Hij heeft nu toch meer dan 1000 abonnees, dus de youtubemoneyz stromen binnen. Komt goed!quote:Op maandag 5 juli 2021 15:28 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hij gaat eind deze maand proefrijden in een Tesla. Hoeveel eeuwen moet hij daar voor sparen?
uHuH hEt iS dE gOeDkOoPsTe oPlOSsInG oM gEeN bElAsTiNg tE hOeVeN bEtAlEn!quote:
Ik geloof er niks van dat hij daadwerkelijk aan het werk gaat.quote:
Lunchtijd zekerquote:
Ongeveer ¤2 per 1000 views zegt iequote:Op maandag 5 juli 2021 15:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij heeft nu toch meer dan 1000 abonnees, dus de youtubemoneyz stromen binnen. Komt goed!
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:28 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hij gaat eind deze maand proefrijden in een Tesla. Hoeveel eeuwen moet hij daar voor sparen?
Goedkoopste Tesla is ongeveer 50kquote:Op maandag 5 juli 2021 16:09 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ongeveer ¤2 per 1000 views zegt ie
Het mag ook iets gezonds zijn!quote:Op maandag 5 juli 2021 16:16 schreef Boze_Eend het volgende:
hij weet niet wat hij gaat eten vanavond![]()
maar als mensen hem sponsoren willen mag dat![]()
![]()
![]()
![]()
elke dag thuisbezorgd
Waarom maar 50 euro per maand? Zelfs ik heb het breder.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:12 schreef Boze_Eend het volgende:
wat een kutjoch gratis geld wajong
hoeft niks te doen
beetje streamen en 60 euro loopt binnen
ik moet leven van 50 euro per maand
ouders geven me 50 euro per maand kledinggeld ik woon thuis habibo heb geen inkomstenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:18 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Waarom maar 50 euro per maand? Zelfs ik heb het breder.
Zijn lichaam heeft zich aangepast om te leven op tosti's en witte bolletjes met leverpasteiquote:Op maandag 5 juli 2021 16:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vraag me af wat hij elke dag eet wanneer hij niet vlogged want koken kan die niet
Dan toch ook minder kosten dan Braad?quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ouders geven me 50 euro per maand kledinggeld ik woon thuis habibo heb geen inkomsten
Ik kijk met vette vertraging.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:28 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Dat is wel karig ouwe vogelzoeker. Hoezo heb je zelfs geen bijbaantje?quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ouders geven me 50 euro per maand kledinggeld ik woon thuis habibo heb geen inkomsten
evolutiequote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zijn lichaam heeft zich aangepast om te leven op tosti's en witte bolletjes met leverpastei
ja maar hij heeft wajong ik denk dat hij prima 300 euro over heeftquote:
Plus donaties, dus reken maar dat de Tesla al snel voor de deur staat!quote:Op maandag 5 juli 2021 16:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Goedkoopste Tesla is ongeveer 50k
Een video wordt momenteel gemiddeld 1000 keer bekeken
Oftewel slechts 25.000 filmpjes maken nog.
Moet prima te doen zijn.
ga in september opleiding doen ik ga daar alles op in zetten want heb het moeilijk als ik veel meer last krijg van mijn bipolaire stoornis. soms doe ik ook gewoon dagen niks ligt eraan nu heb ik een wat rustigere periodequote:Op maandag 5 juli 2021 16:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is wel karig ouwe vogelzoeker. Hoezo heb je zelfs geen bijbaantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |