Gaat niet gebeuren eendjequote:Op zondag 4 juli 2021 20:57 schreef Boze_Eend het volgende:
CAMP VLNT
Hiking Squad
Represent
EST 2021 Czech Republic
maar jhij kan toch naar tsjechie zonder zijn vrienden ik bedoel hij kan het op 1 tank heen en 1 tank terugquote:Op zondag 4 juli 2021 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Braad durft zijn Clio na al het onderhoud nu blindelings te vertrouwen, en er komt een Duitslandvlog zegt ie.
Met de vrienden die ik had heb je ook geen vijanden meer nodig. Liever kwijt dan rijk.quote:
Vroeg of laat 100quote:Op zondag 4 juli 2021 21:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Dik 60 kijkers. Ik voorspel weer een incidentje op korte termijn ...
Nog ergens specifiek in Duitsland?quote:Op zondag 4 juli 2021 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Braad durft zijn Clio na al het onderhoud nu blindelings te vertrouwen, en er komt een Duitslandvlog zegt ie.
Dat zei hij niet, maar uiterlijk eind augustus gaat het gebeuren en hij komt er echt. Komt goed!quote:Op zondag 4 juli 2021 21:22 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nog ergens specifiek in Duitsland?
Kleve?
Net zo blindelings als die Beunkoopjes Bosniër zekerquote:Op zondag 4 juli 2021 21:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Echtquote:Op zondag 4 juli 2021 21:23 schreef okselzweet het volgende:
Mooi wel dat zijn gewicht nu het excuus is om niet te werken. Zijn ''oogafwijking'' waardoor hij niet kon werken is al een tijdje niet meer relevant blijkbaar.
Hij vertrouwt de meneer van de ANWB nu met elk bot in z'n lijf.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:23 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Net zo blindelings als die Beunkoopjes Bosniër zeker
Neequote:Op zondag 4 juli 2021 21:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
rustig aan doen tegen M&M zegt de bradge
is dat zijn chick @:Moonlight?
Zeker iemand die jarenlang helemaal niets heeft uitgevoerd moet rustig op gaan bouwen. 7 dagen per week bezorgwerk is zelfs voor iemand met een normale conditie zwaar, houdt hij dus nooit vol*.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:24 schreef Moonlight het volgende:
7 dagen werken, 1 minuut is al teveel voor hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juli 2021 21:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
"YouTube is geen vervanging van een baan op dit moment"
een half jaar geleden kon hij rondkomen van youtube
man man man
hij heeft het gewoon gelezenquote:Op zondag 4 juli 2021 21:23 schreef Boze_Eend het volgende:
kan die eens ophouden emt dat kut keyboard daar kijken we toch niet voor
marioquote:Op zondag 4 juli 2021 21:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij heeft het gewoon gelezenkutbradge
Ik schat de kansen van een Tsjechië trip hoger in dan die van een baanquote:Op zondag 4 juli 2021 21:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
uberhaupt geloven dat die idioot een roadtrip zou maken
Die gast heeft geen geld voor een kussensloop, maar wel zogenaamd geld om naar Tsjechië te rijden
Ik vraag me ook af of die vrienden van hem waar die over heeft getweet echt bestaan, kan natuurlijk ook allemaal voor de aandacht zijn
sorry kan echt niet door de beugel dit....quote:Op zondag 4 juli 2021 21:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Hij kan beter gewoon een roadtrip naar Polen nemen om een tijdje in Wellness Center Auswitz te verblijven voor een Mengele Crashdiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |