vond het niet passend om te doen toen ik ging was nog niks aan de hand en daarna was iemand neergeschoten ik vond het passend even te wachtenquote:
Ik word een beetje moe van dat "dit dat zus zo is niet passend nu!"quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vond het niet passend om te doen toen ik ging was nog niks aan de hand en daarna was iemand neergeschoten ik vond het passend even te wachten
Dit ookquote:
Het wel weer te doenquote:Op woensdag 7 juli 2021 07:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongepast na gisterenavond. Komt wel weer.
Toevallig dat boek van Mike Boddé dit weekend gelezen over zijn depressiviteit. Hij was hier al behoorlijk de weg kwijt.quote:
Klopt, alles voor de 15 minutes off fame.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ook
En dan de volgende post
[..]
Het wel weer te doen
Dan denk ik, ben je nou alleen maar uit op aandacht?
Ja, dat ben je.
Leg eens uit wat ik de laatste tijd verkeerd heb gedaan. Heb trouwens al een maand niet meer gedronken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
Als de mensen die erover gaan gewoon eens proberen te laten zien dat ze capabel zijn dan zou die drinker hier niet meer mogen posten.
O ik welquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo passend, met zo'n blije smiley.
Leg eens uit. Bij mij was een down smiley volgens jou niet passend.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo passend, met zo'n blije smiley.
Wellicht was hij niet zo goed geluimdquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ik de laatste tijd verkeerd heb gedaan. Heb trouwens al een maand niet meer gedronken.
Volgens mij haal je weer zaken door elkaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Bij mij was een down smiley volgens jou niet passend.
Ik denk dat als jij naar je laatste half jaar op dit forum kijkt, het aantal bans erbij pakt en alles er omheen je zelf ook wel antwoord kan geven op die vraag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ik de laatste tijd verkeerd heb gedaan. Heb trouwens al een maand niet meer gedronken.
Misschien is het een idee om een mail te sturen naar forum@fok.nl en je account op te zeggen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij naar je laatste half jaar op dit forum kijkt, het aantal bans erbij pakt en alles er omheen je zelf ook wel antwoord kan geven op die vraag.
Maar goed het is verder niet aan mij (helaas), maar ik vind het onbegrijpelijk dat jij nog mag posten op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |