SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn mensen in elkaar gemept (oa in India) omdat ze met een regenboogpas betaalden.quote:
in India zou ik sowieso niet rond gaan lopen als vrouwquote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zijn mensen in elkaar gemept (oa in India) omdat ze met een regenboogpas betaalden.
Mensen zijn gek
Ik voel vooralsnog überhaupt niet zo de behoefte om naar India te gaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:42 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
in India zou ik sowieso niet rond gaan lopen als vrouw
maar in Oost-Europa kunnen ze er ook iets van
Of je moet op Indiase mannen vallen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:42 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
in India zou ik sowieso niet rond gaan lopen als vrouw
maar in Oost-Europa kunnen ze er ook iets van
een van de laatste landen op de wereld waar ik naartoe zou gaan. In London zijn er ook al genoeg indiersquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel vooralsnog überhaupt niet zo de behoefte om naar India te gaan.
nee dankjequote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je moet op Indiase mannen vallen.
Wel erg groen en maatschappelijk verantwoord hoor, dat Bunqquote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel vooralsnog überhaupt niet zo de behoefte om naar India te gaan.
hipsterbanken doen het best goed in NLquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel erg groen en maatschappelijk verantwoord hoor, dat Bunq
Ja, ik ben geen hipster. Als ik een bankrekening kon openen bij Shell, zou ik het doen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:51 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
hipsterbanken doen het best goed in NL
Hipstegritte.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ik plant ook bomen, zou mij allemaal iets minder boeienquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een pas van Shell. Kan er niet mee pinnenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen hipster. Als ik een bankrekening kon openen bij Shell, zou ik het doen.
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik plant ook bomen, zou mij allemaal iets minder boeien
Ik ging voor de minimaal 15 bankrekeningen![]()
Overzicht
mensen die voor zichzelf na kunnen denken en persoonlijkheid hebben. uiterlijk kan het alle kanten opquote:
Ik heb nog ergens een pasje van Esso. Misschien kan ik er nog mee naar binnen in Boedapestquote:Op maandag 5 juli 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel een pas van Shell. Kan er niet mee pinnen
Bij Bunq gaat er alleen geld uit, dan ben je niet de beste bank in de wereld. Garantiestelsel is wel een godsgeschenk.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen hipster. Als ik een bankrekening kon openen bij Shell, zou ik het doen.
Dat trek ik niet meerquote:Op maandag 5 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb één bankrekening. Dat is pas overzicht
Ik moest dit drie keer lezen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat trek ik niet meer![]()
Ik heb zeg maar semi soort van gat en dat zit een beetje in mijn hand
@Ygrittequote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Bij Bunq gaat er alleen geld uit, dan ben je niet de beste bank in de wereld. Garantiestelsel is wel een godsgeschenk.
Volgens mij steekt Ali er nog steeds privé moneyz inquote:Op maandag 5 juli 2021 22:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Bij Bunq gaat er alleen geld uit, dan ben je niet de beste bank in de wereld. Garantiestelsel is wel een godsgeschenk.
snap ik. Kun je op 3 plekken rood staan.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij steekt Ali er nog steeds privé moneyz in. Maar inderdaad DSG dus YOLO
![]()
Ik heb nog wel 2 reservebanken overigens
Ik maak mij daar (nu) niet zo druk om. Wordt het ineens een hele andere bank, ga ik ergens anders heen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:00 schreef theSlowRush het volgende:
over 1-2 jaar is het niet meer bank of the free, dan komt er een investeerder. Kan niet bezig blijven de winst uit TransIP in zijn bank te stoppen
Oh zo doe jij dat?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
S
[..]
snap ik. Kun je op 3 plekken rood staan.
weinig om je druk over te maken als consumentquote:Op maandag 5 juli 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik maak mij daar (nu) niet zo druk om. Wordt het ineens een hele andere bank, ga ik ergens anders heen.
Vooralsnog vind ik het vooral erg makkelijk en praktisch.
Zit niet voor niks op de camping.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zo doe jij dat?
Waar je geen geld voor hebt moet je niet kopen
Ik heb vroeger ook wel eens ‘exotische’ gehad omdat die dan een leuk rentepercentage hadden. Nou ja…. Dat was ooitquote:Op maandag 5 juli 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf gewoon bij de ING. Had vroeger nog rekeningen bij ABN Amro en Aegon, maar die heb ik allemaal opgedoekt.
centjes op IJsland?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook wel eens ‘exotische’ gehad omdat die dan een leuk rentepercentage hadden. Nou ja…. Dat was ooit
Ook geld bij Aegon gehad tot dat ze die rekening opzegde. Nu merendeel weggezet o.a. in aandelen. Afgelopen jaren goed verdient, zonde om geld "dood" op je rekening te hebben.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf gewoon bij de ING. Had vroeger nog rekeningen bij ABN Amro en Aegon, maar die heb ik allemaal opgedoekt.
balliequote:
Even kwijt wie pluisje is?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ballie
ik heb geen zin om terug te lezen maar hoe is het met pluisje?
blond, was moe na werk, ging liever op de bank zitten dan daten met jou.quote:
oh diequote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blond, was moe na werk, ging liever op de bank zitten dan daten met jou.
Zeiksnor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die![]()
ja niks geworden. date daarop wilde hij niet buiten afspreken want dat was voor een verder stadium ofzo, dat deed je als je echt aan het daten was
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die![]()
ja niks geworden. date daarop wilde hij niet buiten afspreken want dat was voor een verder stadium ofzo, dat deed je als je echt aan het daten was
lekkerlang dates uitzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekkerlang dates uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekkerlang dates uitzoekenWat in die spoiler stond, zei ik al bij mezelf, voordat ik de spoiler opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat zijn dit voor leugens.quote:
echt he?quote:
Volgens mij trapt d'r baas daar niet in.quote:
Zielig hees snikkerig piepstemmetje opzetten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij trapt d'r baas daar niet in.
Dat was m'n grap.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:35 schreef Easy-Rider het volgende:
De kuikentjes groeien hard, 4 van de 6 hebben het overleefd
Deze combinatie van posts.quote:
quote:
Beetje mayo over de 4 kuikentjes en je komt een eind.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:35 schreef Easy-Rider het volgende:
De kuikentjes groeien hard, 4 van de 6 hebben het overleefd
Kantinekoks weten alleen maar hoe ze met poeder en heet water soep moeten maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:38 schreef Easy-Rider het volgende:
Zou het kunnen vragen aan de kantinejufvrouw,Ik weet niet hoe waterhoen smaakt
Naja, je hád gezegd dat je tijd terugkreeg voor die lange dagen, dus echt verbazen doet het me ook weer niet.quote:
Als waterzooi, maar dan met pootjes?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:38 schreef Easy-Rider het volgende:
Zou het kunnen vragen aan de kantinejufvrouw,Ik weet niet hoe waterhoen smaakt
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Van half tien tot half vijf meetings.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie de kuikentjes al naar lucht happen onder de mayonaise, bellenblazen en af en toe een laatste wanhopig piepje van paniek.
Ik zie de kuikentjes al naar lucht happen onder de mayonaise, bellenblazen en af en toe een laatste wanhopig piepje van paniek.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
'' zo, en nu een beetje poeder over de hoen'
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze het gepland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |