SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee juist niet, heb nu een wijventeam en ik zou graag een mannelijke collega willen hebben voor de balans.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon seksen scheiden op de werkvloer, scheelt een hoop gezeik en gedoe.
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
nagellak hebben we gistermiddag al de hele middag over gehad hier.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee juist niet, heb nu een wijventeam en ik zou graag een mannelijke collega willen hebben voor de balans.
Bij mijn vorige werk ging het ook alleen maar over vegetarisch eten en nagellak.
Ik wil niet met alleen vrouwen werken, been there done that , hell on earthquote:Op maandag 5 juli 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Dat was 's avonds even.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nagellak hebben we gistermiddag al de hele middag over gehad hier.
Nou, echt een geweldig gespreksonderwerp.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nagellak hebben we gistermiddag al de hele middag over gehad hier.
ik heb zoveel geleerd eroverquote:Op maandag 5 juli 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, echt een geweldig gespreksonderwerp.
Prima zondagavond-vermaakquote:Op maandag 5 juli 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon HEEL.DE.DAG.quote:
Oh yisss, broodje runderrookvlees.quote:
Dank je vriend haags.quote:
Welk geluid had je voorkeur gehad?quote:Op maandag 5 juli 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft overigens ooit bedacht dat een luchtalarm zo moet klinken
Dit dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft overigens ooit bedacht dat een luchtalarm zo moet klinken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |