Gelukkig heb ik meestal al gegeten als ik kijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:zipportal heeft ie ineens een hoop nieuwe shirts?
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
quote:
Geen leugens verspreiden jij.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Vij eenzijdige ruzie dan, ik kan moeilijk boos worden op een user die alleen maar klaagt over iedereen
Aldenhof, geen Nijmegenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.
https://112nijmegennieuws(...)-woning-in-nijmegen/
@:Caland @:Wereldgozer @:onlogisch
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen leugens verspreiden jij.
Alleen over jou.
Moet jij wetenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen leugens verspreiden jij.
Alleen over jou.
Erg jammer. Thanks voor de update.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:22 schreef fetX het volgende:
Niks bijzonders @:zipportal @:neef_wuppie @:oriente
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:thebradgetv
Ondanks dat ik mezelf erheen heb moeten slepen en alle rotzooi van zaterdag er nog uit moest worden gezweet toch gewoon dat bovenlichaampje op een goed niveau kunnen slopen
Ter info
Ik ben zó trots op jullie.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport @:caland @:onlogisch @:yvonne @:TheBradgeTV @:jojoortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |