SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zal idd een soort associatie zijnquote:Op zondag 4 juli 2021 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Gergely lijkt er wel op inderdaad, Hoewel die hier ook wel eens Gargemel is genoemd..
Dat is ie meestal wel hoorquote:Op zondag 4 juli 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer ga jij lief tegen Foshissle zijn?
Geen idee 🤔 hahahaquote:
Denk je dat we al gekust hebben?quote:Op zondag 4 juli 2021 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat US en Foshi al lang IRL hebben afgesproken.
De vonken vliegen er van af.![]()
Zou het.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GRMBL en bitterbal gaan erg lief tegen elkaar zijn aankomende nacht,
Ik denk de Twilight Zone, als ik 2 jaar geleden al een eerste date met US zou moeten hebben gehadquote:
Beetje vreemde lokroep, maar ok.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien moet LT eens oefenen met oink oink-geluidjes maken?
quote:Op zondag 4 juli 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Daar ben jij te verlegen voor
Dit snap ik niet, kun je dat uitleggen?quote:Op zondag 4 juli 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat bitterbal er aan toegeeft, jarenlang opgespaarde verlangens.
Liter opgekropt pretsnot in GRMBL zijn snuitje.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat bitterbal er aan toegeeft, jarenlang opgespaarde verlangens.
Ja kom je nu meequote:Op zondag 4 juli 2021 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heb zin in een pint bier en fish 'n chips
Hoezo? Is het al te laat?quote:
Dat klinkt leukquote:
Oh jammer!!!quote:
Ben je trouwens weleens in dat Schotse restaurant in Alkmaar geweest?quote:
Serveren ze Haggis?quote:Op zondag 4 juli 2021 23:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben je trouwens weleens in dat Schotse restaurant in Alkmaar geweest?
Dat ziet er potverdomme lekker uitquote:Op zondag 4 juli 2021 23:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yephttp://www.schotsrestauranthielander.nl/menu.htm
Ja ik ben er nooit geweest, maar heb een Schotse buurman uit Aberdeen, en het zijn vrienden van hem, maar goed, hij is dan ook bevooroordeeldquote:Op zondag 4 juli 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ziet er potverdomme lekker uit![]()
Ben alleen altijd een beetje huiverig bij restaurants die foto's bij hun menukaart hebben
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben je trouwens weleens in dat Schotse restaurant in Alkmaar geweest?
Ik dus ook nietquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wakker worden mensen! De werkweek is weer begonnen!
Niet zo schreeuwen, dat mag pas naquote:Op maandag 5 juli 2021 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wakker worden mensen! De werkweek is weer begonnen!
Klinkt herkenbaar, al zijn het hier 4 ingestelde wekkers 10min na elkaar.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:45 schreef CherryLips het volgende:
Weekend: om zes uur wakker
Maandag: slaap door twee wekkers heen
Dat heb ik echt nooit begrepen. Waarom jezelf kwellen met meerdere wekkers.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, al zijn het hier 4 ingestelde wekkers 10min na elkaar.
Zekerheidje inbouwen mocht ik toch weer inslaap vallen.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit begrepen. Waarom jezelf kwellen met meerdere wekkers.
Dat is altijd kut, ooit eens m'n laptop vergeten.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:55 schreef Easy-Rider het volgende:
Was mijn pasje vergeten moest weer terug naar huis. Ik kom te laat
70 miljoen is wel een schijntje om af te kopen.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:54 schreef Easy-Rider het volgende:
Ik zet de wekker niet eens,altijd voor half zeven wakker
Een zondvloed van bijbelse proporties gister in Nederland en Engeland
Die hack is ook wat honderden bedrijven gegijzeld
40 minuten, ben al op de helft. Over 20 minuten ben ik erquote:Op maandag 5 juli 2021 07:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is altijd kut, ooit eens m'n laptop vergeten.
Heb je lange reistijd?
Omdat ik omval als ik te snel opsta na het wakker worden.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit begrepen. Waarom jezelf kwellen met meerdere wekkers.
Helaas nu wel... ochtendmensenquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 juli 2021 08:32 schreef Easy-Rider het volgende:
Ik ben er even rustig wakker worden met een espresso in de bedrijfstuin de kuikentjes tellen.
Ik stond op de halte toen ik door had dat er iets mistte. Dus ik hoefde niet het hele eind terug. Uiteindelijk maar een kwartier te laat
ik ben er al 2 uurquote:Op maandag 5 juli 2021 08:36 schreef mschol het volgende:
ik hoef gelukkig pas over 1,5 uur op werk te zijn...
Wel eerder dan de rest naar huis.quote:
Drie kwartier nu.quote:
Da's een voordeel.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eerder dan de rest naar huis.
quote:Op maandag 5 juli 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eerder dan de rest naar huis.
Krijg je er wel uren voor?quote:
Pffff, ik dacht dat de slavernij af was geschaft.quote:
Ja, dat wel.quote:
Iedereen te lui om stroom uitval te melden bij de facilitaire dienstquote:Op maandag 5 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aan de overkant zie ik complete afdelingen in het donker zitten.
Lekker prikkelarme omgeving ?
De onderste verdieping heeft wel licht.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen te lui om stroom uitval te melden bij de facilitaire dienst
Hier zijn ook mensen die schuiven gewoon aan en doen niet de moeite om even het licht aan te maken.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"oh, was er een lichtknop?"quote:Op maandag 5 juli 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
allemaal zo hard aan het werk dat de bewegingssensor niks meer zietquote:
Bewegingssensoren in het toilet, buiten de hokjes.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allemaal zo hard aan het werk dat de bewegingssensor niks meer ziet
Dat had ik afgelopen vrijdag, kwam in een onverlicht hok en knipte het licht aan.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ook mensen die schuiven gewoon aan en doen niet de moeite om even het licht aan te maken.
Zo fancy is dat gebouw niet hoorquote:Op maandag 5 juli 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allemaal zo hard aan het werk dat de bewegingssensor niks meer ziet
Stiekem zat 'ie gewoon met een dikke kater.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen vrijdag, kwam in een onverlicht hok en knipte het licht aan.
Ik zei tegen degene die er al zat (in het donker) of zit je liever in het donker?
Persoon: hehehe, ik wist niet waar het licht zat
Ik:
Het is ook wel prettig om te werken zonder dat scherpe kunstlicht, maar het is wel een beetje gekquote:Op maandag 5 juli 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem zat 'ie gewoon met een dikke kater.
Ballie.quote:
ja dat wist ikquote:Op maandag 5 juli 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ballie.
Wist je dat er in IJsland amper spinnen leven en verder geen muggen, slangen en hagedissen?
Waarom ga je niet daar wonen danquote:
Valt toch wel mee?quote:
Wil je mij weg hebbenquote:Op maandag 5 juli 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Er ligt meer ijs in Groenland dan in IJsland
Wel vulkanenquote:
Natuurlijk nietquote:
Bewijsmateriaal wegwerken?quote:
Iedere dag dobberen in een warmwaterbron.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
zo koud dat er zelfs geen spinnen en muggen willen wonen
Daar zal het salaris dan toch ook wel op aangepast zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
lees ook nog es dat het erg duur is daar
Wel heel veel licht in de zomer.quote:
Ga jij in Snackinavie wonen danquote:Op maandag 5 juli 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
het zou logischer zijn als IJSdraak naar IJSland zou verhuizen.
ideale plek dus, de stranden zullen ook lekker rustig zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
Daar moet ik heen.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik mee leven hoor.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
het zou logischer zijn als IJSdraak naar IJSland zou verhuizen.
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leukKan je daar meer over vertellen?
Ook een optiequote:
Klinkt ook helemaal prima.quote:
ja en verder?quote:Op maandag 5 juli 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit vol met snacks in een beboste omgeving
[..]
Ook een optie
[..]
Klinkt ook helemaal prima.
meren gevuld met mayo.quote:
Mannen die eruit zien als ruige vikingen die van snacks houden.quote:
HALLO HAAGSBAKLAPJEquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mannen die eruit zien als ruige vikingen die van snacks houden.
Zo'n 180 graden?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:44 schreef mschol het volgende:
geen sushi?
bitterballiestan heeft sushi op elke hoek
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt Snackistan, Snackerije, Snackia, Snackrijk, Snackje, Snackalië, Snackan, Snackerië, Snacknam, Nieuw-Snack, Snackoea Nieuw Snackea, Nieuw-Snackonië, Snackada, noem maar op.
Snackburgquote:Op maandag 5 juli 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt Snackistan, Snackerije, Snackia, Snackrijk, Snackje, Snackalië, Snackan, Snackerië, Snacknam, Nieuw-Snack, Snackoea Nieuw Snackea, Nieuw-Snackonië, Snackada, noem maar op.
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
In sommige landen kun je een uitstapje maken naar de Snackenburger Tor, de Snack op de Dam, de Vrijheidssnack, de Eiffelsnack, Snackada Familia, Manneken Snack, de Big Snack, het Snackosseum, de Snackopolis.
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Lekker feesten in de French Snack van Snack Orleans.
Krijg je allemaal snacks toegegooid als je je snacks laat zien.
Of even van de natuur genieten in Snack Valley, Snack Canyon of Capitol Snackquote:Op maandag 5 juli 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Lekker feesten in de French Snack van Snack Orleans.
Krijg je allemaal snacks toegegooid als je je snacks laat zien.
Wel oppassen in Snack Valley dat je niet op het heetst van de dag gaat. Dan krijgen we verbrandde snacks.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of even van de natuur genieten in Snack Valley, Snack Canyon of Capitol Snack
Vergeet de Golden Gate Snack niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of even van de natuur genieten in Snack Valley, Snack Canyon of Capitol Snack
Uitkijken voor de alisnacktors.quote:
Kun je gelijk langs op Alcasnackzquote:
En vervolgens door naar Golden Snack Parkquote:
Met ballie?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zaterdag bootje varen [ afbeelding ]
oh leukquote:Op maandag 5 juli 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zaterdag bootje varen [ afbeelding ]
Is wel sinds een paar dagen gratis in ieder geval.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:02 schreef Easy-Rider het volgende:
Moeders gaat vandaag naar Portugal, wat een gedoe ze heeft de qr code van de vaccinatie, zaterdag ook weer laten testen maar de uitslag van die qr code komt waarschijnlijk te laat van de ggd. Nu moet ze waarschijnlijk ook op Schiphol testen
Hoax, FOKers hebben geen vrienden.quote:
Hij neemt ons mee op z'n mobiel zodat het lijkt alsof we met de hele SC gaanquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij neemt ons mee op z'n mobiel zodat het lijkt alsof we met de hele SC gaan
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wel voor het eerst sinds september 2019 dat ik deze mensen weer zie
Sommige gebieden staan geloof ik op oranje, zij zit in een huisje in een klein dorpje bij porto in de buurt. Wel redelijk safe volgens mij.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel sinds een paar dagen gratis in ieder geval.
En Portugal en Spanje staan op ontploffen qua aantal besmettingen.
Mja. Paar maanden fulltime bezig geweest met mijn moeder, die toen terminaal ziek was. En daarna brak corona uitquote:
Met watquote:
Ja, echt waardeloos. Hopelijk storten we ons nu niet weer in een volgende golf met dat enthousiaste opengooien, maar in de tussentijd profiteer ik ook van het wat meer kunnen.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Paar maanden fulltime bezig geweest met mijn moeder, die toen terminaal ziek was. En daarna brak corona uit
Nooou, dat klopt aardigquote:Op maandag 5 juli 2021 10:13 schreef Easy-Rider het volgende:
Die hebben opeens een kind erbij en een lange baard
Ik lees dit dat jij en ballie in bikini Buda en z'n vrienden gaan vermaken.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen Ballie en ik mee voor entertainment?
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Die rondvaartboot voer vroeger onder mijn balkon door. Hoorde ik elk uur dezelfde grap: "Die boom daar is een vijgenboom. Het bewijs dat het in Dordrecht best goed weer is."![]()
![]()
Gouden bikini.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lees dit dat jij en ballie in bikini Buda en z'n vrienden gaan vermaken.
Keihard die grap verneuken door het zelf te roepen als je daar langs komtquote:
En de andere vrienden zijn wel normaal of...quote:Op maandag 5 juli 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooou, dat klopt aardig![]()
Eén van die vrienden is tegen een gescheiden vrouw aangelopen en heeft ineens twee stiefkinderen. En ik heb zelf een beginnend baardje
Haar in een vlechtquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Keihard die grap verneuken door het zelf te roepen als je daar langs komt
En dan kijken hoe zuur die man kijkt.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Keihard die grap verneuken door het zelf te roepen als je daar langs komt
Helaas, het bootje is volquote:Op maandag 5 juli 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen Ballie en ik mee voor entertainment?
Ik vraag me dat serieus bij iedere rondleiding af, dat je als gids dezelfde shit meerdere keren per dag moet vertellen, zou gillend gek worden.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Die rondvaartboot voer vroeger onder mijn balkon door. Hoorde ik elk uur dezelfde grap: "Die boom daar is een vijgenboom. Het bewijs dat het in Dordrecht best goed weer is."![]()
![]()
ik ook. maar ik heb verrot slecht geslapen.quote:
Je moet wel een bijpassend praatje bij de route hebben, dus in principe wel.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me dat serieus bij iedere rondleiding af, dat je als gids dezelfde shit meerdere keren per dag moet vertellen, zou gillend gek worden.
Ik zou de helft erbij verzinnen.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me dat serieus bij iedere rondleiding af, dat je als gids dezelfde shit meerdere keren per dag moet vertellen, zou gillend gek worden.
"En hier aan de rechterkant ziet u de restanten van een kasteel waar Koning Louise de 14e drie van zijn minnaressen liet onthoofden"quote:
leukquote:Op maandag 5 juli 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Dordrecht. We hebben hier een rondvaartbootje.
weet je nog hoe ze heten?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wel voor het eerst sinds september 2019 dat ik deze mensen weer zie
Gewoon alleen maar hey en hoi zeggen en geen namen noemenquote:
Dat is het lot van veel liedjes bij me.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een liedje leuk vindt, het dan 34x per dag voor een korte periode draait en dan daarna nooit meer?
Wel heel vooruitstrevend ditquote:Op maandag 5 juli 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
"En hier aan de rechterkant ziet u de restanten van een kasteel waar Koning Louise de 14e drie van zijn minnaressen liet onthoofden"
Precies 34 keer ook, lekker vuig introvert weer.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een liedje leuk vindt, het dan 34x per dag voor een korte periode draait en dan daarna nooit meer?
Lekker introvert getalquote:Op maandag 5 juli 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies 34 keer ook, lekker vuig introvert weer.
En dat je daarna denkt woooh ik wil helemaal geen vrienden met jullie zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten even een kennismakingsrondje doen, vrees ik
Buda die deze vunzige dingen stiekem likedquote:Op maandag 5 juli 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerstmutsje op en gaan [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda die deze vunzige dingen stiekem liked
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken ze al heel lang. Zijn goeie gasten.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat je daarna denkt woooh ik wil helemaal geen vrienden met jullie zijn.
Stille waters hebben harde piemels.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 5 juli 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stille waters hebben harde piemels.
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stille waters hebben harde piemels.
ja dat is diequote:Op maandag 5 juli 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat de smiley grappig is
Sommige vriendschappen zijn ook voor de eeuwigheid.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ze al heel lang. Zijn goeie gasten.
ik zou niet in je blote tetten naar buiten gaan neequote:
zo waren ze in Frankrijk toenquote:
nee heb nu trui aanquote:Op maandag 5 juli 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou niet in je blote tetten naar buiten gaan nee
Een roze kaboutermutsjequote:Op maandag 5 juli 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De mannen dan![]()
Vrouwen hebben iets anders. Uitstraling komt daar later op terug.
Dat is wel een beetje overdrevenquote:
Ben je aan het werk danquote:
Welk liedje is het?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ga mijn liedje voor de 33e keer opzetten.
*wacht in spanning af.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ga mijn liedje voor de 33e keer opzetten.
Misschien met vier pootjes en flaporen dat het nog wat wordtquote:Op maandag 5 juli 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik zat net te denken, als palingen haren hadden en een vachtje dan waren ze wat minder viezig maar een harige paling doet het 'em eigenlijk ook niet.
Van David Guetta, die is al 53 jaar. Wtf...quote:
Soort palingteckel.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien met vier pootjes en flaporen dat het nog wat wordt
Dan had je zeker een knalrooie kop gekregen?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps, bijna over de afdeling heen, mn koptelefoon was niet gekoppeld aan mijn laptop_
Gewoon een uitgestreken gezicht, zoals elke introvert dat heeft.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je zeker een knalrooie kop gekregen?
ja artiesten worden ook ouder.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van David Guetta, die is al 53 jaar. Wtf...
Beetje semi-geīrriteerd en drukdrukdruksmoeltje.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een uitgestreken gezicht, zoals elke introvert dat heeft.
Dan is een truitje misschien niet onverstandig. Ligt er ook aan hoe hard je werktquote:
Tiesto is ook al over de 50 en net vader..quote:
In de ochtend spreken mensen mij liever niet aan, kun je dan een voorstelling maken hoe vriendelijk ik dan kijk?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje semi-geīrriteerd en drukdrukdruksmoeltje.
En dan te bedenken dat je 20 jaar geleden ook al naar hem luisterde. Voel je je ineens oudquote:Op maandag 5 juli 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tiesto is ook al over de 50 en net vader..
Voordeel van zo'n beest als huisdier is dat hij niet zomaar in je bed erbij kan kruipen om daar allerlei dingen te doen.quote:
Dat is morgen pas.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:19 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
Hoe kan dat koekjes en worstenbroodjes
ik wil ookquote:Op maandag 5 juli 2021 10:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker, hopelijk kan ik zo nog paar kopen.
Snor laten staan voor maximaal effect.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de ochtend spreken mensen mij liever niet aan, kun je dan een voorstelling maken hoe vriendelijk ik dan kijk?
Ik werk altijd superhard!! maar het is maandag dus zou rustig kunnen zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is een truitje misschien niet onverstandig. Ligt er ook aan hoe hard je werkt
Jaquote:
truitje met in ieder geval een shirt mee of eronder mocht het te warm worden dat je kan wisselenquote:Op maandag 5 juli 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik werk altijd superhard!! maar het is maandag dus zou rustig kunnen zijn
Ja, dat wil nog niet echt vlottenquote:Op maandag 5 juli 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snor laten staan voor maximaal effect.
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan met vier pootjes. Dan maak ik vier gaten in een emmer zodat hij lekker nat blijft als ik hem uitlaat.
Je kan altijd nog wat uit doenquote:Op maandag 5 juli 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik werk altijd superhard!! maar het is maandag dus zou rustig kunnen zijn
Ik zat inderdaad liedjes van 15 jaar geleden te beluisteren en toen dacht ik van: eh.. dit is 15 jaar oud.. ????quote:Op maandag 5 juli 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je 20 jaar geleden ook al naar hem luisterde. Voel je je ineens oud
https://gfycat.com/jollyf(...)-underwater-manitobaquote:Op maandag 5 juli 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan met vier pootjes. Dan maak ik vier gaten in een emmer zodat hij lekker nat blijft als ik hem uitlaat.
Denk dat ze niet meer lekker zijn als ik ze via de post verstuur.quote:
Waar is de tijd gebleven?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad liedjes van 15 jaar geleden te beluisteren en toen dacht ik van: eh.. dit is 15 jaar oud.. ????
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind een wandelende tak eigenlijk nog steeds gekker.
Mensen die alleen maar naar muziek uit hun fitte pornoperiode luisteren dat zijn eigenlijk geen muziekliefhebbers maar die hebben heimwee.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad liedjes van 15 jaar geleden te beluisteren en toen dacht ik van: eh.. dit is 15 jaar oud.. ????
Emmen is wel een beetje ver om worstenbroodjes te halen.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze niet meer lekker zijn als ik ze via de post verstuur.
quote:Op maandag 5 juli 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://gfycat.com/jollyf(...)-underwater-manitoba
?
hoef jeook geen emmer water met 4 gaten te makenquote:Op maandag 5 juli 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ierse setter lijkt mij ook leuker
Ik kan proberen mijn huis vol te laten lopen. Met al die ramen is het al een soort aquarium.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://gfycat.com/jollyf(...)-underwater-manitoba
?
Winwinquote:Op maandag 5 juli 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef jeook geen emmer water met 4 gaten te maken
Kun je daarna nog de staat gaan aanklagen wegens stijging van de zeespiegelquote:Op maandag 5 juli 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan proberen mijn huis vol te laten lopen. Met al die ramen is het al een soort aquarium.
Lijkt me echt zalig .. zou verhuizen en lekker elke dag in een strandtent gaan werken.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Net weer benaderd door zo'n wervingsbureau met een of andere vacature. Beleefd bedankt, maar wel aangegeven dat ik open sta voor functies die 100% remote zijn.
die zijn toch ook maar 3/4e van het jaar open?quote:Op maandag 5 juli 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me echt zalig .. zou verhuizen en lekker elke dag in een strandtent gaan werken.
Wie zegt dat ik 1/4 van dat overige jaar beschikbaar ben voor werk danquote:Op maandag 5 juli 2021 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zijn toch ook maar 3/4e van het jaar open?
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik 1/4 van dat overige jaar beschikbaar ben voor werk dan
Je ziet geen kut op je schermquote:Op maandag 5 juli 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me echt zalig .. zou verhuizen en lekker elke dag in een strandtent gaan werken.
Een rolbureau over je bed kunnen plaatsenquote:Op maandag 5 juli 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ziet geen kut op je schermIk heb dat idee ook weleens gehad maar het is uiteindelijk veel lekkerder om uit je bed achter je bureau te rollen.
Po erbij, koelkast vlakbij en je deur op afstand kunnen openen voor bezorgers.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een rolbureau over je bed kunnen plaatsen
Bed met een verstelbare lattenbodem en je hoeft je bed niet eens meer uit
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Po erbij, koelkast vlakbij en je deur op afstand kunnen openen voor bezorgers.
Volle po eenmaal per week leeg gooien.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon slaapkamerraam op een kier, kunnen ze hem openduwen en je eten op het bed gooien.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beschuitkruimels in bed.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon slaapkamerraam op een kier, kunnen ze hem openduwen en je eten op het bed gooien.
want alleen vrouwen hebben daar last vanquote:Op maandag 5 juli 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt wat een gezeik met al die vrouwen op de werkvloer.
Maak gewoon afspraken, communiceer en doe je werk.
Nee doe gewoon je werk puntquote:Op maandag 5 juli 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt wat een gezeik met al die vrouwen op de werkvloer.
Maak gewoon afspraken, communiceer en doe je werk.
Ik werk liever met mannen, de meeste vrouwen zijn altijd zo vals.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
want alleen vrouwen hebben daar last van
Daar hoort communiceren gewoon bij hoor, als je zonder overleg je ding doet, krijg je later alsnog gezeik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |