmquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bikinibabes op het podium die met pannen liepen te dartelen dus ik denk dat je wel een dansje op je stoeltje had gemaakt jij oude boef.
Nee snap ik, hahaha, maar toch sneu dat je een beetje in bikini met pannen rondloopt op een podiumquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer wezen kijken uit nieuwsgierigheid, viel me niet tegen.
In je dromen kan alles toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee snap ik, hahaha, maar toch sneu dat je een beetje in bikini met pannen rondloopt op een podium
Sneu dat dat blijkbaar helpt met de verkopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee snap ik, hahaha, maar toch sneu dat je een beetje in bikini met pannen rondloopt op een podium
Ja dat helemaal jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sneu dat dat blijkbaar helpt met de verkopen.
Zou nu meer done zijn maar zag je toen overal toch? Kijk maar naar de F1 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sneu dat dat blijkbaar helpt met de verkopen.
Daar spelen ze dus op in he.quote:
ik koop m'n pannen gewoon in de winkel. Daar heb ik ze nog nooit in bikini gezien.quote:
Maakt het dat niet minder sneu?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nu meer done zijn maar zag je toen overal toch? Kijk maar naar de F1 bijvoorbeeld.
Ja, dat snap ik.quote:
Ja , loop echt 1000x liever op de F1 rond als ik zo'n chick was dan met pannensetsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nu meer done zijn maar zag je toen overal toch? Kijk maar naar de F1 bijvoorbeeld.
wat staat hier?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , loop echt 1000x op de F1 rond als ik zo'n chick was dan met pannensets
Heb sowieso nog nooit een pan in bikini gezienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik koop m'n pannen gewoon in de winkel. Daar heb ik ze nog nooit in bikini gezien.
Dat Fos rond wil lopen met pannensets op de grid?quote:
werkt altijdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
"Oh, we willen meer kerels lokken, maar hoe? LEKKER WIJF IN BIKINI"
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb sowieso nog nooit een pan in bikini gezien
Woord vergeten, shit happensquote:
M'n koffie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb sowieso nog nooit een pan in bikini gezien
Ik ben wel eens met een hele bus vol pitspoezen naar Spa-Francorchamps gereden op een zondagochtend, dat was aardig vreemd en awkward en leerzaam, times are changing.quote:
Dat lijkt me niet heel praktisch, maar ach, I'll allow it.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat Fos rond wil lopen met pannensets op de grid?
En als de verkoop alsnog niet lekker loopt even het topje losquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat werkt nog steeds erg goed. Maar gek genoeg ook op vrouwen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezellig in de pitstop pannen proberen te verkopen aan de coureursquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel praktisch, maar ach, I'll allow it.
Die hebben wel geld zat. Gewoon ervoor gaan staan tijdens de stop en pas bij een sale aan de kant gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig in de pitstop pannen proberen te verkopen aan de coureurs
Ja, de ene helft is jaloers en wil hetzelfde en de andere helft zit erop te geilen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat werkt nog steeds erg goed. Maar gek genoeg ook op vrouwen.
Zie al die Instagram meisjens die allerlei producten in string presenteren.
"extra lichtgewicht pannenset, gooi maar in je kofferbak meneer de F1 rijder"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben wel geld zat. Gewoon ervoor gaan staan tijdens de stop en pas bij een sale aan de kant gaan.
Vreemd is dat niet, denk ook niet dat de coureurs klaagdenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Best wel veel van die meisjes die Lewis op de korrel hadden en vooral wie er nog meer te scoren zouden zijn
vrouwen zoeken graag naar een ideaalplaatje, alleen is die niet voor iedereen hetzelfdequote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat werkt nog steeds erg goed. Maar gek genoeg ook op vrouwen.
Zie al die Instagram meisjens die allerlei producten in string presenteren.
Dat ze op Max vallen is echt puur voor de roem, man wat is die lelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Best wel veel van die meisjes die Lewis op de korrel hadden en vooral wie er nog meer te scoren zouden zijn
De gridgirls zelf ook niet hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemd is dat niet, denk ook niet dat de coureurs klaagden
Die nodigt er graag een extra vrouw bij uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |