SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee juist niet, heb nu een wijventeam en ik zou graag een mannelijke collega willen hebben voor de balans.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon seksen scheiden op de werkvloer, scheelt een hoop gezeik en gedoe.
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
nagellak hebben we gistermiddag al de hele middag over gehad hier.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee juist niet, heb nu een wijventeam en ik zou graag een mannelijke collega willen hebben voor de balans.
Bij mijn vorige werk ging het ook alleen maar over vegetarisch eten en nagellak.
Ik wil niet met alleen vrouwen werken, been there done that , hell on earthquote:Op maandag 5 juli 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Dat was 's avonds even.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nagellak hebben we gistermiddag al de hele middag over gehad hier.
Nou, echt een geweldig gespreksonderwerp.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nagellak hebben we gistermiddag al de hele middag over gehad hier.
ik heb zoveel geleerd eroverquote:Op maandag 5 juli 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, echt een geweldig gespreksonderwerp.
Prima zondagavond-vermaakquote:Op maandag 5 juli 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon HEEL.DE.DAG.quote:
Oh yisss, broodje runderrookvlees.quote:
Dank je vriend haags.quote:
Welk geluid had je voorkeur gehad?quote:Op maandag 5 juli 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft overigens ooit bedacht dat een luchtalarm zo moet klinken
Dit dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Die tandjes ook 😁 ik wil dat ding knuffelenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 12:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die tandjes ook 😁 ik wil dat ding knuffelen
https://mobile.twitter.com/nzherald/status/1411842848098562048quote:Op maandag 5 juli 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, misschien een telefoongerinkel of zo'n jingle als de NS heeft.quote:
Oeh, pasta is altijd goed.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat was lekker.
Penne pollo pesto met een beetje sambal er door
het is hontquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een geleide blinde hond? @:Wel.o.k
Ik zou voor in paniek krijsende mensenmassa gaan. Dan weet je zeker dat je de aandacht hebtquote:Op maandag 5 juli 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien een telefoongerinkel of zo'n jingle als de NS heeft.
Dat trekt ook meteen de aandacht
dan haal je er 1 uit allebei de zakjes. duhquote:Op maandag 5 juli 2021 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zitten 2 in een zakje, andere 2 bewaar ik.
Gemeente bellen om te vragen of ze aan de decibel-eis voldoen?quote:Op maandag 5 juli 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Knakker van het restaurant hiertegenover gebeld over de teringherrie van de afzuiginstallatie. Zie niet gebeuren dat ze er wat aan gaan doen
De VVE is er al mee bezig, maar bij overlast moesten we het restaurant bellen. 'Er werd aan gewerkt' zeiden ze, maar dat zou nog een tijdje duren. M'n vader was net even wat op het balkon aan het doen hier en ik kon hem amper verstaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemeente bellen om te vragen of ze aan de decibel-eis voldoen?
Of een luid allahuakbar. Dan vluchten de meeste mensen ook wel naar binnen. En anderen rollen hun kleedje uitquote:Op maandag 5 juli 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien een telefoongerinkel of zo'n jingle als de NS heeft.
Dat trekt ook meteen de aandacht
was dat ook de reden dat je een afspraak bij de audicien gemaakt hebtquote:Op maandag 5 juli 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De VVE is er al mee bezig, maar bij overlast moesten we het restaurant bellen. 'Er werd aan gewerkt' zeiden ze, maar dat zou nog een tijdje duren. M'n vader was net even wat op het balkon aan het doen hier en ik kon hem amper verstaan.
Oh ja, lekker concreet antwoord.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De VVE is er al mee bezig, maar bij overlast moesten we het restaurant bellen. 'Er werd aan gewerkt' zeiden ze, maar dat zou nog een tijdje duren. M'n vader was net even wat op het balkon aan het doen hier en ik kon hem amper verstaan.
Het is een afzuiginstallatie geen koequote:Op maandag 5 juli 2021 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, lekker concreet antwoord.
Dat ding staat dag en nacht te loeien?
quote:
Ik heb op maandag nooit zin.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
ik heb geen zin meer
De week is net begonnen.
Zaagmans is nog niet eens voorbij gekomen.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
ik heb geen zin meer
De week is net begonnen.
+1quote:Op maandag 5 juli 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
ik heb geen zin meer
De week is net begonnen.
maar als je de maandag overslaat heb je dinsdag geen zinquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar als je de maandag overslaat heb je dinsdag geen zin
zaagmans mag me wel doormidden zagen. hoef ik helemaal niet meer te werkenquote:Op maandag 5 juli 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaagmans is nog niet eens voorbij gekomen.
Moet je die ook maar overslaan danquote:Op maandag 5 juli 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar als je de maandag overslaat heb je dinsdag geen zin
Er zit niks anders op danquote:
@bitterbal handelswaarquote:Op maandag 5 juli 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
zaagmans mag me wel doormidden zagen. hoef ik helemaal niet meer te werken
Mini dud0r zal je wel gaan missen, denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
zaagmans mag me wel doormidden zagen. hoef ik helemaal niet meer te werken
dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mini dud0r zal je wel gaan missen, denk ik.
quote:Op maandag 5 juli 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Alweer genoeg bullshitbingo gehad vandaag [ afbeelding ]
laatste bezoek: 3 minuten, 35 seconden geleden.quote:
Vanaf elf uur 's ochtends ongeveerquote:Op maandag 5 juli 2021 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, lekker concreet antwoord.
Dat ding staat dag en nacht te loeien?
Ja dat kan ik beter niet doen, dan hoor ik het nog harder.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
was dat ook de reden dat je een afspraak bij de audicien gemaakt hebt
quote:
Oordoppen in dan maarquote:Op maandag 5 juli 2021 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ik beter niet doen, dan hoor ik het nog harder.
maar je hebt wel een lekker weekend gehad?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Thuis, over een uur en een kwartier moet ik aan het werk. Ik noem het een sterk staaltje powerplay
Baas jij.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Thuis, over een uur en een kwartier moet ik aan het werk. Ik noem het een sterk staaltje powerplay
quote:Op maandag 5 juli 2021 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Zekers!quote:Op maandag 5 juli 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar je hebt wel een lekker weekend gehad?
Wel een half uurtje vertraging en enorme turbulentie onderweg. Nu even snel naar de winkel, douchen en door. :")quote:Op maandag 5 juli 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met dank aan de vrienden van Wizz.
Turbulentiequote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel een half uurtje vertraging en enorme turbulentie onderweg. Nu even snel naar de winkel, douchen en door. :")
Had het op zich niet erg gevonden vanmiddag vrij te zijn maar ja.
Ik heb ook nog wat strijkwerk liggen.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
Ik ben een week te lui geweest om de was te doen en nu heb ik niks leuks of chills meer in de kast.
Strijken begin ik niet eens aan.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat strijkwerk liggen.
Dat is voor overhemden. En die draag ik nu toch nietquote:
Als er een paar kreukels in een jurkje zit ofzo dan is dat vaak na een uurtje dragen ofzo ook wel weer eruit. Maar vaak komt het aardig kreukelvrij van de waslijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat toevallig net hier naar te kijken
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
Dit ja, overrated geneuzelquote:
Ik heb beiden, strijkijzer en strijkplank, maar ik heb niets om te strijken en ik vertik het om mijn beddengoed te gaan strijken .. of ondergoed.quote:
Ik draag ook geen overhemden.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is voor overhemden. En die draag ik nu toch niet
had gekundquote:
Alles kanquote:
ik weet toch niet wat vrouwenmenschen allemaal wel of niet moeten strijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |