Nee, niet echtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:42 schreef Declan-Harp het volgende:
SC, je hebt toch wel ergens een verdwaalde foto van jezelf liggen?![]()
O: Donkere boterham met vega filet americain
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 roggebrood kaas/houmous
T: Banaan en aardbeien
D: Prei met kaassaus en een vega burgert
Dat roze op de tompouce is juist het lekkerst!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Die crackers met dat gore spul ertussen is echt niet te doen.
Het is ook geen spread of creme meer maar echt zo brokkeligkan het niet uitleggen.
Roze koeken lust ik (natuurlijk) ook niet, wel de koek eigenlijk maar niet het roze![]()
Net als bij een tompouce, ik eet alleen de onderkant en pudding.
Stroopwafel lust ik wel, maar Leev heeft dus hele lekkere mini koekjes zeezout caramel (oer mini's oid).
[..]
Nee, niet echt![]()
Ja, van mijn hoofd alleen![]()
Misschien heeft mijn vriend nog stiekem een foto gemaakt.
Bokkepootjesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Bokkepootjes en mergpijpendat is pas smerig.
Ben je echt zo'n mieperige eter?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Hihi![]()
Wel handig met stoppen van trackenik lust gewoon zo weinig dat ik alles wel kan onthouden.
Ik dacht altijd dat ik dik was omdat ik alles wel lekker vond, kwam erachter tijdens het afvallen dat ik echt heel weinig lust. Broccoli bijvoorbeeld, vlees lust ik niet echt (ik eet heel soms kip/vis), frambozen, sinasappel/mandarijn (structuur probleem), appel vind ik wat structuur betreft ook niet zo lekker (uit de oven of magnetron wel), ik lust eigenlijk ook alleen penne (ik zal nooit spaghetti oid eten), bladspinazie, courgette, aubergine, sugarsnaps.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:47 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n mieperige eter?
Ben wel benieuwd wat voor -normaal- voedsel je dan niet lust.
Dat valt nog mee. Ik was al bang dat je een heel eenzijdig dieet zou hebben..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik dik was omdat ik alles wel lekker vond, kwam erachter tijdens het afvallen dat ik echt heel weinig lust. Broccoli bijvoorbeeld, vlees lust ik niet echt (ik eet heel soms kip/vis), frambozen, sinasappel/mandarijn (structuur probleem), appel vind ik wat structuur betreft ook niet zo lekker (uit de oven of magnetron wel), ik lust eigenlijk ook alleen penne (ik zal nooit spaghetti oid eten), bladspinazie, courgette, aubergine, sugarsnaps.
En zo kan ik nog wel even doormaar dit kwam snel naar boven. Het is vooral een structuur in mijn mond probleem. Chocola en dergelijke (of dingen zoals smerige brownies) is echt een smaak ding.
Maar er zijn ook dingen die ik zo lekker vind (zoals tomaten) dat ik het echt bijna overal en sowieso iedere dag eet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Ik was al bang dat je een heel eenzijdig dieet zou hebben..
Een neefje van mij had dat als kind, die verdroeg alleen zelfgemaakt brood en gefrituurde patat
Nat zaadquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]maar dat is wel heeeeel extreem.
Ik eet wel veel hetzelfde en probeer daar dan een beetje mee te wisselen.
Mijn lievelingsfruit is passievruchtwat ik wel grappig vind aangezien tomaat lievelings groente (ja het is groente toch?) is.
Nat zaad
Ik eet gelukkig ook wel is maisquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:05 schreef SQ het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Verschil_tussen_groente_en_fruit
Oh nou volgens wiki zijn er 4 invalshoekenen de mijne is kennelijk plantkundig.
Enfin, ik denk dat komkommers en tomaten vooral ook groenten zijn omdat er veel mensen zijn die dat als enige lusten. Kunnen die tenminste ook zeggen dat ze heus wel groenten eten.
Doe het niet!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:20 schreef SQ het volgende:
Nu word ik toch nieuwsgierig. Misschien toch eens een euro voor opofferen.
Alles met zaadjes is fruit, heb ik ooit geleerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:02 schreef SQ het volgende:
Officieel zijn alle vruchten fruit. Dus ook courgettes. En als je de plant zelf eet is het groente.
Tomaten zijn nu juist groente/fruit waar ik moeilijk ik ben. In een gerecht zoals pasta vind ik het te doen, maar los of op een broodje gezond vind ik het echt niet lekker.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:05 schreef SQ het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Verschil_tussen_groente_en_fruit
Oh nou volgens wiki zijn er 4 invalshoekenen de mijne is kennelijk plantkundig.
Enfin, ik denk dat komkommers en tomaten vooral ook groenten zijn omdat er veel mensen zijn die dat als enige lusten. Kunnen die tenminste ook zeggen dat ze heus wel groenten eten.
Ik lust geen rauwe tomaat, in die categorie is het enige dat ik nog wel lust een broodje in Spanje dat ze met tomaat hebben ingewreven voordat er beleg op wordt gedaan. Verder lust ik wel zongedroogde tomaatjes en tomatensaus, maar ik griezel elke dag bij de rauwe tomaat die mijn man eet. Zelfs kleine stukjes pulk ik uit een salade.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Tomaten zijn nu juist groente/fruit waar ik moeilijk ik ben. In een gerecht zoals pasta vind ik het te doen, maar los of op een broodje gezond vind ik het echt niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |