Gaat niet gebeuren eendjequote:Op zondag 4 juli 2021 20:57 schreef Boze_Eend het volgende:
CAMP VLNT
Hiking Squad
Represent
EST 2021 Czech Republic
maar jhij kan toch naar tsjechie zonder zijn vrienden ik bedoel hij kan het op 1 tank heen en 1 tank terugquote:Op zondag 4 juli 2021 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Braad durft zijn Clio na al het onderhoud nu blindelings te vertrouwen, en er komt een Duitslandvlog zegt ie.
Met de vrienden die ik had heb je ook geen vijanden meer nodig. Liever kwijt dan rijk.quote:
Vroeg of laat 100quote:Op zondag 4 juli 2021 21:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Dik 60 kijkers. Ik voorspel weer een incidentje op korte termijn ...
Nog ergens specifiek in Duitsland?quote:Op zondag 4 juli 2021 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Braad durft zijn Clio na al het onderhoud nu blindelings te vertrouwen, en er komt een Duitslandvlog zegt ie.
Dat zei hij niet, maar uiterlijk eind augustus gaat het gebeuren en hij komt er echt. Komt goed!quote:Op zondag 4 juli 2021 21:22 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nog ergens specifiek in Duitsland?
Kleve?
Net zo blindelings als die Beunkoopjes Bosniër zekerquote:Op zondag 4 juli 2021 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |